Czyli jeździły dwa autobusy, jednak pamięć mnie zmyliła.NowaHutaWschód pisze:Wiem jedynie z opowieści że w szczycie jeździł co 25 minut nawet
Historia linii do Pleszowa
Moderator: Moderatorzy
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
No i super, pamiętasz w którym roku 15 robiła kółko przez Pl.Centralny w stronę Cichego Kącika w weekendy? Zatrzymywała się również na przystanku koło Bosmana. Te puste godziny 111 to chyba po prostu nie było kursów w tych godzinach. 20 co 10 minut w szczycie, teraz to można wsadzić w Science Fiction że coś będzie jeździło w szczycie z taką f na Pleszów. 231 myślałem że do Puszczy tych kursów było trochę więcej niż tylko 3.
Szkoda że nie masz 151, 211, 231bis (221) z lat 80tych byłby wtedy komplet.
14 i 23 były szczytówkami dla pracowników Huty i Cementowni. Ciekawe czy 15, 20, 26 miały przez cały dzień taką f.
Szkoda że nie masz 151, 211, 231bis (221) z lat 80tych byłby wtedy komplet.
14 i 23 były szczytówkami dla pracowników Huty i Cementowni. Ciekawe czy 15, 20, 26 miały przez cały dzień taką f.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2013, o 22:32 przez NowaHutaWschód, łącznie zmieniany 6 razy.
Polska Kibolska
Pamiętam tyle, że było to już po reformie z 1997 roku, ale nie trwało to długo. Dokładnej daty nie kojarzę.NowaHutaWschód pisze:pamiętasz w którym roku 15 robiła kółko przez Pl.Centralny w stronę Cichego Kącika w weekendy?
Tam gdzie dałem znak zapytania kursy były na pewno, ale dokładnych godzin nie mam zapisanych.NowaHutaWschód pisze:Te puste godziny 111 to chyba po prostu nie było kursów w tych godzinach.
Wtedy też długo z taką częstotliwością nie pojeździła. Do tego ten kurs o 5:13 wspomagający linię 21. Teraz trudno uwierzyć, że rano "21" nie wyrabiało i musiała "20" trochę pomóc.NowaHutaWschód pisze:20 co 10 minut w szczycie, teraz to można wsadzić w Science Fiction że coś będzie jeździło w szczycie z taką f na Pleszów.
Tak, było ich tylko trzy. 231 jadąc do Puszczy w Niepołomicach miał przy tych kursach przystanek przelotowy przy ulicy 3-go Maja. Wracając z Puszczy przejeżdżał przez Rynek ulicą, która teraz jest już deptakiem i przystanek przelotowy miał tuż przy zamku. Omijał wtedy pętlę, która była przy ulicy Parkowej.NowaHutaWschód pisze:231 myślałem że do Puszczy tych kursów było trochę więcej niż tylko 3.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2013, o 22:33 przez Carol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Przyko mi, ale nie mam. Z "211" pamiętam jedynie, że po 14-tej odjeżdżał "stadnie" razem z 231 tj. 14:10 i 14:40.NowaHutaWschód pisze:szkoda że nie masz 151, 211, 231bis (221) z lat 80tych byłby wtedy komplet.
Dokładnie. Jeździły tylko w szczycie rannym i popołudniowym.NowaHutaWschód pisze:14 i 23 były szczytówkami dla pracowników Huty i Cementowni.
Tak, jestem na 99% pewien, że jeździły co 12 minut przez cały dzień. Były tylko "dziury" rano i popołudniu, kiedy motorniczowie mieli przerwy. Do tego we wcześniejszych latach pamiętam jeszcze nocne "26", które jeździło co pół godziny, ale dokładnych godzin nie pamiętam.NowaHutaWschód pisze:Ciekawe czy 15, 20, 26 miały przez cały dzień taką f.
Nie mam pojęcia. Może mają jakieś archiwum, choć to by było zbyt piękne, żeby było prawdziwe.NowaHutaWschód pisze:Ciekawe czy mpk archiwizuje rozkłady u siebie?
Ostatnio zmieniony 5 sty 2013, o 22:35 przez Carol, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta