Linia "119"

Moderator: Moderatorzy

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#16 Post autor: Arsents » 26 lis 2009, o 16:14

#119 miałaby sens jakby na Wadowickiej jezdnie były szersze i byłby Bus-Pas.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, o 16:17 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#17 Post autor: Kaszmir » 26 lis 2009, o 16:18

Arsents pisze:#119 miałaby sens jakby na Wadowickiej jezdnie były szersze i byłby Bus-Pas.
Nadal niepotrzebnie dublowałaby się z tramwajami.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, o 16:18 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Flover
Inspektor
Posty: 367
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 19:52
Lokalizacja: aglo

#18 Post autor: Flover » 26 lis 2009, o 22:06

Niech przesiadka na R. Matecznego stanie się wygodniejsza i nikt już o "119" nie będzie wspomniał.
Oczywiście wymaga to przebudowy Ronda. Dziś jadąc z Borku i chcąc złapać coś w stronę "Jubilata" trzeba swoje odstać na światłach, często obserwując jak w tym czasie odjeżdża dzika horda autobusów, które z jakichś względów muszą jechać "zderzak w zderzak". W drugą stronę przesiadka jest nawet dłuższa.
Oczywiście na pewno są ludzie, którzy z Borku jadą w stronę Wieliczki oraz jadąc od Korony chcą jechać pod Cracovię. Im na pewno obecny układ przystanków odpowiada, a wszystkich się nie zadowoli.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#19 Post autor: Kaszmir » 26 lis 2009, o 23:46

Flover pisze:często obserwując jak w tym czasie odjeżdża dzika horda autobusów, które z jakichś względów muszą jechać "zderzak w zderzak".
Korki... bo akurat rozkłady linii na tej trasie są zgrane całkiem nieźle.
Flover pisze:Oczywiście na pewno są ludzie, którzy z Borku jadą w stronę Wieliczki oraz jadąc od Korony chcą jechać pod Cracovię. Im na pewno obecny układ przystanków odpowiada, a wszystkich się nie zadowoli.
Tak, choć można śmiało podejrzewać, że najwięcej osób przesiada się właśnie w relacji Łagiewniki<>Aleje.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#20 Post autor: Kaszmir » 4 gru 2010, o 22:08

Przy okazji grzebania w web.archive.org udało mi się namierzyć rozkład "119":
http://web.archive.org/web/199801260216 ... ny119.html

Awatar użytkownika
0paulow
Kierownik
Posty: 884
Rejestracja: 28 sie 2010, o 09:56
Lokalizacja: Kraków

#21 Post autor: 0paulow » 4 gru 2010, o 22:31

Ach, te rozkłady z 1998... Te częstotliwości... Nawet 208 jeździł regularnie co 40-30 minut! Po 2000 wszystko się sypło...

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:14
Lokalizacja: Lengyelország

#22 Post autor: LK » 5 gru 2010, o 11:08

Kaszmir pisze:Przy okazji grzebania w web.archive.org udało mi się namierzyć rozkład "119":
http://web.archive.org/web/199801260216 ... ny119.html
Aaaa... śląskie częstotliwości.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#23 Post autor: Arsents » 25 gru 2010, o 12:03

Wystarczy przenumerowac '179" na linie "119" i caly problem i wspomnienie kultowej kiedys linii zakonczymy :]
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#24 Post autor: Kaszmir » 25 gru 2010, o 20:57

Arsents pisze:Wystarczy przenumerowac '179" na linie "119" i caly problem i wspomnienie kultowej kiedys linii zakonczymy :]
Metoda skutecznie wykorzystywana w naszym mieście :twisted: Np. mieszkańcy Os. Dąbie prosili o przywrócenie "7" i ZIKiT uruchomił taką linię, mniejsza o to, że z Os. Dąbie nie ma nic wspólnego ;) Podobnie z "20" - mieszkańcy Mistrzejowic nie mają co protestować o przywrócenie "20", bo przecież teraz kursuje do Płaszowa.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, o 20:57 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Historia i hobby KMK”