Reklamy rok 2011

Przyciągacze uwagi na tramwajach i autobusach

Moderator: Moderatorzy

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#16 Post autor: Arsents » 21 wrz 2011, o 18:28

Byle mi nie ruszali GT8S bo na nich reklamy wyglądają fatalnie, co do NGT6 niech robią byle numer taborowy był widoczny, a najlepiej tak jak ostatnio w #2015 nad pierwszymi bocznymi szybami.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, o 22:13 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7739
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#17 Post autor: Locutus » 21 wrz 2011, o 19:30

Kaszmir pisze:Później nie narzekaj, że do Bieżanowa jeździ coraz mniej autobusów.
A co ma piernik do wiatraka? Nawet gdyby MPK okleiło wszystkie autobusy w reklamy, to do Bieżanowa i tak nie pojechałoby więcej autobusów. Bo zasobność portfela MPK ma niewiele wspólnego z zasobnością portfela ZIKiTu – a to ten ostatni decyduje o ilości kursów.

Obecnie widać drastyczny wzrost liczby reklam na taborze. I nietrudno domyślić się, że to dlatego, że MPK stara się jakoś skompensować dziurę budżetową zrobioną przez miasto zalegające z płatnościami. I choć liczba reklam wzrosła, nic mi o tym nie wiadomo, by miały powrócić przedwakacyjne rozkłady jazdy. :twisted:
Kaszmir pisze: A uwzględniłeś taki detal, że przynosi mniej zysków niż reklamy całopojazdowe?
Nie jestem przekonany. Owszem, pojedyncza reklama przynosi o wiele mniej zysku, ale jako że takich reklam jest po kilka na pojazd, sumarycznie może wyjść na to samo.
Kaszmir pisze: I może być mniej popularna wśród zamawiających reklamy, wszak jest mniej wyrazista?
IMHO ze względu na mniejszą cenę pojedynczej reklamy może być właśnie bardziej popularna.

Pozdrawiam!
LOKI
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, o 19:31 przez Locutus, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#18 Post autor: Kaszmir » 21 wrz 2011, o 22:33

Locutus pisze:A co ma piernik do wiatraka? Nawet gdyby MPK okleiło wszystkie autobusy w reklamy, to do Bieżanowa i tak nie pojechałoby więcej autobusów. Bo zasobność portfela MPK ma niewiele wspólnego z zasobnością portfela ZIKiTu – a to ten ostatni decyduje o ilości kursów.
Liczy się nie tylko budżet na km, lecz również stawka za wzkm. I może byłaby niższa, gdyby czerpano więcej zysków z reklam. Nawet, gdyby były to groszowe sprawy, to każde parę dodatkowych kursów się liczy.
Locutus pisze:IMHO ze względu na mniejszą cenę pojedynczej reklamy może być właśnie bardziej popularna.
Przyjmuję argument ;)
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, o 22:33 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Krzysiek Mietla
Dyspozytor
Posty: 605
Rejestracja: 28 maja 2011, o 16:43
Lokalizacja: Kraków-Krakowiaków

#19 Post autor: Krzysiek Mietla » 1 sty 2012, o 00:09

Trzeba zamknąć dział bo mamy 2012 rok.

Zamknięty - adm. Coffee
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 13:24 przez Krzysiek Mietla, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Królestwo reklam”