Tabor obsługujący konkretne linie
Moderator: Moderatorzy
Tabor obsługujący konkretne linie
witam,
do pracy dyplomowej poszukuję wiadomości na temat typu/typów taboru jaki obsługiwał linię numer 4 w latach 2000 i 2004, linię numer 5 w 2004 roku, linię numer 9 w 2003 roku oraz linię 10 i 15 w latach 2000, 2004, 2005. Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny.
do pracy dyplomowej poszukuję wiadomości na temat typu/typów taboru jaki obsługiwał linię numer 4 w latach 2000 i 2004, linię numer 5 w 2004 roku, linię numer 9 w 2003 roku oraz linię 10 i 15 w latach 2000, 2004, 2005. Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, o 20:05 przez snopek, łącznie zmieniany 1 raz.
Tabor obsługujący konkretne linie
Czy pytasz o tabor w dni powszednie, czy we wszystkie dni?snopek pisze:witam,
do pracy dyplomowej poszukuję wiadomości na temat typu/typów taboru jaki obsługiwał linię numer 4 w latach 2000 i 2004, linię numer 5 w 2004 roku, linię numer 9 w 2003 roku oraz linię 10 i 15 w latach 2000, 2004, 2005. Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny.
Jeśli chodzi o Wzgórza Krzesławickie, to w dni powszednie "5" GT6, "4" 3x105
Tabor obsługujący konkretne linie
Zapomniałem dodać, chodzi mi przede wszystkim o dni powszednie ale jeżeli ktoś wie dodatkowo jaki tabor obsługiwał dane linie w soboty i niedziele to te informacje będą również mile widzianeKaszmir pisze:Czy pytasz o tabor w dni powszednie, czy we wszystkie dni?snopek pisze:witam,
do pracy dyplomowej poszukuję wiadomości na temat typu/typów taboru jaki obsługiwał linię numer 4 w latach 2000 i 2004, linię numer 5 w 2004 roku, linię numer 9 w 2003 roku oraz linię 10 i 15 w latach 2000, 2004, 2005. Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny.
Jeśli chodzi o Wzgórza Krzesławickie, to w dni powszednie "5" GT6, "4" 3x105
Kaszmir dziękuję serdecznie za odpowiedź! Już widzę jakieś malutkie światełko w tunelu w uzupełnianiu moich danych tymi informacjami.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, o 20:57 przez snopek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli chodzi o "4", to 3x105 królowały w dni powszednie nieprzerwanie. Teoretycznie reforma z 1999r. miała wyeliminować konieczność puszczania trójskładów, więc możliwe że na samym początku 1999 kursowało na niej coś innego, lecz szybko wycofano się z tego pomysłu - potoki wymagały najbardziej pojemnych składów. Z kolei w weekendy pojawiały się na "4" Gt6+B4, przynajmniej w 2005 roku, lecz z tego co pamiętam również wcześniej.
W przypadku "5" nie wyobrażam sobie ani też nie pamiętam, by pojawiało się na niej w tych dniach cokolwiek innego niż GT6, również w weekendy. W godzinach szczytu bywało niewesoło i nieraz tramwaje miały problem z zamknięciem drzwi.
Na "9" przez wiele lat królowały 2x105, co się dziwić skoro w tym czasie nie miały alternatywy. Zarówno w dni powszednie, jak i weekendy.
Co do linii "10" nie mam pewności. Generalnie rządziły 2x105, jednak nie jestem pewny czy nie zagościły na niej tymczasowo GT6+B4.
Z "15" było podobnie jak "5" - GT6 w dni powszednie i z tego co pamiętam również w weekendy. I podobnie jak z "5", w szczycie nie wyrabiały.
Ogólnie wszystko powyżej pochodzi z pamięci, która czasem bywa zawodna. Powiedzmy, że jestem pewny powyższego na 90-95%, jak tylko znajdę źródła na potwierdzenie, dam znać
W przypadku "5" nie wyobrażam sobie ani też nie pamiętam, by pojawiało się na niej w tych dniach cokolwiek innego niż GT6, również w weekendy. W godzinach szczytu bywało niewesoło i nieraz tramwaje miały problem z zamknięciem drzwi.
Na "9" przez wiele lat królowały 2x105, co się dziwić skoro w tym czasie nie miały alternatywy. Zarówno w dni powszednie, jak i weekendy.
Co do linii "10" nie mam pewności. Generalnie rządziły 2x105, jednak nie jestem pewny czy nie zagościły na niej tymczasowo GT6+B4.
Z "15" było podobnie jak "5" - GT6 w dni powszednie i z tego co pamiętam również w weekendy. I podobnie jak z "5", w szczycie nie wyrabiały.
Ogólnie wszystko powyżej pochodzi z pamięci, która czasem bywa zawodna. Powiedzmy, że jestem pewny powyższego na 90-95%, jak tylko znajdę źródła na potwierdzenie, dam znać
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
Zagościły. Przed przebudową Mogilskiego zdarzały się GT6+B4 na "4". Były też wieczorne łączenia z "1".Kaszmir pisze:jednak nie jestem pewny czy nie zagościły na niej tymczasowo GT6+B4.
"15" miała w 2005 epizod ze składami 105Na z Podgórza w wakacje. Zdarzały się również w poprzednich latach łączenia "15" z "17" i "21", obsługiwane 105Na solo.Kaszmir pisze:Z "15" było podobnie jak "5" - GT6 w dni powszednie i z tego co pamiętam również w weekendy.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Piszesz o "4" czy o "10"? Cytowany fragment dotyczył "10".Coffee pisze:Zagościły. Przed przebudową Mogilskiego zdarzały się GT6+B4 na "4". Były też wieczorne łączenia z "1".Kaszmir pisze:jednak nie jestem pewny czy nie zagościły na niej tymczasowo GT6+B4.
snopek - ogólnie też polecam dwie galerie. Pierwsze to fotozajezdnia (plus wyszukiwarka), wprawdzie zdjęcia zaczynają się zwykle od 2005, jednak przez parę tygodnie nie powinno zajść wiele zmian Jeśli zaś chodzi o sam 2005 ("10", "15")
"10" dp: http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... ode=search
"15" dp: http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... ode=search
"15" sb: http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... ode=search
"15" św: http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... ode=search
Druga to ekk. W sekcji tramwaje można wybrać rodzaj taboru (menu po lewej), a potem konkretny wagon. Jest trochę zdjęć, tylko trzeba mieć czas poszukać (do tego chwilowo są problemy z ładowaniem strony, zajmuje trochę czasu). Np. znalazłem:
- GT6 na "5" w 2000: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=172
- GT6 na "5" w 2004 http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=158
- GT6 na "15" w 2000 http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=187
- GT6 na "15" w 2004 http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=157
- 102 na "15" w 2000 (tak jak napisał Carol) http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=210
- 3x105 na "4" w 2004 http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... =864865863
- A nawet... GT6 na "10" w 2004 (czy ktoś zna powód?) http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=156
I pewnie wiele, wiele więcej.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, o 22:49 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.
Na 10 było nawet łączenie z 11 (105 solo). To był rozkład sobotni, kurs był około 17. Tylko jeden (Łagiewniki-Piastów), bo potem tramwaj chyba wchodził na coś w Hucie (może 21?). Ale który to był rok, to nie pamiętam. I trwało to dość krótko, bo się ludzie nie mieścili.Kaszmir pisze:A nawet... GT6 na "10" w 2004
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, o 22:55 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
Sorry, zmęczony po pracy. Zdanie miało brzmieć tak: Zagościły. Przed przebudową Mogilskiego zdarzały się GT6+B4 również na "4". Były też wieczorne łączenia z "1".Piszesz o "4" czy o "10"? Cytowany fragment dotyczył "10".
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Dziękuję wszystkim za pomoc (w szczególności Tobie - Kaszmir) i poświęcenie cennego czasu nawet mimo zmęczenia, naprawdę strasznie mi pomogliście .
Zrobię jak napisałeś Kaszmir (bardzo dobry pomysł), przeglądnę zdjęcia z tych stron internetowych, które "podrzuciłeś" i na ich podstawie postaram się jeszcze coś więcej dowiedzieć.
Jeszcze raz serdeczne dzięki za wszystkie informacje i uwagi z nimi związane !
Zrobię jak napisałeś Kaszmir (bardzo dobry pomysł), przeglądnę zdjęcia z tych stron internetowych, które "podrzuciłeś" i na ich podstawie postaram się jeszcze coś więcej dowiedzieć.
Jeszcze raz serdeczne dzięki za wszystkie informacje i uwagi z nimi związane !
Jak choćby wczesno poranne oraz wieczorne kursy (dzień powszedni) i weekendowe na których na "10" królowały pojedyncze E1 - pamiętam jak bardzo często widywałem na tej linii takie wozy, szczególnie #101 oraz #111.Kaszmir pisze:... A nawet... GT6 na "10" w 2004 (czy ktoś zna powód?) http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... ?wagon=156
I pewnie wiele, wiele więcej.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2013, o 10:33 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.
W 2004 i 2005 już chyba w całości były ufoki na "4". Ale 2000 chyba były gt6+b4 na "4" ce i częściowo ufoki. Na "15" była jedna lub dwie brygady dość długo z Podgórza w składach 105Na w dni powszednie. Ponadto 2000 roku jeszcze nie mieli tyle gt6 i występowały 102-i na liniach "5" i "15". Na "9" i "10" wyłącznie składy. Zwalniane gt6+b4 z "4" trafiały najpierw na "22". Dopiero później zaczęły się pojawiać na "1" czy "10". Ta wymiana gt6+b4 na ufoki na "4" trochę trwała w czasie.