Historia linii do Pleszowa

Moderator: Moderatorzy

Carol
Inspektor
Posty: 373
Rejestracja: 21 sty 2011, o 11:35
Lokalizacja: Nowa-Huta Pleszów

#16 Post autor: Carol » 5 sty 2013, o 12:27

NowaHutaWschód pisze:Wiem jedynie z opowieści że w szczycie jeździł co 25 minut nawet
Czyli jeździły dwa autobusy, jednak pamięć mnie zmyliła.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#17 Post autor: NowaHutaWschód » 5 sty 2013, o 12:43

A inne rozkłady z Pleszowa jakieś posiadasz?
Polska Kibolska

Carol
Inspektor
Posty: 373
Rejestracja: 21 sty 2011, o 11:35
Lokalizacja: Nowa-Huta Pleszów

#18 Post autor: Carol » 5 sty 2013, o 14:28

NowaHutaWschód pisze:A inne rozkłady z Pleszowa jakieś posiadasz?
Z 1986 roku mam 131,146,231 z Pleszowa, z 1985 mam 14,15,20,23,26 ale tylko pon-pt godziny od 4 do 9. Poza tym mam gdzieś o wiele "młodsze" z 1999 roku, wszystkie autobusy i tramwaje z Pleszowa.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#19 Post autor: NowaHutaWschód » 5 sty 2013, o 14:37

To może spisz to w Wordzie albo jakimś edytorze tekstu i wrzuć, ten rozkład 111 z którego może być roku? Na pewno znajdzie się kilku ciekawskich którzy chętnie sprawdzą i porównają obecny stan Pleszowa z tym dawnym.
Polska Kibolska

Carol
Inspektor
Posty: 373
Rejestracja: 21 sty 2011, o 11:35
Lokalizacja: Nowa-Huta Pleszów

#20 Post autor: Carol » 5 sty 2013, o 19:36

NowaHutaWschód pisze:ten rozkład 111 z którego może być roku?
Rozkład jest z roku 1984.

Załączyłem rozkłady z moich zapisków. Rozkłady z 1999 roku zapisał sobie mój syn, który miał wtedy 12 lat, dlatego takie kolorowe :D.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#21 Post autor: NowaHutaWschód » 5 sty 2013, o 19:59

No i super, pamiętasz w którym roku 15 robiła kółko przez Pl.Centralny w stronę Cichego Kącika w weekendy? Zatrzymywała się również na przystanku koło Bosmana. Te puste godziny 111 to chyba po prostu nie było kursów w tych godzinach. 20 co 10 minut w szczycie, teraz to można wsadzić w Science Fiction że coś będzie jeździło w szczycie z taką f na Pleszów. 231 myślałem że do Puszczy tych kursów było trochę więcej niż tylko 3.

Szkoda że nie masz 151, 211, 231bis (221) z lat 80tych byłby wtedy komplet.
14 i 23 były szczytówkami dla pracowników Huty i Cementowni. Ciekawe czy 15, 20, 26 miały przez cały dzień taką f.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2013, o 22:32 przez NowaHutaWschód, łącznie zmieniany 6 razy.
Polska Kibolska

Carol
Inspektor
Posty: 373
Rejestracja: 21 sty 2011, o 11:35
Lokalizacja: Nowa-Huta Pleszów

#22 Post autor: Carol » 5 sty 2013, o 20:18

NowaHutaWschód pisze:pamiętasz w którym roku 15 robiła kółko przez Pl.Centralny w stronę Cichego Kącika w weekendy?
Pamiętam tyle, że było to już po reformie z 1997 roku, ale nie trwało to długo. Dokładnej daty nie kojarzę.
NowaHutaWschód pisze:Te puste godziny 111 to chyba po prostu nie było kursów w tych godzinach.
Tam gdzie dałem znak zapytania kursy były na pewno, ale dokładnych godzin nie mam zapisanych.
NowaHutaWschód pisze:20 co 10 minut w szczycie, teraz to można wsadzić w Science Fiction że coś będzie jeździło w szczycie z taką f na Pleszów.
Wtedy też długo z taką częstotliwością nie pojeździła. Do tego ten kurs o 5:13 wspomagający linię 21. Teraz trudno uwierzyć, że rano "21" nie wyrabiało i musiała "20" trochę pomóc.
NowaHutaWschód pisze:231 myślałem że do Puszczy tych kursów było trochę więcej niż tylko 3.
Tak, było ich tylko trzy. 231 jadąc do Puszczy w Niepołomicach miał przy tych kursach przystanek przelotowy przy ulicy 3-go Maja. Wracając z Puszczy przejeżdżał przez Rynek ulicą, która teraz jest już deptakiem i przystanek przelotowy miał tuż przy zamku. Omijał wtedy pętlę, która była przy ulicy Parkowej.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2013, o 22:33 przez Carol, łącznie zmieniany 1 raz.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#23 Post autor: NowaHutaWschód » 5 sty 2013, o 20:24

Pętle pamiętam dokładnie koło parku, drewniana wiata...ach te wspomnienia, 151 i 211 podejrzewam że nie masz? Ciekawe czy mpk archiwizuje rozkłady u siebie?
Polska Kibolska

Carol
Inspektor
Posty: 373
Rejestracja: 21 sty 2011, o 11:35
Lokalizacja: Nowa-Huta Pleszów

#24 Post autor: Carol » 5 sty 2013, o 20:35

NowaHutaWschód pisze:szkoda że nie masz 151, 211, 231bis (221) z lat 80tych byłby wtedy komplet.
Przyko mi, ale nie mam. Z "211" pamiętam jedynie, że po 14-tej odjeżdżał "stadnie" razem z 231 tj. 14:10 i 14:40.
NowaHutaWschód pisze:14 i 23 były szczytówkami dla pracowników Huty i Cementowni.
Dokładnie. Jeździły tylko w szczycie rannym i popołudniowym.
NowaHutaWschód pisze:Ciekawe czy 15, 20, 26 miały przez cały dzień taką f.
Tak, jestem na 99% pewien, że jeździły co 12 minut przez cały dzień. Były tylko "dziury" rano i popołudniu, kiedy motorniczowie mieli przerwy. Do tego we wcześniejszych latach pamiętam jeszcze nocne "26", które jeździło co pół godziny, ale dokładnych godzin nie pamiętam.
NowaHutaWschód pisze:Ciekawe czy mpk archiwizuje rozkłady u siebie?
Nie mam pojęcia. Może mają jakieś archiwum, choć to by było zbyt piękne, żeby było prawdziwe.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2013, o 22:35 przez Carol, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#25 Post autor: Kaszmir » 5 sty 2013, o 22:35

Carol pisze:Nie mam pojęcia. Może mają jakieś archiwum, choć to by było zbyt piękne, żeby było prawdziwe.
Można też próbować w SITK Kraków.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#26 Post autor: NowaHutaWschód » 6 sty 2013, o 16:35

Znając życie to dadzą negatywną odpowiedź, bo to jest ich i koniec.
Polska Kibolska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Historia i hobby KMK”