Rozdział taboru - tramwaje

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
I.G.I
Moderator fb pkk
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

Rozdział taboru - tramwaje

#1 Post autor: I.G.I » 8 kwie 2010, o 17:00

Mseifer pisze:Około 7.40 N8S 3066 padł na linii 6 na Bieżanowskiej.
Tego, kto wymyślił puszczenie #3066 na KST i na dodatek bez IBISa to naprawdę powiesić... Przez niego 'moja' 50-tka na Boh. Getta miała już 20 minut w plecy. :/ Pomijam już fakt, że jechały trzy 50-tki w stadzie..
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, o 15:54 przez I.G.I, łącznie zmieniany 2 razy.
Wiślacka {5} Krowodrza

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

08.04.2010

#2 Post autor: Arsents » 8 kwie 2010, o 18:04

I.G.I pisze:
Mseifer pisze:Około 7.40 N8S 3066 padł na linii 6 na Bieżanowskiej.
Tego, kto wymyślił puszczenie #3066 na KST i na dodatek bez IBISa to naprawdę powiesić... Przez niego 'moja' 50-tka na Boh. Getta miała już 20 minut w plecy. :/ Pomijam już fakt, że jechały trzy 50-tki w stadzie..
Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 16:39 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#3 Post autor: EU8N » 8 kwie 2010, o 19:32

Arsents pisze:Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Mogli też przydzielić do PT którąś brygadę "72" i tam go kierować.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, o 09:08 przez EU8N, łącznie zmieniany 2 razy.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#4 Post autor: czatowiec » 8 kwie 2010, o 19:47

EU8N pisze:Arsents napisał/a:
Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/

Mogli też przydzielić do PT którąś brygadę "72" i tam go kierować.
Na przystankach na Kapelance są znaki kiedy motorowy ma wyłączyć stopnie (przekreślone stopnie w czerwonej ramce, a obok napis N8), więc myślę, że motorowi mają kontrolę nad nimi. Ostatnio nie wiem czemu #3008 na 51 nie wysuwał stopni. Wysiadam z 51 w tunelu i prawie się wyryłem, bo się do stopni przyzwyczaiłem :P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

08.04.2010

#5 Post autor: Kaszmir » 9 kwie 2010, o 16:44

Arsents pisze:Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Z deszczu pod rynnę: wtedy "przeszkadzałby" na odcinku Dw. Towarowy - KG.
EU8N pisze:Mogli też przydzielić do PT którąś brygadę "72" i tam go kierować.
Albo na "8" - skoro i tak wszedł za NGT6.

Choć szczerze - ja bym w ogóle go zostawił w zajezdni. Kursowanie przez Filharmonię groziłoby blokowaniem ruchu w tym i tak tłocznym już rejonie.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 16:46 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#6 Post autor: EU8N » 9 kwie 2010, o 21:41

Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 21:59 przez EU8N, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#7 Post autor: Kaszmir » 9 kwie 2010, o 22:01

EU8N pisze:Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Za to dalej mógłby utrudniać podróże na odcinku Piłsudskiego-Św. Gertrudy, który jest obecnie jedynym łącznikiem.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 22:01 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#8 Post autor: Mseifer » 9 kwie 2010, o 22:06

Kaszmir pisze:
EU8N pisze:Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Za to dalej mógłby utrudniać podróże na odcinku Piłsudskiego-Św. Gertrudy, który jest obecnie jedynym łącznikiem.
No to wrócić go do Huty:D.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#9 Post autor: Arsents » 9 kwie 2010, o 22:18

Kaszmir pisze:
EU8N pisze:Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Za to dalej mógłby utrudniać podróże na odcinku Piłsudskiego-Św. Gertrudy, który jest obecnie jedynym łącznikiem.
To pozostaje "spokojna" "11"-ka

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#10 Post autor: EU8N » 9 kwie 2010, o 22:19

Arsents pisze:To pozostaje "spokojna" "11"-ka
Której trasa przebiega w znacznej mierze w korytarzu KST i gdzie IBIS jest niezbędny.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#11 Post autor: czatowiec » 9 kwie 2010, o 22:46

A ja proponuję dać go na 72
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#12 Post autor: Kaszmir » 9 kwie 2010, o 22:58

czatowiec pisze:A ja proponuję dać go na 72
A ja znów kontruję postem
http://pkk.info.pl/topics8/641.htm?start=15#11374
(ostatnie zdanie).

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#13 Post autor: bombka » 10 kwie 2010, o 18:26

A ja myślę o "15" :twisted:

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#14 Post autor: EU8N » 10 kwie 2010, o 18:45

bombka pisze:A ja myślę o "15" :twisted:
A obsługuję ją Podgórze? :twisted:
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#15 Post autor: bombka » 10 kwie 2010, o 20:08

Nie, ale co to za problem, żeby oddać 1 brygadę do Podgórza?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, o 00:10 przez bombka, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”