Strona 51 z 55

Lohner/SGP E1+c3

: 8 wrz 2019, o 23:48
autor: Impuls
Kitek pisze: A E1 solo też będą kasowane czy zostaną?
E1 solo potrzebne są wyłącznie do obsługi 16 i 21 i nie nadają się do obsługi innych linii. Wobec wygaszania Kombinatu, budowy S7, remontu Ptaszyckiego, zawieszenia Walcowni przewiduję długotrwałe zawieszenie lub nawet likwidację 16-i od 2020 roku. Być może połączą 16+22 przez Plac Centralny takie plany były. A 21 jest częściowo w N8S czy EU8N, może w całości zrobią ją linię niskowejściową. Wszystkie E1 solo są bez modernizacji i ich miesiące są raczej policzone. No może poza jednym czerwonym egzemplarzem - składakiem.

Lohner/SGP E1+c3

: 9 wrz 2019, o 05:43
autor: skejl
Jestem zdania, że każdy przystanek powinien być obsługiwany przez niskopodłogowca lub niskowejściowca przynajmniej raz na dziesięć minut. A że przystanek Os. Zgody jest obsługiwany wyłącznie przez dwie wspomniane już „16” i „21”, to należy na tych liniach pilnie wdrażać najmniej pojemne z niskowejściowców. Czyli E1 solo nie mają racji bytu.

Lohner/SGP E1+c3

: 9 wrz 2019, o 06:28
autor: Lw25
"21" można i powinno się zrobić nawet całą niską.

Lohner/SGP E1+c3

: 8 paź 2019, o 18:57
autor: kasztan
Czy ktoś wie, jaki E1 się palił w ubiegłą niedzielę?

Lohner/SGP E1+c3

: 2 lis 2019, o 21:44
autor: Impuls
Jak podaje

http://www.kmk.krakow.pl/ilostan.html

ubyły dwa E1. HW128 i HW166. Ponoć ten pierwszy najechał na drugiego i nie opłaca się ich już reanimować. Doczepę HB528 dopną do HW158 lub HW168.

Najnowszy Przewoźnik Krakowski pisze;

Czas wagonów silnikowych e1 i przyczep C3 po-woli dobiega końca. Sprzyjają temu okoliczności Dostawa 50 tramwajów będzie zauważalna i pozwoli na wycofanie najstarszych wago-nów, ale w użyciu MPK nadal ma pojazdy typu 105N. Ponadto miasto, zgodnie z wolą mieszkańców, rozwija linie tramwajowe budując nowe połączenia i odcinki, co wymaga wprowadzenia do ruchu większej ilości taboru niż dziś firma posiada. Kiedy znikną ostatecznie z ulic miasta? Trudno określić jednoznacznie. Okazją może być realizacja ogłoszonego właśnie przez MPK przetargu na dostawę kolejnej partii nowych wagonów.

to są istotne fragmenty a całość można przeczytać
http://mpk.krakow.pl/Data/Files/_public ... 9/pk73.pdf

Zatem najnowsza dostawa pozwoli na wycofanie kilkunastu E1 i E1+c3 które nie przeszły modernizacji elektryki, wymiany okien z tego zestawu wagonów 102, 103, 105-110, 112-114, 156-158, 161-163, 168-174 i kilku, może kilkunastu składów 105Na, głównie rocznik 1984 i 1985. Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.

Lohner/SGP E1+c3

: 3 lis 2019, o 07:19
autor: tomta1
Impuls pisze:Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.
Fajnie, tylko gdzie ten tabor będą trzymać?

Lohner/SGP E1+c3

: 3 lis 2019, o 09:26
autor: Impuls
tomta1 pisze:
Impuls pisze:Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.
Fajnie, tylko gdzie ten tabor będą trzymać?
Wybudowali w Hucie cztery nowe tory, obecnie na oddaniu są kolejne cztery lub pięć.

Lohner/SGP E1+c3

: 3 lis 2019, o 21:03
autor: kucyk
Impuls pisze:
tomta1 pisze:
Impuls pisze:Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.
Fajnie, tylko gdzie ten tabor będą trzymać?
Wybudowali w Hucie cztery nowe tory, obecnie na oddaniu są kolejne cztery lub pięć.
Ale zabierają zaraz 4. ;P Zatem zysk żaden. :xP

Lohner/SGP E1+c3

: 3 lis 2019, o 21:28
autor: Impuls
4+4-4=4 :)

Lohner/SGP E1+c3

: 5 lis 2019, o 09:10
autor: lukaszpdg
Naprawa powypadkowa HW101 dobiegła końca. Opuścił TR.

Lohner/SGP E1+c3

: 5 lis 2019, o 09:56
autor: pasazer_mobilisu
lukaszpdg pisze:Naprawa powypadkowa HW101 dobiegła końca. Opuścił TR.
Super wiadomość, czekamy na wyjazd liniowy - prośba forumowiczów o info, niestety TTSS ostatnio płata figle i może być go ciężko w nim wytropić.

Lohner/SGP E1+c3

: 5 lis 2019, o 11:54
autor: krakus
pasazer_mobilisu pisze:
lukaszpdg pisze:Naprawa powypadkowa HW101 dobiegła końca. Opuścił TR.
Super wiadomość, czekamy na wyjazd liniowy - prośba forumowiczów o info, niestety TTSS ostatnio płata figle i może być go ciężko w nim wytropić.
Ale nie opuścił terenu PT, więc na wyjazd liniowy trochę przyjdzie jeszcze poczekać.

Lohner/SGP E1+c3

: 5 lis 2019, o 11:58
autor: kasztan
Impuls pisze:Jak podaje

http://www.kmk.krakow.pl/ilostan.html

ubyły dwa E1. HW128 i HW166. Ponoć ten pierwszy najechał na drugiego i nie opłaca się ich już reanimować. Doczepę HB528 dopną do HW158 lub HW168.
Ma ktoś więcej szczegółów na temat wypadku tych dwóch E1?

Lohner/SGP E1+c3

: 5 lis 2019, o 21:29
autor: Impuls
To była kolizja podczas przejazdu technicznego bez udziału pasażerów. Wagonów po kolizji nie widziałem. Wobec zbliżających się dostaw nie opłacało się ich naprawiać skoro część E1 jest przeznaczona do kasacji. Zanim by je odratowano, przybędą nowe Stadlery. Potwierdzeniem skreślenia jest też strona MPK.

http://www.mpk.krakow.pl/pl/tabor/tramwaje/

Lohner/SGP E1+c3

: 9 lis 2019, o 21:32
autor: krawczyk99
Ma ktoś zdjęcie HW 101 po naprawie i remoncie? Ostatnio wyjechał z TR.