Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 17 lis 2019, o 14:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2017, o 00:49 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 9 gru 2016, o 18:59
Posty: 279
Gdzie się ładowały elektryki z 706??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 07:00 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 26 maja 2015, o 16:08
Posty: 3116
Lokalizacja: Kraków
Impuls napisał(a):
Ostatnio widziałem na 169/469 SU18 IV generacji diesle. Za to nie widziałem elektryków. Czy to jakaś stała zmiana?

Ja w poniedziałek lub wtorek widziałem przegubowego elektryka na 169/469.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 08:18 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 6 lut 2013, o 21:46
Posty: 37
Lokalizacja: Kraków
Elektryki na potrzeby 706 zostaly wziete z 169/469. W zamian za nie jezdzily SU18 IV (rownolegle do SU18 Electric). 706 juz nie jezdzi, wiec na 169 sytuacja niestety powrocila do normy i znowu jest tlok.
Jakim cudem w zamian za 12m znalazly sie nagle 18m? Nie slychac bylo glosow ze z jakiejs linii je zabrali. Wynika z tego ze jest pewna rezerwa 18m ktore stoja na zajazdni. W tym samym czasie na 169/469 ludzie sie gniota w 12m elektrykach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 15:47 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 6 lut 2015, o 16:46
Posty: 2588
Równie dobrze MPK mogło pozdejmować przeguby z pojedynczych brygad i ZIKiT nawet o niczym by nie wiedział.

_________________
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 18:59 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 9 gru 2016, o 18:59
Posty: 279
Well... mamy te nieszczęsne krótkie elektryki to muszą gdzieś jeździć. W ogóle w naszym mieście to trochę poroniony pomysł, bo elektryczny autobus ma odciążać najbardziej zatłoczone trasy, więc z założenia musi być 18m. One by się sprawdziły na 154, ale tam znowu jeżdżą dowcipy na kółkach, czyli SU8,9E na zmianę z Verczedesami. A tych to już żywcem nie ma dokąd wypieprzyć, tak krótkie autobusy w Krakowie mają rację bytu tylko na obrzeżach, łącząc jakieś przedmieścia. Ale jest boom na elektryki to trzeba kupować. Jeśli kolejne elektryki które kupi MPK to nie będą w znacznej mierze 18m albo nie zbuduje się stacji ładowania gdzieś na mniej uczęszczanych pętlach to te autobusy będą sprawiać więcej problemów niż będzie z nich pożytku.

A tak w sumie jest jedna linia, na którą U12E pasuje poza 154 - 511. Ale to szczytówka, to nie przejdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 19:08 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2017, o 11:19
Posty: 649
Nie mają sensu? A co było nie tak z SU12E na 124/424? A może mogłyby jeździć na 182/482? Ładowarka jest na DGW.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 19:26 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 9 gru 2016, o 18:59
Posty: 279
No to 124/424, ile to, 6, 7 brygad? Dalej to 154, 4 brygady? 182/482 powinny jeździć w przegubach. Do tego krótkie elektryki można by wysłać na 100/101. W sensie jednego znaczy się można. I to jak dla mnie tyle, gdzie tego typu autobusy się sprawdzają. Na 304... powiedzmy, choć już ktoś zauważył, że ekonomicznie na tej linii U12E są nieopłacalne. Gdzie jeszcze? Założenie - zatłoczone trasy, jazda z dużą ilością przestojów, postojów i korków. No i do tego ze stacją ładowania... W centrum za wiele takich linii nie ma. Może jeszcze 130, bo on też więcej stoi niż jedzie często.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 22:06 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 2 gru 2016, o 01:09
Posty: 117
Na każdej z zajezdni jest pewna rezerwa autobusów przegubowych. Nie zapominajmy jednak, że są one na bieżąco naprawianie i serwisowane, a ponadto kursują na liniach nocnych typu 608, 662 itd. Zauważyłem, że na kilku brygadach linii 710 są SU18. Nie widzę takiej potrzeby i lepiej byłoby je skierować na choćby kilka brygad linii 182. W ostatnich dniach pojedyncze solówki widywałem na takich liniach jak 174, 501, a nawet 572. I co ciekawe nie miały tabliczek AR. Chyba, że mamy jakieś nowe łączenia o których nikt do tej pory nie pisał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2017, o 23:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22694
cezik napisał(a):
W ostatnich dniach pojedyncze solówki widywałem na takich liniach jak 174, 501, a nawet 572. I co ciekawe nie miały tabliczek AR. Chyba, że mamy jakieś nowe łączenia o których nikt do tej pory nie pisał.

Wczoraj na "172" o 19:20, DH Wanda kier. Al. Przyjaźni tak samo była solówka. To chyba też nie jest normą?

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017, o 08:28 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 14:36
Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
To akurat jest normą, łączenie ze 110.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017, o 11:02 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 17:56
Posty: 737
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!
cezik napisał(a):
że na kilku brygadach linii 710 są SU18. Nie widzę takiej potrzeby

Jechałeś tą linią rano między 6 a 8? Kilka kursów ma zapełnienie 70-90%.

_________________
Nowa Huta Wolne Miasto!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017, o 16:08 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 14:36
Posty: 39
Lokalizacja: Kraków
Dzisiaj się przyglądnąłem - na 710 są w chwili obecnej TYLKO przegubowce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017, o 16:43 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 3006
Lokalizacja: zawsze Kraków
Gdzie skierowano Autosany z "168", miały iść na "140", niestety tam nie trafiły?

_________________
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2017, o 18:44 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10799
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Filip napisał(a):
Dzisiaj się przyglądnąłem - na 710 są w chwili obecnej TYLKO przegubowce.

Od dłuższego czasu są. Pisałem o tym 16 października (viewtopic.php?p=198495#p198495).

Podczas poprzedniej inkarnacji linii "710" na trasie z zawrotką na Bardosa i dalej do Kombinatu obsługa była solówkami przez większość dnia, ale w roku szkolnym to było za mało i rano na trzy kółka wyjeżdżał przegub, który potem około 9 zasilał "501". Więc na pewno rano przegub jest potrzebny. A czy przez resztę dnia - nie wiem. Ale fakt faktem, że trasa do Placu Centralnego jest ponad sześć razy atrakcyjniejsza niż trasa de facto do Bardosa - biorąc od uwagę tylko liczbę kursów na które się można przesiąść.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2018, o 02:40 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10799
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Wiadomo już na które linie pójdzie piątka 10m pojazdów Mobilisu?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL