Strona 4 z 7

STADLER Tango Lajkonik

: 10 lut 2020, o 00:28
autor: Jacek Fink-Finowicki
Ja tam wolę pracować przy świetle... ale może się nie znam ;)

STADLER Tango Lajkonik

: 10 lut 2020, o 10:25
autor: Locutus
No i mamy jakieś wyjaśnienie - pracownicy Stadlera wolą pracować po ciemku.

Pozdrawiam!
LOKI

STADLER Tango Lajkonik

: 11 lut 2020, o 19:48
autor: skejl
Jest milion możliwych wytłumaczeń.

– może potrzebowali patrzeć przez okno, a wiadomo, że światło wewnątrz kabiny to utrudnia; chociażby po to, żeby ustalić położenie wagonu i ocenić, czy SIP działa poprawnie
– może potrzebowali zasilić sobie jakieś urządzenie i wpięli je zamiast zasilacza lampek
– może któreś z urządzeń diagnostycznych ma felerny wyświetlacz i po ciemku lepiej widać
– może kabelki zasilające lampki utrudniały dostęp do instalacji, więc je wypięli
– może rzeczywiście tak bardziej lubią

itd.

STADLER Tango Lajkonik

: 11 lut 2020, o 21:09
autor: Arsents
Mnie bardziej ciekawi czy były już jazdy dzienne .
Czy są jakieś problemy z uzyskaniem homologacji , wagon jest już u nas prawie dwa miesiące

STADLER Tango Lajkonik

: 18 lut 2020, o 22:40
autor: Impuls
Minęły dwa miesiące od przybycia i nadal brak informacji o homologacji. Na warunki polskie to długo, na niemieckie to krotko. Zatem można domniemać, że nie wszystko poszło na tip-top znakomicie i pojawił się "mały problemik" do rozwiązania.

STADLER Tango Lajkonik

: 18 lut 2020, o 22:57
autor: pasazer_mobilisu
A taki był ładny... szwajcarski... szkoda!

Czyli możemy go nie uświadczyć przed świętami wielkanocnymi? A komuś tu się marzył w zeszłym roku na Boże Narodzenie  :hihi:
Czy jeśli faktycznie są jakieś problemy to produkcja kolejnych egzemplarzy jest wstrzymana? Oby tak nie było.

STADLER Tango Lajkonik

: 19 lut 2020, o 00:13
autor: Krzysiek3
MPK od początku mówiło o przełomie lutego i marca. Ten tramwaj ma jednak więcej systemów niż te, które aktualnie mamy więc może przez to dłużej schodzi.

STADLER Tango Lajkonik

: 20 lut 2020, o 09:46
autor: Sgriffin
PanA pisze:
8 lut 2020, o 10:55
W Jaworznie autobusy elektryczne otrzymują na zimę olejowe agregaty prądotwórcze, bo przy niskich temperaturach i ogrzewaniu (które potrzebuje dużo więcej energii niż klima) po prostu zebrana energia elektryczna nie starcza.

 
To nie jest olejowy agregat prądotwórczy, a zwykłe Webasto. I służy tylko i wyłącznie do ogrzewania.

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 09:24
autor: pasazer_mobilisu
Jopek36 pisze:
14 gru 2019, o 12:16
NR MPK______VIN_______PRZYJAZD____DEBIUT__
@Jopek36 prośba o dopisanie:
#RY826 | xxxxxxxxxxxx | 26-03-2020 |

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 10:04
autor: Coffee
Tak w ogóle, to #RY826 różni się detalami schematu malowania od #RY825 :D

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 10:22
autor: pasazer_mobilisu
@Coffee jakieś szczegóły? Najlepiej ze zdjęciami.

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 10:55
autor: Coffee
Ale to na pierwszy rzut oka widać. Czarny "skos" między pierwszymi drzwiami, a światłami zachodzi jak na wizualizacji i "zlewa" się z lampami przednimi. W #RY826 zachodzi wyżej, nad pas między światłami, a szybą.
Z tyłu zaś w ogóle czarny pas nie schodzi do końca poszycia, tylko prostą linią jest poprowadzony do drzwi.

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 11:17
autor: suchy
pasazer_mobilisu pisze:
26 mar 2020, o 10:22
@Coffee jakieś szczegóły? Najlepiej ze zdjęciami.
Zdjęcia masz choćby z internetu :)

Tutaj 825 - z przodu czarny pas przy drzwiach kończy się na wysokości lamp:
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/c ... ch-krakowa (3 zdjęcie)
https://niezaleznytransportowy.blogspot ... wskie.html (5 zdjęcie)

A tutaj 826 - czarny pas kończy się ciut wyżej "nad" lampami:
https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... 7769473931

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 12:40
autor: Jacek Fink-Finowicki
Bardziej mi się podoba układ czarnego na 825, jednak rozumiem, że tak jak jest na 826 jest o tyle korzystniej, że jeden panel ma jedną barwę, co ułatwia naprawy po obtarciach.

STADLER Tango Lajkonik

: 26 mar 2020, o 18:27
autor: kucyk
Jacek Fink-Finowicki pisze:
26 mar 2020, o 12:40
Bardziej mi się podoba układ czarnego na 825, jednak rozumiem, że tak jak jest na 826 jest o tyle korzystniej, że jeden panel ma jedną barwę, co ułatwia naprawy po obtarciach.
Dokładnie mam takie same zdanie na te kwestie co Ty. Ładniejszy jak dla mnie jest #RY 825. :)