Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 21 lis 2018, o 06:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2850 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 190  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 sty 2018, o 23:49 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1281
Lokalizacja: Kraków
kucyk napisał(a):
Asad napisał(a):
ZIKIT dostaje sporo telefonów z narzekaniem na tabor na 13-stce.

Wcale się nie dziwię. :)


No i zwrócili się do MPK o zmianę którą dokonano. 2014N, NGT8, NGT6 są wykorzystane na maksa. Dopiero zamknięcie Bronek pozwoli na zmianę taboru.
A NGT6 są obecnie na "3"x15, "8"x15, "50"x13 i "13"x3-4. Pierwsza seria NGT6 na wszystkich liniach może mieć trudności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2018, o 04:57 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2817
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Impuls napisał(a):
kucyk napisał(a):
Asad napisał(a):
ZIKIT dostaje sporo telefonów z narzekaniem na tabor na 13-stce.

Wcale się nie dziwię. :)


No i zwrócili się do MPK o zmianę którą dokonano. 2014N, NGT8, NGT6 są wykorzystane na maksa. Dopiero zamknięcie Bronek pozwoli na zmianę taboru.
A NGT6 są obecnie na "3"x15, "8"x15, "50"x13 i "13"x3-4. Pierwsza seria NGT6 na wszystkich liniach może mieć trudności.


A wydłużenie NGT6 nie wchodzi w grę, bo kosztowałoby z 1,5 mln Euro (ale po 2023 rzecz jest do rozważenia). Ile mamy teraz brygad w ruchu w dni powszednie, po tym jak dołożyli te zoptymalizowane?

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2018, o 09:02 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1281
Lokalizacja: Kraków
MPK chciało dorobić tylne drzwi w I serii NGT6 ale Bombardier dał astronomiczne kwoty za zmianę systemu, układów sterujących.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2018, o 12:16 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2817
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Impuls napisał(a):
MPK chciało dorobić tylne drzwi w I serii NGT6 ale Bombardier dał astronomiczne kwoty za zmianę systemu, układów sterujących.


Ja się temu nie dziwię, bo wymaga to pewnie przebudowania kratownicy (być może podmiana członu?). Za dwa dodatkowe człony do Combino Poczdam dał 1,5 mln Euro. My byśmy za wydłużenie NGT6 dali podobnie, bo do zrobienia byłoby to samo (człon wiszący i sztywny), dodanie drzwi może kosztować podobnie jeśli wymaga wymiany członu.

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2018, o 12:29 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3780
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Ja tam na Waszym miejscu nie martwiłbym się o NGT6/1, ale bardziej o Krakowiaki, które gdy skończy się gwarancja producenta, będą się kwalifikowały do natychmiastowych remontów kapitalnych, bo znamy skalę ich awaryjności i dokładność wykonania powiązaną z komfortem podróży na miejscach siedzących. Linie na NGT6/1 zawsze się znajdą - może przyszła ewentualna 23 przez trasę Łagiewnicką, 2, 5, 11, 16, 21, może 17, 6. Całkiem sporo ewentualności, oczywiście po dokupieniu trochu taboru na linie bardziej obciążone, wymagające niskiej podłogi.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2018, o 12:45 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 21 cze 2013, o 16:08
Posty: 712
Lokalizacja: Kraków
Impuls napisał(a):
MPK chciało dorobić tylne drzwi w I serii NGT6 ale Bombardier dał astronomiczne kwoty za zmianę systemu, układów sterujących.

Była taka opcja przy okazji naprawy wypadkowej wagonu RP605 (dawny 2005) którego przód uległ uszkodzeniu w wyniku najechania na skład stopiątek na Nowosądeckiej. Człon A wysłano wtedy do Bautzen, a człon B w TR przygotowywano na taką operację jednak koszty okazały się zbyt wysokie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2018, o 18:48 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 12 kwi 2017, o 12:25
Posty: 55
Impuls napisał(a):
kucyk napisał(a):
Asad napisał(a):
ZIKIT dostaje sporo telefonów z narzekaniem na tabor na 13-stce.

Wcale się nie dziwię. :)


No i zwrócili się do MPK o zmianę którą dokonano. 2014N, NGT8, NGT6 są wykorzystane na maksa. Dopiero zamknięcie Bronek pozwoli na zmianę taboru.
A NGT6 są obecnie na "3"x15, "8"x15, "50"x13 i "13"x3-4. Pierwsza seria NGT6 na wszystkich liniach może mieć trudności.

2014N dziś 32/36

52×14,50×5,4×9,24x 4 sztuk.


Ostatnio edytowano 22 sty 2018, o 23:36 przez Asad, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2018, o 21:51 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1281
Lokalizacja: Kraków
"52"×14, "50"×5, "4"×9, "24"×4 sztuki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2018, o 23:38 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 12 kwi 2017, o 12:25
Posty: 55
Już poprawione.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2018, o 08:55 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 20:39
Posty: 71
Lokalizacja: Bieżanów-Prokocim
Dziś nastąpiły kolejne roszady jeśli chodzi o tabor. Z krotkiej obserwacji na mapce ttss widzę, że zniknęły NGT6 z linii 13. Czy ktos podzieli się pełnym zakresem zmian?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2018, o 14:55 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 16:35
Posty: 1869
Lokalizacja: kraków
Od poniedziałku dojdzie do kolejnych roszad taboru z uwagi na ferie. Nowa Huta więcej PES wystawi na "50", bez zmian na "24" i mniej na "52". :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2018, o 12:06 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1281
Lokalizacja: Kraków
Kowalik napisał(a):
Dziś nastąpiły kolejne roszady jeśli chodzi o tabor. Z krotkiej obserwacji na mapce ttss widzę, że zniknęły NGT6 z linii 13. Czy ktos podzieli się pełnym zakresem zmian?


Zmian zasadniczo nie ma. To są dopuszczenia. Rozpoczęto remonty NGT6 II i znowu więcej jest GT8S(N) na 13. Ponadto mieli jakieś problemy w poniedziałek z Krakowiakami i musieli więcej NGT6 wysłać na 50. Dzisiaj jest jeden NGT6 na 13, pięć GT8N po modernizacji i dwa GT8S. Na szczytowych 13 są składy tak jak było. Na innych liniach bez większych zmian.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2018, o 12:32 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 10:37
Posty: 341
Lokalizacja: Kraków
"13" jest modelowym przykładem jak się maksymalizacji nie powinno robić !!!!, co się zmieniło: dziadowski tabor (składy) zimno i hałas taki że w czasie jazdy myśli nie słychać, potworny tłok i notoryczne opóźnienia ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2018, o 17:33 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 6 lut 2015, o 16:46
Posty: 2307
Dzisiaj obsługa "52" wygląda następująco:
907, 916 ,930, 933, 902, 926, 936, 127, 920, 921, 161, 935, 158, 109, 925, 112, 142, 110, 136.

Na prawdę nie ma szansy zrobić tego inaczej żeby nie było takiej dziury z niską podłogą?

_________________
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2018, o 18:14 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10422
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
smerf napisał(a):
Dzisiaj obsługa "52" wygląda następująco:
907, 916 ,930, 933, 902, 926, 936, 127, 920, 921, 161, 935, 158, 109, 925, 112, 142, 110, 136.

Na prawdę nie ma szansy zrobić tego inaczej żeby nie było takiej dziury z niską podłogą?

Oczywiście że jest szansa, na co najlepszym przykładem jest "4" + "44" gdzie dało się rozłożyć tabor niskopodłogowy i wysokopodłogowy dokładnie naprzemiennie. Jeśli czegoś nie ma to dobrej woli.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2850 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 190  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL