Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru
Moderator: Moderatorzy
-
Krakowiak2013
- Dyrektor
- Posty: 7015
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
#1
Post
autor: Krakowiak2013 » 10 maja 2014, o 22:08
Mercedes Citaro K Euro VI na testach w Krakowie
Artykuł wrzucam tutaj bo dotyczy autobusu, który jest testowany od dzisiaj na ulicach Krakowa i skierowany został do zajezdni Bieńczyce na okres testów.
Ostatnio sporo zamieszania na ulicach Krakowa wywołał wyjazd czterech autobusów elektrycznych, wypożyczonych na roczne testy. Tymczasem w dniu dzisiejszym, bez żadnego rozgłosu, na linię numer 115 wyjechał Mercedes Citaro K, posiadający silnik spełniający normy emisji spalin EURO VI. Autobus ten jako kolejny będzie testowany na ulicach naszego miasta.
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... w-krakowie
-
I.G.I
- Moderator fb pkk
- Posty: 1167
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
- Lokalizacja: Krowodrza
-
Kontakt:
#3
Post
autor: I.G.I » 7 cze 2014, o 22:44
Nie jest tak źle. Jedynie mnie zastanawia co to jest to, to nad połówką pierwszych drzwi i za przegubem. Kamery zewnętrzne czy jakieś zwykłe zabezpieczenie?
Edit: A GDZIE SZARY DACH ZGODNY Z KSIĘGĄ?

Wiślacka {5} Krowodrza
-
Mseifer
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
-
Kontakt:
#4
Post
autor: Mseifer » 7 cze 2014, o 22:44
Coffee pisze:tak tu mogę stanowczo stwierdzić: Tragedia, poganiana dramatem...
A ja uważam że wyglądają bardzo dobrze.
-
tomek_m
- Dyrektor
- Posty: 3264
- Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
- Lokalizacja: Michałowice
#5
Post
autor: tomek_m » 7 cze 2014, o 22:52
W ogóle model Conecto z wyglądu jest bardzo podobny do Citaro, są jakieś większe szczegóły czym oba modele się różnią?. I czemu kupili Conecto a nie Citaro?
-
Mseifer
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
-
Kontakt:
#6
Post
autor: Mseifer » 7 cze 2014, o 22:55
tomek_m pisze:W ogóle model Conecto z wyglądu jest bardzo podobny do Citaro, są jakieś większe szczegóły czym oba modele się różnią?. I czemu kupili Conecto a nie Citaro?
Bo zapewne było tańsze... Connecto, to ubogie Citaro.
-
I.G.I
- Moderator fb pkk
- Posty: 1167
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
- Lokalizacja: Krowodrza
-
Kontakt:
#7
Post
autor: I.G.I » 7 cze 2014, o 22:56
Mseifer pisze:tomek_m pisze:W ogóle model Conecto z wyglądu jest bardzo podobny do Citaro, są jakieś większe szczegóły czym oba modele się różnią?. I czemu kupili Conecto a nie Citaro?
Bo zapewne było tańsze... Connecto, to ubogie Citaro.
Do tego gorsza jakość.

Wiślacka {5} Krowodrza
-
tomek_m
- Dyrektor
- Posty: 3264
- Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
- Lokalizacja: Michałowice
#8
Post
autor: tomek_m » 7 cze 2014, o 23:00
Czyli rozumiem że to taka oficjalna podróba Citaro, albo inaczej "Bombardier dla ubogich"

-
piechur
- Inspektor
- Posty: 480
- Rejestracja: 13 paź 2013, o 10:43
- Lokalizacja: Kraków
#9
Post
autor: piechur » 7 cze 2014, o 23:17
tomek_m pisze:Czyli rozumiem że to taka oficjalna podróba Citaro, albo inaczej "Bombardier dla ubogich"
To już wiadomo czemu Mobilis dostał pod swe skrzydła tyle linii nowohuckich...

-
Arsents
- Dyrektor
- Posty: 3111
- Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
- Lokalizacja: zawsze Kraków
#10
Post
autor: Arsents » 7 cze 2014, o 23:18
piechur pisze:tomek_m pisze:Czyli rozumiem że to taka oficjalna podróba Citaro, albo inaczej "Bombardier dla ubogich"
To już wiadomo czemu Mobilis dostał pod swe skrzydła tyle linii nowohuckich...

Następny z kompleksami

29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru
-
piechur
- Inspektor
- Posty: 480
- Rejestracja: 13 paź 2013, o 10:43
- Lokalizacja: Kraków
#11
Post
autor: piechur » 7 cze 2014, o 23:19
Arsents pisze:piechur pisze:tomek_m pisze:Czyli rozumiem że to taka oficjalna podróba Citaro, albo inaczej "Bombardier dla ubogich"
To już wiadomo czemu Mobilis dostał pod swe skrzydła tyle linii nowohuckich...

Następny z kompleksami

http://sjp.pl/sarkazm pozdrawiam

-
Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6413
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
-
Kontakt:
#12
Post
autor: Coffee » 8 cze 2014, o 08:35
I.G.I pisze:Nie jest tak źle. Jedynie mnie zastanawia co to jest to, to nad połówką pierwszych drzwi i za przegubem
Stelaże na kamery
tomek_m pisze:są jakieś większe szczegóły czym oba modele się różnią?
Tyłem (całym) i przednimi lampami.
Mseifer pisze:A ja uważam że wyglądają bardzo dobrze

Na AMZ jakoś się to kupy trzyma, tu w ogóle...

Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
-
tomta1
- Dyrektor
- Posty: 3747
- Rejestracja: 14 lip 2013, o 19:48
- Lokalizacja: Kraków
#13
Post
autor: tomta1 » 8 cze 2014, o 09:39
Tragedii niet. Ale imho z szarym dachem (zgodnie z księgą) i jakimś pasem nad drzwiami wyglądałby całkiem znośnie.
Btw, czy przypadkiem w tym schemacie obniżenie tego pasa niebieskiego nie miało następować przy spadku kołowym? Bo oidp to tam miał być jakiś łuk o długaśnym promieniu, a na zdjęciach wygląda jakby tam była po prostu ukośna kreska.
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.
-
MarekR
- Kierownik
- Posty: 794
- Rejestracja: 23 mar 2014, o 10:25
#14
Post
autor: MarekR » 11 cze 2014, o 14:12
Docelowo ile nowych przegubów ma być?
-
Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6413
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
-
Kontakt:
#15
Post
autor: Coffee » 11 cze 2014, o 14:26
Była mowa o 38 wozach.

Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren