Trzeba było tak długo nie spać

Do tabelki dopisany HY850
HY849 jutro na "3"
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9364835801
Moderator: Moderatorzy
Trzeba było tak długo nie spać
Nie wiem, może się nie znam, ale skoro mamy już kilkanaście Lajkoników, a te z kolejnego kontraktu mają być podobne, jeśli nie identyczne, to skorzystanie z opcji jest jak najbardziej uzasadnione. Tymbardziej, że przecież MPK nie bez powodu w zeszłym roku przeciągało decyzję o akceptacji jedynej oferty Stadlera. Lajkoniki widocznie się spodobały i zbierają pozytywne opinie, dlatego mnie ta decyzja nie dziwi
Przecież pierwsza umowa od razu była 10+25 mimo, że ani jednego Lajkonika z wcześniejszego przetargu jeszcze fizycznie nie było. Zatem to nie było tylko zagranie na unikanie dziadostwa.
To jest względnie mało.Jacek Fink-Finowicki pisze: ↑4 lis 2020, o 23:10Przecież pierwsza umowa od razu była 10+25 mimo, że ani jednego Lajkonika z wcześniejszego przetargu jeszcze fizycznie nie było. Zatem to nie było tylko zagranie na unikanie dziadostwa.
No właśnie, też nie było wiadomo, kto wygra, więc nawet mogło chodzić o unikanie dziadostwa?Owszem pewnie gdyby wygrała Pesa czy jakiś egzotyczny dostawca to by czekano z kolejną umową do przetestowania pierwszych egzemplarzy... jednak tu od razu szli dość szeroko (czytaj zaufali dostawcy).
No ewidentnie! Zwłaszcza że polityką walutową Polski jest to, żeby obniżać wartość złotówki, by uniknąć takich krachów jak na zachodzie.Jest jeszcze w tym wszystkim jeden myk, związany z tabelami waloryzacji wartości kontraktu... czasem warto (dla miasta) podpisać kontrakt teraz przy znanych kursach niż zwelkać i patrzeć jak euro czy inne czynniki wpisane w tabelę windują cenę jednostkową.
Jednocześnie usunięty został kolejny skład Wiedni.pasazer_mobilisu pisze: ↑6 lis 2020, o 13:08Na stan zajezdni Podgórze wpisano kolejnego Lajkonika - RY830, powinien zadebiutować na dniach.