Zauważyliście, że środkowy człon podczas tych testów jest nieoświetlony? To tak ma wyglądać?mateuszwon94 pisze:Testy jazdy ze schowanym pantografem. W linku wideo od MPK!
https://www.facebook.com/11843936483580 ... 630179646/

Moderator: Moderatorzy
Zauważyliście, że środkowy człon podczas tych testów jest nieoświetlony? To tak ma wyglądać?mateuszwon94 pisze:Testy jazdy ze schowanym pantografem. W linku wideo od MPK!
https://www.facebook.com/11843936483580 ... 630179646/
Masz coś do wagonów sypialnych?kucyk pisze:Zauważyliście, że środkowy człon podczas tych testów jest nieoświetlony? To tak ma wyglądać?mateuszwon94 pisze:Testy jazdy ze schowanym pantografem. W linku wideo od MPK!
https://www.facebook.com/11843936483580 ... 630179646/
Możliwe, że chodzi o maksymalną oszczędność prądu w przypadku jazdy na module bateryjnym. Ma to sens, gdyż w takiej sytuacji liczy się każdy pobrany miliamper.kucyk pisze:Zauważyliście, że środkowy człon podczas tych testów jest nieoświetlony? To tak ma wyglądać?mateuszwon94 pisze:Testy jazdy ze schowanym pantografem. W linku wideo od MPK!
https://www.facebook.com/11843936483580 ... 630179646/
Patrząc po zdjęciach, każde testy były przeprowadzane z otwartymi klapami.Locutus pisze: Czyli coś się chyba zepsuło… Wszystkie klapy podsufitowe otwarte z lewej strony w środkowym członie wydają się na to wskazywać…
Pozdrawiam!
LOKI
No jednak nie pierwszy w Polsce... Bowiem 15 lat temu...pasazer_mobilisu pisze:Brakło informacji, że to pierwszy w Polsce taki przejazd i Kraków jest pierwszym w Polsce miastem eksploatującym takie tramwaje.
Byłem pierwszykucyk pisze:Zauważyliście, że środkowy człon podczas tych testów jest nieoświetlony?
Bo i taka jest praktyka jazd testowych, że tu i tam coś jest otwarte, coś gdzieś jest podpięte dla dodatkowej diagnostyki. Zaś wszystkie klapy zamknięte to już domena ostatniej jazdy odbiorowej.Jamnik pisze:... każde testy były przeprowadzane z otwartymi klapami.
Dokładnie tak być powinno, jednak cóż zrobić gdy w SIWZ trasa była opisana jako screen z Google maps? Wiecie, że przy dobrym prawniku to Wykonawca może dostarczyć pojazd ze zbyt małą pojemnością zasobników (tańszy) i wybronić się tym, że profil pionowy trasy nie został poprawnie zdefiniowany.Locutus pisze:Jeżeli tramwaj ten ma być zdolny do normalnej eksploatacji ...
No bez jaj - autobus ma agregat.Locutus pisze:Jeżeli tramwaj ten ma być zdolny do normalnej eksploatacji na odcinku trzech kilometrów (czy ile tam było w SIWZ) podczas jazdy na bateriach – to nie może zachodzić konieczność wygaszania systemów… To tak jakby w autobusach elektrycznych trzeba było wyłączać SIP, żeby w ogóle mogły jechać… Bez jaj…
Czyli coś się chyba zepsuło… Wszystkie klapy podsufitowe otwarte z lewej strony w środkowym członie wydają się na to wskazywać…
Pozdrawiam!
LOKI
Tym bardziej NOWY pojazd powinien przejechać odcinek "bez sieci" ze sporym zapasem energii.PanA pisze:... sprawność akumulatorów jest różna w zależności od np. temperatur, a także wieku, ...
O to mi właśnie chodziło. Napisałem, bo Locutus już się bał, że coś jest nie tak.Jacek Fink-Finowicki pisze:Bo i taka jest praktyka jazd testowych, że tu i tam coś jest otwarte, coś gdzieś jest podpięte dla dodatkowej diagnostyki. Zaś wszystkie klapy zamknięte to już domena ostatniej jazdy odbiorowej.Jamnik pisze:... każde testy były przeprowadzane z otwartymi klapami.
Żartem mozna powiedzieć, że w Krakowie i wielu innych miastach były tramwaje bez drutu - zazwyczaj o trakcji pszenno-owsianejpasazer_mobilisu pisze:...zacząłem się zastanawiać czy nie było już wcześniej w Polsce tramwaju bez drutów...
To samo pomyślałem, że wcale nie jest przyjemnie jechać w takim świetle w nocy. Poza tym, przy oświetleniu LED to oszczędność energii byłaby bardzo znikoma.dsp pisze:Ale rozpętaliście burze. Przecież w tym członie siedzą ludzie z laptopami - co widać na ekranie w tak mocnym i wieloźródłowym oświetleniu?