Newag Nevelo na testach w Krakowie
Moderator: Moderatorzy
Newag Nevelo na testach w Krakowie
My tu się zastanawiamy, czy PESA albo Solaris mają szanse, tymczasem... w maju na testy przyjedzie tramwaj Newagu:
http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/JPOA-973GGR
http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/JPOA-973GGR
- krakowianka
- Dyrektor
- Posty: 1543
- Rejestracja: 10 lip 2011, o 13:54
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czemu ale ten tramwaj bardziej z kolejką mi się kojarzy niż z tramwajem.
Długość 31,5m 151 osób i 74 siedzące łącznie 225osób.
Długość 31,5m 151 osób i 74 siedzące łącznie 225osób.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

-
- Kierownik
- Posty: 887
- Rejestracja: 23 sty 2013, o 16:56
- Lokalizacja: Wola Radziszowska
Jeśli chodzi o pętlę to stawiam na KurdwanówRammstein92 pisze:Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.
![:]](./images/smilies/fake-smile.gif)
A sam tramwaj nie wygląda zbyt zachęcająco. Jednak Bombardier to Bombardier


- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6412
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
Nie był. W Poznaniu był tylko homologowany.bielanek pisze:Szukałem informacji, ale nie znalazłem, więc zapytam, czy ktoś wie czy ostatecznie ten tramwaj był testowany liniowo w Poznaniu czy nie?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, o 18:07 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.


Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Jak dla mnie to takie "brzydkie kaczątko".Cukier pisze:Jeśli chodzi o pętlę to stawiam na KurdwanówRammstein92 pisze:Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.
A sam tramwaj nie wygląda zbyt zachęcająco. Jednak Bombardier to BombardierJedyne co mogę w tym wozie pochwalić to dwa składane krzesła między drzwiami zamiast jednego zabierającego stanowczo zbyt wiele cennego miejsca

Cukier pisze:Jeśli chodzi o pętlę to stawiam na KurdwanówRammstein92 pisze:Bo jeśli o zajezdnie to stawiam na Podgórze.
A sam tramwaj nie wygląda zbyt zachęcająco. Jednak Bombardier to BombardierJedyne co mogę w tym wozie pochwalić to dwa składane krzesła między drzwiami zamiast jednego zabierającego stanowczo zbyt wiele cennego miejsca

Dokładnie, mam nadzieję że Kraków nie postanowi stać się miastem testującym czy tramwaje Newagu się do czegokolwiek będą nadawały i przetarg wygra przez przypadek bombardier

Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, o 01:45 przez wincent, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym artykule piszą co innego:brovar pisze:Długość 31,5m 151 osób i 74 siedzące łącznie 225osób.
a mianowicie:Kaszmir pisze:http://www.radiokrakow.pl.../ID/JPOA-973GGR
"Tramwaj zdolny jest przewieźć jednorazowo 66 osób na miejscach siedzących i drugie tyle pasażerów na stojąco."
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, o 10:49 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bombardier na głowę bije konkurencje, ale Newag kosztuje tylko ok. 6,5 mln, a Bombardier 10 mln. To lepiej kupić więcej tramów nowych, niż mniej ale lepszych. Nie wiemy co będzie za 30 lat... Newag na pewno będzie lepszy niż 40 letni szrot z Utrechtu po remoncie.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, o 10:58 przez sienioo, łącznie zmieniany 1 raz.