Rozdział taboru - tramwaje
Moderator: Moderatorzy
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7633
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Rozdział taboru - tramwaje
http://psmkms.krakow.pl/index.php/16-ak ... na-linie-9
Z łaski na uciechę Mistrzejowicom rzucili, bo po zawieszeniu czternastki przestały tam docierać jakiekolwiek niskopodłogowe tramwaje...
Boże jak ja tych drani nienawidzę... Przecież na zajezdni stoi sobie połowa NGT6 i połowa EU8N, dziewiątka spokojnie mogłaby być obsługiwana całkowicie taborem niskopodłogowym, bo jest go wystarczająco dużo, ale nie bo nie, ch** w d*** osobom starszym, niepełnosprawnym, z dziećmi w wózkach, z bagażem... Bo ważniejsze, żeby tabor wykorzystywać proporcjonalnie... Grrr...
Pozdrawiam!
LOKI
Z łaski na uciechę Mistrzejowicom rzucili, bo po zawieszeniu czternastki przestały tam docierać jakiekolwiek niskopodłogowe tramwaje...
Boże jak ja tych drani nienawidzę... Przecież na zajezdni stoi sobie połowa NGT6 i połowa EU8N, dziewiątka spokojnie mogłaby być obsługiwana całkowicie taborem niskopodłogowym, bo jest go wystarczająco dużo, ale nie bo nie, ch** w d*** osobom starszym, niepełnosprawnym, z dziećmi w wózkach, z bagażem... Bo ważniejsze, żeby tabor wykorzystywać proporcjonalnie... Grrr...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Rozdział taboru - tramwaje
I możemy sobie narzekać w nieskończoność. Zapowiadają podwyżki biletów, a mimo niedzieli na 9 tradycyjnie znalazło się miejsce dla dwóch składów stozłomek. Może to ukłon dla podróżnych linii 15, gdyby odczuwali niedosyt po podróży składem 105-ek.Locutus pisze: ↑15 lip 2020, o 07:59http://psmkms.krakow.pl/index.php/16-ak ... na-linie-9
Z łaski na uciechę Mistrzejowicom rzucili, bo po zawieszeniu czternastki przestały tam docierać jakiekolwiek niskopodłogowe tramwaje...
Boże jak ja tych drani nienawidzę... Przecież na zajezdni stoi sobie połowa NGT6 i połowa EU8N, dziewiątka spokojnie mogłaby być obsługiwana całkowicie taborem niskopodłogowym, bo jest go wystarczająco dużo, ale nie bo nie, ch** w d*** osobom starszym, niepełnosprawnym, z dziećmi w wózkach, z bagażem... Bo ważniejsze, żeby tabor wykorzystywać proporcjonalnie... Grrr...
Pozdrawiam!
LOKI
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7633
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Rozdział taboru - tramwaje
Ależ ja wiem, że możemy sobie narzekać w nieskończoność, przecież jedyne, co mogłoby tu przynieść poprawę to wymiana pracowników odpowiedzialnych za rozdział taboru i zastąpienie betonu, dla którego najważniejsza jest wygoda przewoźnika przez ludzi z poczuciem misji, dla których najważniejsze jest dobro pasażerów. MPK jako organ miejski powinien mieć służbę mieszkańcom za główną misję…
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Rozdział taboru - tramwaje
Na jakdojade.pl są już rozkłady z odpowiednim rozdysponowaniem taboru. Na "9" uchowała się jedna brygada z niskim członem. Według moich obliczeń będzie to wagon z Nowej Huty. Zatem będzie to wg. mnie EU8N ewentualnie N8C/S. Z kolei "49" będzie cała z wysoką podłogą. To, że będzie też zapewne cała obsadzona z Nowej Huty już wczoraj można było wieczorem zauważyć. Pytanie nasuwające się w przypadku tych dwóch linii. Jak myślicie co będzie na "9" a co na "49". Ja osobiście uważam, że powinno być tak: na "9" E1+c3 cały dzień tak jak jest teraz a na "49" wyjazdy składów 105Na które teraz kursują na "79".
Ale znając MPK i ZTP to będzie to wyglądało zapewnie odwrotnie.

Ale znając MPK i ZTP to będzie to wyglądało zapewnie odwrotnie.

- Locutus
- Moderator
- Posty: 7633
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Rozdział taboru - tramwaje
A tymczasem kilka stron poinformowało o powrocie trójskładów. Najbardziej precyzyjna informacja znajduje się na PSMKMS i mówi o tym, że dwie brygady linii 52 będą obsługiwane ufokami, cala reszta zaś Krakowiakami i Lajkonikami. BTW, podobno można sprawdzić na jakdojade.pl na których kursach będą ufoki. Źródło: http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... ce-krakowa
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1523
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
Rozdział taboru - tramwaje
A można, jak najbardziej. Jeśli te dwie brygady to będą jedyne wysokie (a tak to wygląda patrząc na rozkład):
https://jakdojade.pl/krakow/rozklad-jaz ... 31.08.2020
(bez podkreślenia to Uffoki)
Rozdział taboru - tramwaje
Mógłby mi ktoś podać aktualne wykorzystanie taboru niskopodłogowego w dni powszednie i w weekendy? Bo z tego co widzę w niedziele jest bardzo słabe.
Rozdział taboru - tramwaje
Patrzę sobie tak z ciekawości na rozpiskę brygad tramwajowych na jakdojede.pl i się oczywiście wkurzyłem. Otóż wynika z niej, że już w ten weekend na "9" pozostanie tylko jedna (pewna) brygada z niskim wejściem. Pozostałe 6 brygad jest oznaczone jako wysoka podłoga. Już tak dobrze było w ubiegłym roku gdy MPK potrafiło nie wysyłać prawie żadnych pojazdów z wysoką podłogą w weekendy. Teraz oczywiście "niedasię". Porażka. 

Rozdział taboru - tramwaje
Jakdojade nie wie, że GT8 po modernizacji ma niskie wejście. Wal w mur dalej.
Rozdział taboru - tramwaje
Widziałem, że w ostatnie dni na linii 21 pojawiły się składy stopiątek zamiast E1. Myślę, że jest to związane z epidemią bo w składach jest więcej miejsc niż w E1 solo.
Rozdział taboru - tramwaje
Teraz zwykle na 21-01 i 21-03 są N8S, na 21-02 i 21-04 E1 solo a na 21-05 i 21-06 są składy 105Na. Ale czasem pojawiają się nawet trzy składy. Równomierne wykorzystanie taboru i teraz mniej N8S i E1 solo się pojawia.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7633
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Rozdział taboru - tramwaje
Czy ktoś pamięta jak dokładnie wyglądał rozdział taboru tuż przed tym jak covid wywrócił komunikację w Krakowie do góry nogami w marcu? Już tłumaczę o co mi chodzi: interesuje mnie jaki wpływ na ilość wysokopodłogowców na mieście miało wejście do ruchu niemal dwudziestu stadlerów, które nastąpiło w międzyczasie, bo mam jakieś takie dziwne wrażenie, że umiarkowany a wręcz niewielki… Chyba ostatnie wiedeńczyki znikły z jedynki (i linia ta stała się całkowicie niskopodłogowa), coś mi tak świta, że na czternastce też bywały wiednie i że też znikły stamtąd definitywnie, na pięćdziesiątce dwójce niby wiednie też znikły, ale za to weszły ufoki, które też wysokopodłogowe są… Coś jeszcze? Coś pokręciłem, pominąłem?
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1523
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7633
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Rozdział taboru - tramwaje
Jednym słowem - jest jeszcze gorzej niż myślałem. Dwadzieścia niskopodłogowych wagonów więcej, a na mieście w ogóle tego nie widać...
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Rozdział taboru - tramwaje
Chwila moment, nie dajmy się zwariować.
Wniosek #2: jest mniej brygad 105Na (choć teraz są dłuższe)

Wniosek #1: jest mniej wiedni
Żeby pospinać ufoki, trzeba porozpinać część 2x105Na.
Wniosek #2: jest mniej brygad 105Na (choć teraz są dłuższe)
i tu zgłupiałem. Niby widać po liniach wpomnianych przez Ciebie, że znikają wiednie i 2x105Na, ale w ogóle nie widać zmian. No to widać te zmiany czy nie widać?
