Reklamy rok 2011
Moderator: Moderatorzy
Byle mi nie ruszali GT8S bo na nich reklamy wyglądają fatalnie, co do NGT6 niech robią byle numer taborowy był widoczny, a najlepiej tak jak ostatnio w #2015 nad pierwszymi bocznymi szybami.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, o 22:13 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru
- Locutus
- Moderator
- Posty: 8016
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
A co ma piernik do wiatraka? Nawet gdyby MPK okleiło wszystkie autobusy w reklamy, to do Bieżanowa i tak nie pojechałoby więcej autobusów. Bo zasobność portfela MPK ma niewiele wspólnego z zasobnością portfela ZIKiTu – a to ten ostatni decyduje o ilości kursów.Kaszmir pisze:Później nie narzekaj, że do Bieżanowa jeździ coraz mniej autobusów.
Obecnie widać drastyczny wzrost liczby reklam na taborze. I nietrudno domyślić się, że to dlatego, że MPK stara się jakoś skompensować dziurę budżetową zrobioną przez miasto zalegające z płatnościami. I choć liczba reklam wzrosła, nic mi o tym nie wiadomo, by miały powrócić przedwakacyjne rozkłady jazdy.
Nie jestem przekonany. Owszem, pojedyncza reklama przynosi o wiele mniej zysku, ale jako że takich reklam jest po kilka na pojazd, sumarycznie może wyjść na to samo.Kaszmir pisze: A uwzględniłeś taki detal, że przynosi mniej zysków niż reklamy całopojazdowe?
IMHO ze względu na mniejszą cenę pojedynczej reklamy może być właśnie bardziej popularna.Kaszmir pisze: I może być mniej popularna wśród zamawiających reklamy, wszak jest mniej wyrazista?
Pozdrawiam!
LOKI
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, o 19:31 przez Locutus, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Liczy się nie tylko budżet na km, lecz również stawka za wzkm. I może byłaby niższa, gdyby czerpano więcej zysków z reklam. Nawet, gdyby były to groszowe sprawy, to każde parę dodatkowych kursów się liczy.Locutus pisze:A co ma piernik do wiatraka? Nawet gdyby MPK okleiło wszystkie autobusy w reklamy, to do Bieżanowa i tak nie pojechałoby więcej autobusów. Bo zasobność portfela MPK ma niewiele wspólnego z zasobnością portfela ZIKiTu – a to ten ostatni decyduje o ilości kursów.
Przyjmuję argumentLocutus pisze:IMHO ze względu na mniejszą cenę pojedynczej reklamy może być właśnie bardziej popularna.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, o 22:33 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Dyspozytor
- Posty: 605
- Rejestracja: 28 maja 2011, o 16:43
- Lokalizacja: Kraków-Krakowiaków
Trzeba zamknąć dział bo mamy 2012 rok.
Zamknięty - adm. Coffee
Zamknięty - adm. Coffee
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 13:24 przez Krzysiek Mietla, łącznie zmieniany 1 raz.