Lohner/SGP E1+c3

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Lohner/SGP E1+c3

#856 Post autor: gagacek » 1 sie 2021, o 07:16

Coffee pisze:
19 lip 2021, o 22:28
A wystarczy zadbać o regularny serwis i problemów by nie było.
Regularny serwis nie załatwi podstawowych problemów typu starzejąca się izolacja czy zmęczenie konstrukcyjne.

PanA
Dyrektor
Posty: 1064
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Lohner/SGP E1+c3

#857 Post autor: PanA » 1 sie 2021, o 07:45

Aha, czyli rozumiem, że ja też mogę wyciągnąć jakieś zgniłe i pordzewiałe auto, wyjechać na ulicę, a jak spowoduję wypadek, to mam immunitet, że to nie moja wina, tylko pojazdu?
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6523
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Lohner/SGP E1+c3

#858 Post autor: Coffee » 1 sie 2021, o 10:55

gagacek pisze:
1 sie 2021, o 07:16
Coffee pisze:
19 lip 2021, o 22:28
A wystarczy zadbać o regularny serwis i problemów by nie było.
Regularny serwis nie załatwi podstawowych problemów typu starzejąca się izolacja czy zmęczenie konstrukcyjne.
Ależ oczywiście, że by załatwiło :)
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Lohner/SGP E1+c3

#859 Post autor: gagacek » 1 sie 2021, o 14:29

PanA pisze:
1 sie 2021, o 07:45
Aha, czyli rozumiem, że ja też mogę wyciągnąć jakieś zgniłe i pordzewiałe auto, wyjechać na ulicę, a jak spowoduję wypadek, to mam immunitet, że to nie moja wina, tylko pojazdu?
Celowo, przewrotnie źle rozumiesz.
Coffee pisze:
1 sie 2021, o 10:55
Ależ oczywiście, że by załatwiło :)
Niestety, IMHO nie załawiłoby. Stare wyposażenie, nawet regularnie serwisowane nie zapewni takiego czasu bezawaryjnej pracy jak po P5 (czy jak to tam się zwie w branży tramwajowej).
Sprawny złom jeżdżący na dobicie będzie dalej sprawnym złomem, niczym więcej. Pytanie czy przewoźnik zamierza coś z tym zrobić, co może ocenić to na podstawie ilości (i jakości :XD) padów, należy skierować do przewoźnika, nie do mnie.

MikiGry pisze:
20 lip 2021, o 00:02
...
Swoją drogą zauważyliście, że część E1 kursujących z doczepami zaczyna wyginać się w banan ? Przegub zaczyna podnosić się coraz wyżej w efekcie czego kabina pochyla się do przodu. Jadąc w środu tego nie widać, ale patrząc od boku wygięcie niektórych sztuk jest całkiem wyraźne
Bananek... Fajne :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”