Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 9 gru 2018, o 20:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 995 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 kwi 2018, o 15:54 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 4 gru 2017, o 16:50
Posty: 18
Lokalizacja: Wiedeń
Jaki obecny zakres modernizacji GT8S i GT8SU w TR?
Czy RF323 dostanie przy okazji wymienioną ścianę czołową z jednej strony na tą obecną - czyli nowszą?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 06:05 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 26 maja 2015, o 16:08
Posty: 2737
Lokalizacja: Kraków
Wygląda na to, że RF324 jest już gotowy. Wczoraj stał od strony Brożka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2018, o 08:24 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 21 cze 2013, o 16:08
Posty: 713
Lokalizacja: Kraków
RF324 dziś na "1".
W TR kolejny do modernizacji RF321.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2018, o 22:30 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 13:19
Posty: 410
Czy kolejne pojazdy GT8S będą przybywać do Krakowa, tak jak zapowiadano czy jednak ta decyzja jest anulowana?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018, o 07:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6453
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Niestety kolejne GT8 będą kupowane.

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018, o 09:48 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 13:19
Posty: 410
No cóż, pozostaje wierzyć że są po to by zastąpić E1 na liniach "16" i "21".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018, o 10:17 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2017, o 11:19
Posty: 324
obserwator napisał(a):
No cóż, pozostaje wierzyć że są po to by zastąpić E1 na liniach "16" i "21".

A nie było od początku mówione, że one mają być za stozłomki? Głównie ze względu na niższe zapotrzebowanie na energię niż 105N, chyba nawet ktoś pisał o 2-krotnej różnicy. Chociaż faktycznie biorąc pod uwagę pojemność najlepiej jakby weszły za E1 solo, po modernizacji (niski człon, klimatyzacja) będą znaczną poprawą komfortu podróży na tych dwóch liniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2018, o 07:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6453
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
No właśnie niestety było mówione, że mają być za stozłomki... Co jest po prostu przerażające zwłaszcza jak już się miało przedsmak różnicy w pojemności na linii 13...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2018, o 14:47 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 13:19
Posty: 410
Skoro mają być za stozłomki i koszty eksploatacji będą niższe to może jest szansa na więcej kursów?
Linia "11" nie wyszłaby na tym źle, bo zyskałaby niską podłogę i miałaby więcej kursów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2018, o 15:06 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10437
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
obserwator napisał(a):
Skoro mają być za stozłomki i koszty eksploatacji będą niższe to może jest szansa na więcej kursów?

Oszczędności w kosztach eksploatacji to tylko MPK zauważy, dokładniej to głównie różnice w zużyciu energii. A koszt energii to nie jedyny koszt składający się na wzkm, bo jeszcze pozostają przecież koszty ludzkie.

No i w szczycie w wielu miejscach nie ma mowy o wzmacnianiu ilością kursów bo będzie paraliż.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 05:20 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 26 maja 2015, o 16:08
Posty: 2737
Lokalizacja: Kraków
W RF307 pojawiła się nowa reklama Capgemini.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 10:13 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 13:19
Posty: 410
Cukier napisał(a):
obserwator napisał(a):
Skoro mają być za stozłomki i koszty eksploatacji będą niższe to może jest szansa na więcej kursów?

Oszczędności w kosztach eksploatacji to tylko MPK zauważy, dokładniej to głównie różnice w zużyciu energii. A koszt energii to nie jedyny koszt składający się na wzkm, bo jeszcze pozostają przecież koszty ludzkie.

No i w szczycie w wielu miejscach nie ma mowy o wzmacnianiu ilością kursów bo będzie paraliż.


Miałem raczej na myśli drobne wzmocnienia które dużo by dały. Np wcześniejszy szczyt na "13" czy dołożenie kursów "11" kiedy jest najbardziej obłożona.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 19:25 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 21 cze 2013, o 16:08
Posty: 713
Lokalizacja: Kraków
obserwator napisał(a):
Czy kolejne pojazdy GT8S będą przybywać do Krakowa, tak jak zapowiadano czy jednak ta decyzja jest anulowana?

O ile nic się nie zmieni to będą przybywać w następnym roku i będą kupowane tak jak dotychczas.
Lada dzień na linie wyjedzie kolejny zmodernizowany GT8N RF322.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2018, o 14:20 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 21 cze 2013, o 16:08
Posty: 713
Lokalizacja: Kraków
Dzisiaj na 6-10 zmodernizowany RF322.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2018, o 14:25 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 2935
Lokalizacja: zawsze Kraków
Czy GT8SU dostał jakiś numer taborowy?

_________________
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 995 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL