Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 17 gru 2018, o 01:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 14:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21921
My tu się zastanawiamy, czy PESA albo Solaris mają szanse, tymczasem... w maju na testy przyjedzie tramwaj Newagu:
http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/JPOA-973GGR

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 14:10 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:57
Posty: 1760
Lokalizacja: Mistrzejowice
Szukałem informacji, ale nie znalazłem, więc zapytam, czy ktoś wie czy ostatecznie ten tramwaj był testowany liniowo w Poznaniu czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 14:19 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 12:54
Posty: 1540
Lokalizacja: Kraków
Śliczny jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 14:34 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5105
Lokalizacja: - KrK
Nie wiem czemu ale ten tramwaj bardziej z kolejką mi się kojarzy niż z tramwajem.
Długość 31,5m 151 osób i 74 siedzące łącznie 225osób.

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 14:49 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:56
Posty: 887
Lokalizacja: Wola Radziszowska
Pytanie na jakiej linii będzie testowany. Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 16:27 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10447
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Rammstein92 napisał(a):
Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.

Jeśli chodzi o pętlę to stawiam na Kurdwanów :]

A sam tramwaj nie wygląda zbyt zachęcająco. Jednak Bombardier to Bombardier :) Jedyne co mogę w tym wozie pochwalić to dwa składane krzesła między drzwiami zamiast jednego zabierającego stanowczo zbyt wiele cennego miejsca :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 16:29 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 2935
Lokalizacja: zawsze Kraków
Rammstein92 napisał(a):
Pytanie na jakiej linii będzie testowany. Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.

Pewnie na początku "23" potem może "8" lub w soboty na "50"

_________________
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 17:06 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6157
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
bielanek napisał(a):
Szukałem informacji, ale nie znalazłem, więc zapytam, czy ktoś wie czy ostatecznie ten tramwaj był testowany liniowo w Poznaniu czy nie?

Nie był. W Poznaniu był tylko homologowany.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Ostatnio edytowano 24 kwi 2013, o 17:07 przez Coffee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 17:08 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Nie wiem czy bawiliby się wpierw w dopuszczenia jazdy w tunelu.

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 18:28 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
Cukier napisał(a):
Rammstein92 napisał(a):
Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.

Jeśli chodzi o pętlę to stawiam na Kurdwanów :]

A sam tramwaj nie wygląda zbyt zachęcająco. Jednak Bombardier to Bombardier :) Jedyne co mogę w tym wozie pochwalić to dwa składane krzesła między drzwiami zamiast jednego zabierającego stanowczo zbyt wiele cennego miejsca :)


Jak dla mnie to takie "brzydkie kaczątko". ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 21:33 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 maja 2012, o 23:08
Posty: 2204
Lokalizacja: KRK
Gęba tego Newaga przypomina mi poznańskiego Moderusa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 23:38 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 15 maja 2011, o 14:35
Posty: 1257
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pierwszy tramwaj na krakowskich torach ze wszystkimi wejściami bez stopnia? Najwyższa pora!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 23:57 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 2 lis 2012, o 23:48
Posty: 1286
Lokalizacja: Kraków
Cukier napisał(a):
Rammstein92 napisał(a):
Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.

Jeśli chodzi o pętlę to stawiam na Kurdwanów :]

A sam tramwaj nie wygląda zbyt zachęcająco. Jednak Bombardier to Bombardier :) Jedyne co mogę w tym wozie pochwalić to dwa składane krzesła między drzwiami zamiast jednego zabierającego stanowczo zbyt wiele cennego miejsca :)


:thumbup:
Dokładnie, mam nadzieję że Kraków nie postanowi stać się miastem testującym czy tramwaje Newagu się do czegokolwiek będą nadawały i przetarg wygra przez przypadek bombardier ;)


Ostatnio edytowano 25 kwi 2013, o 00:45 przez wincent, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 09:48 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 18:18
Posty: 4403
Lokalizacja: Kraków
brovar napisał(a):
Długość 31,5m 151 osób i 74 siedzące łącznie 225osób.


W tym artykule piszą co innego:

Kaszmir napisał(a):
http://www.radiokrakow.pl.../ID/JPOA-973GGR


a mianowicie:
"Tramwaj zdolny jest przewieźć jednorazowo 66 osób na miejscach siedzących i drugie tyle pasażerów na stojąco."


Ostatnio edytowano 25 kwi 2013, o 09:49 przez pablo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 09:57 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 15 kwi 2010, o 17:05
Posty: 827
Lokalizacja: Kraków
Bombardier na głowę bije konkurencje, ale Newag kosztuje tylko ok. 6,5 mln, a Bombardier 10 mln. To lepiej kupić więcej tramów nowych, niż mniej ale lepszych. Nie wiemy co będzie za 30 lat... Newag na pewno będzie lepszy niż 40 letni szrot z Utrechtu po remoncie.


Ostatnio edytowano 25 kwi 2013, o 09:58 przez sienioo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL