Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru
Moderator: Moderatorzy
-
I.G.I
- Moderator fb pkk
- Posty: 1167
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
- Lokalizacja: Krowodrza
-
Kontakt:
#1
Post
autor: I.G.I » 8 kwie 2010, o 17:00
Mseifer pisze:Około 7.40 N8S 3066 padł na linii 6 na Bieżanowskiej.
Tego, kto wymyślił puszczenie #3066 na KST i na dodatek bez IBISa to naprawdę powiesić... Przez niego 'moja' 50-tka na Boh. Getta miała już 20 minut w plecy.

Pomijam już fakt, że jechały trzy 50-tki w stadzie..
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, o 15:54 przez
I.G.I, łącznie zmieniany 2 razy.
Wiślacka {5} Krowodrza
-
Arsents
- Dyrektor
- Posty: 3111
- Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
- Lokalizacja: zawsze Kraków
#2
Post
autor: Arsents » 8 kwie 2010, o 18:04
I.G.I pisze:Mseifer pisze:Około 7.40 N8S 3066 padł na linii 6 na Bieżanowskiej.
Tego, kto wymyślił puszczenie #3066 na KST i na dodatek bez IBISa to naprawdę powiesić... Przez niego 'moja' 50-tka na Boh. Getta miała już 20 minut w plecy.

Pomijam już fakt, że jechały trzy 50-tki w stadzie..
Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 16:39 przez
Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
-
EU8N
- Dyrektor
- Posty: 2263
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
- Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
#3
Post
autor: EU8N » 8 kwie 2010, o 19:32
Arsents pisze:Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Mogli też przydzielić do PT którąś brygadę "72" i tam go kierować.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, o 09:08 przez
EU8N, łącznie zmieniany 2 razy.
Wreszcie na odpowiedniej linii...
-
czatowiec
- Dyrektor
- Posty: 2574
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków Łobzów
-
Kontakt:
#4
Post
autor: czatowiec » 8 kwie 2010, o 19:47
EU8N pisze:Arsents napisał/a:
Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Mogli też przydzielić do PT którąś brygadę "72" i tam go kierować.
Na przystankach na Kapelance są znaki kiedy motorowy ma wyłączyć stopnie (przekreślone stopnie w czerwonej ramce, a obok napis N8), więc myślę, że motorowi mają kontrolę nad nimi. Ostatnio nie wiem czemu #3008 na 51 nie wysuwał stopni. Wysiadam z 51 w tunelu i prawie się wyryłem, bo się do stopni przyzwyczaiłem

-
Kaszmir
- Moderator fb pkk
- Posty: 22832
- Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
-
Kontakt:
#5
Post
autor: Kaszmir » 9 kwie 2010, o 16:44
Arsents pisze:Przecież mogli go dać na #19 tylko zablokować wysuwane schodki /Kapelanka/
Z deszczu pod rynnę: wtedy "przeszkadzałby" na odcinku Dw. Towarowy - KG.
EU8N pisze:Mogli też przydzielić do PT którąś brygadę "72" i tam go kierować.
Albo na "8" - skoro i tak wszedł za NGT6.
Choć szczerze - ja bym w ogóle go zostawił w zajezdni. Kursowanie przez Filharmonię groziłoby blokowaniem ruchu w tym i tak tłocznym już rejonie.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 16:46 przez
Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.
-
EU8N
- Dyrektor
- Posty: 2263
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
- Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
#6
Post
autor: EU8N » 9 kwie 2010, o 21:41
Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 21:59 przez
EU8N, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie na odpowiedniej linii...
-
Kaszmir
- Moderator fb pkk
- Posty: 22832
- Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
-
Kontakt:
#7
Post
autor: Kaszmir » 9 kwie 2010, o 22:01
EU8N pisze:Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Za to dalej mógłby utrudniać podróże na odcinku Piłsudskiego-Św. Gertrudy, który jest obecnie jedynym łącznikiem.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2010, o 22:01 przez
Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Mseifer
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
-
Kontakt:
#8
Post
autor: Mseifer » 9 kwie 2010, o 22:06
Kaszmir pisze:EU8N pisze:Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Za to dalej mógłby utrudniać podróże na odcinku Piłsudskiego-Św. Gertrudy, który jest obecnie jedynym łącznikiem.
No to wrócić go do Huty:D.
-
Arsents
- Dyrektor
- Posty: 3111
- Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
- Lokalizacja: zawsze Kraków
#9
Post
autor: Arsents » 9 kwie 2010, o 22:18
Kaszmir pisze:EU8N pisze:Tak w sumie, to na "18" by się nadawał. Małe potoki pasażerskie i nie jeździłby w korytarzu KST.
Za to dalej mógłby utrudniać podróże na odcinku Piłsudskiego-Św. Gertrudy, który jest obecnie jedynym łącznikiem.
To pozostaje "spokojna" "11"-ka
-
EU8N
- Dyrektor
- Posty: 2263
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
- Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
#10
Post
autor: EU8N » 9 kwie 2010, o 22:19
Arsents pisze:To pozostaje "spokojna" "11"-ka
Której trasa przebiega w znacznej mierze w korytarzu KST i gdzie IBIS jest niezbędny.
Wreszcie na odpowiedniej linii...
-
czatowiec
- Dyrektor
- Posty: 2574
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków Łobzów
-
Kontakt:
#11
Post
autor: czatowiec » 9 kwie 2010, o 22:46
A ja proponuję dać go na 72
-
bombka
- Kierownik
- Posty: 843
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
- Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
#13
Post
autor: bombka » 10 kwie 2010, o 18:26
A ja myślę o "15"

-
EU8N
- Dyrektor
- Posty: 2263
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
- Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
#14
Post
autor: EU8N » 10 kwie 2010, o 18:45
bombka pisze:A ja myślę o "15"

A obsługuję ją Podgórze?

Wreszcie na odpowiedniej linii...
-
bombka
- Kierownik
- Posty: 843
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
- Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
#15
Post
autor: bombka » 10 kwie 2010, o 20:08
Nie, ale co to za problem, żeby oddać 1 brygadę do Podgórza?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, o 00:10 przez
bombka, łącznie zmieniany 1 raz.