Lohner/SGP E1+c3

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#61 Post autor: EU8N » 3 wrz 2010, o 21:59

bielanek pisze:Dziś zapytałem kolegę co sądzi o malowaniu wiedeńca, który akurat przemykał na 14, dodam, że nie jest on miłośnikiem tylko przeciętnym pasażerem. Odpowiedział mi, że przypomina mu to flagę Izraela, tylko gwiazdy brakuje. Dodał jeszcze jedno stwierdzenie, ale cytować go nie będę bo jeszcze mnie o coś posądzicie.
Rozumiem, że chodzi o #104+564? :twisted:
Wreszcie na odpowiedniej linii...

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 15:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

#62 Post autor: bielanek » 4 wrz 2010, o 15:32

EU8N pisze: Rozumiem, że chodzi o #104+564? :twisted:
O ten skład chodziło.

Nie wiem czy to nowość, bo przez dwa miesiące mnie nie było w Krakowie, ale dzisiaj jadąc #110+570 zaszokowało mnie zapowiadanie przystanków w tym składzie :clap: . Zapewne jest to za sprawą nowych choinek R&G, nie mniej jednak było to miłe zaskoczenie. Oby tak dalej :thumbup: .

Awatar użytkownika
Jopek36
Dyrektor
Posty: 2115
Rejestracja: 30 mar 2010, o 18:45
Lokalizacja: Kraków

#63 Post autor: Jopek36 » 4 wrz 2010, o 15:37

bielanek pisze:Nie wiem czy to nowość, bo przez dwa miesiące mnie nie było w Krakowie, ale dzisiaj jadąc #110+570 zaszokowało mnie zapowiadanie przystanków w tym składzie :clap: . Zapewne jest to za sprawą nowych choinek R&G, nie mniej jednak było to miłe zaskoczenie. Oby tak dalej :thumbup: .
Zapowiadania przystanków spodziewałbym się w #104+564 i #105+565, bo przechodziły nie dawno remont. Więc dla mnie zapowiadanie w #110+570 to jest nowość.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#64 Post autor: EU8N » 4 wrz 2010, o 16:15

Zapowiadanie przystanków jest w tych wozach w których są zamontowane elektroniczne choinki R&G (obecnie do składu #114+574 wyłączając solówki #101 i #111), o ile motorniczy włączy trasę (czyli zrobi tak, by na elektronicznych choinkach pojawiały się przystanki). Tak jest teoretycznie, bo nie we wszystkich Wiedniach działa to prawidłowo.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#65 Post autor: rafaello » 4 wrz 2010, o 22:50

jopek36 pisze:Zapowiadania przystanków spodziewałbym się w #104+564 i #105+565, bo przechodziły nie dawno remont. Więc dla mnie zapowiadanie w #110+570 to jest nowość.
Nowość czy nie to dla mnie bezsensu tym bardziej że:
dwutygodnik miejski krakow.pl pisze: Z chwilą kiedy na trasy wyjadą zmodernizowane tramwaje, MPK systematycznie będzie wycofywać wysłużone wagony GT6 z Norymbergi, E1 z Wiednia oraz polskiej produkcji 105 N (potocznie nazywane "akwariami"). W planach przedsiębiorstwa są dalsze działania mające doprowadzić do całkowitego wyeliminowania starego, nieekonomicznego i wysokopodłogowego taboru tramwajowego - podkreśla J. Pilszczek. Planuje się że już w 2012 roku tramwaje niskopodłogowe lub z elementem niskiej podłogi będą stanowic 70 % taboru. Krakowski przewoźnik zapowiada też, że będzie przybywać tramwajów wyposażonych w system zapowiadania przystanków i elektroniczne tablice wyświetlające trasę.

Dodałem źródło cytatu - K
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2010, o 17:41 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#66 Post autor: czatowiec » 5 wrz 2010, o 23:42

Akurat chyba system informacji pasażerskiej można przemontować do innego wagonu w razie potrzeby, a MPK zwiększa swój standard montując pełna wersję systemu teraz gdzie tylko się da ;)
Obrazek
Obrazek

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#67 Post autor: Mseifer » 15 wrz 2010, o 17:59

Pierwsze E1 c3 kiedy mają być zezłomowane?


Przeniosłem posty do tematu o E1+c3 - K
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, o 11:34 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.

maserton
Znawca
Posty: 29
Rejestracja: 30 lip 2010, o 13:42
Lokalizacja: Kraków

#68 Post autor: maserton » 15 wrz 2010, o 18:36

Tego nawet MPK nie wie:P Patrząc na to, że 105Na pójdzie w 2012- 2013, to potem raczej nic nie będą robić. Są dwie szanse, by E1 poszły na złomowanie. Jedna jest taka, by rozpisać przetarg na kolejne 24, lub nawet 50 tramów... A druga jest taka: Gdy powstanie premetro, to na pewno E1 pójdzie na złom.


Przeniosłem posty do tematu o E1+c3 - K
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, o 11:34 przez maserton, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dwaeuro
Dyspozytor
Posty: 739
Rejestracja: 6 lip 2010, o 18:56
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!

#69 Post autor: dwaeuro » 16 wrz 2010, o 13:04

No jedna c3 już poszła :twisted:

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#70 Post autor: rafaello » 17 wrz 2010, o 09:54

dwaeuro pisze:No jedna c3 już poszła :twisted:
Po prostu ten wagon miał pecha - również bombka może zostać skasowana w wyniku kolizji. Zresztą jeszcze nic nie jest potwierdzone - znamy już przypadki że wagony gorzej scharatane w kolizjach doprowadzali do ruchu. :letssin:

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6411
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#71 Post autor: Coffee » 17 wrz 2010, o 11:04

rafaello pisze:Po prostu ten wagon miał pecha - również bombka może zostać skasowana w wyniku kolizji. Zresztą jeszcze nic nie jest potwierdzone - znamy już przypadki że wagony gorzej scharatane w kolizjach doprowadzali do ruchu. :letssin:
Czekajcie, czekajcie... Coś mnie pominęło czy co ?
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#72 Post autor: czatowiec » 17 wrz 2010, o 13:03

Tak - na Trambusie gadają, że jakaś c3 zaliczyła kolizję z E1, oraz że kolejne składy wiedeńców podczas NG będą malowane po staremu.
Obrazek
Obrazek

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#73 Post autor: Mseifer » 17 wrz 2010, o 23:53

czatowiec pisze:na Trambusie gadają, że jakaś c3 zaliczyła kolizję z E1,
c3 #586 do kasacji, #129 do TR na klepanie. Tymczasowo #126+589...

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#74 Post autor: rafaello » 24 wrz 2010, o 08:04

Mseifer pisze:
czatowiec pisze:na Trambusie gadają, że jakaś c3 zaliczyła kolizję z E1,
c3 #586 do kasacji, #129 do TR na klepanie. Tymczasowo #126+589...
Patrząc na zdjęcia na fotozajezdni owego wagonu po najechaniu przez #129 dochodzę do wniosku że to zdjęcie wagonu #586 jest chwilowe i zapewne powróci do ruchu - prawie nic mu się nie stało (wizualnie). Gorsze wozy klepano i przywracano im 2 życie. ;P
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2010, o 22:24 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#75 Post autor: bombka » 24 wrz 2010, o 18:57

A zniszczenie belki konstrukcyjnej to nic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”