Düwag GT8S, GT8C, GT8N

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1081 Post autor: krawczyk99 » 15 sie 2020, o 19:04

Arsents pisze:
15 sie 2020, o 15:37
krawczyk99 pisze:
15 sie 2020, o 12:26
Rf316 na radarze się pojawił niedawno? Ktoś coś?
Dawny #RF312
Po co tak zmieniają... Bez sensu
Instagram : foto_passion_krk

kmk
Inspektor
Posty: 402
Rejestracja: 1 gru 2009, o 19:57
Lokalizacja: Kraków Azory

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1082 Post autor: kmk » 15 sie 2020, o 20:53


lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3447
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1083 Post autor: lukaszpdg » 1 wrz 2020, o 08:07

RF310 w froncie i z tyłu dostał nowe wyświetlacze od Hugera/Novamedii.

Awatar użytkownika
seven2101
Miłośnik
Posty: 129
Rejestracja: 22 wrz 2018, o 08:26
Lokalizacja: Skawina

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1084 Post autor: seven2101 » 5 wrz 2020, o 21:04

Czy dziś zadebiutował po modernizacji RF307 bo pokazuje się na mapie ttss?

Impuls
Dyrektor
Posty: 1536
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1085 Post autor: Impuls » 5 wrz 2020, o 22:02

Jest pomiędzy dwiema liniowymi 50 na Kurdwanowie jako 50-a. Zatem nawet nie na rezerwie tylko pojechał zrobić test jazdy próbnej i włączył linię 50.
sprostowanie po godzinie
W TTSS to RF307 się zawiesiło na Kurdwanowie i system cały czas pokazuje wagon w tym samym miejscu.

Awatar użytkownika
seven2101
Miłośnik
Posty: 129
Rejestracja: 22 wrz 2018, o 08:26
Lokalizacja: Skawina

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1086 Post autor: seven2101 » 6 paź 2020, o 17:01

Czy przyjechały wszystkie człony od autosana ?

Impuls
Dyrektor
Posty: 1536
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1087 Post autor: Impuls » 6 paź 2020, o 20:27

Już dawno w czerwcu dostarczono ostatnie człony zgodnie z przetargiem. Stoją cztery od strony Brożka na palcu. RF306 już jest zmontowany, poza TR dzisiaj paradował na zewnątrz a człon do 305 jest w TR,

Awatar użytkownika
seven2101
Miłośnik
Posty: 129
Rejestracja: 22 wrz 2018, o 08:26
Lokalizacja: Skawina

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1088 Post autor: seven2101 » 15 lis 2020, o 08:36


Impuls
Dyrektor
Posty: 1536
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1089 Post autor: Impuls » 15 lis 2020, o 09:24

Uszkodzony jest RF322. Blacha nad wózkiem jest pogięta. Wygląda jakby się wykoleił i wózek ponad normę wypchnął mu blachę. Musi iść do TR na prostowanie i malowanie. To się stało prawdopodobnie w sobotę, Może ktoś z Was zna szczegóły.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1090 Post autor: krakus » 17 lis 2020, o 09:29

RF323 dostanie nową ścianę czołowa,podobnie jak w pozostałych modernizowanych GT8N.
Uszkodzony RF322 jest w TR.

kucyk
Dyrektor
Posty: 2862
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1091 Post autor: kucyk » 17 lis 2020, o 09:41

krakus pisze:
17 lis 2020, o 09:29
RF323 dostanie nową ścianę czołowa,podobnie jak w pozostałych modernizowanych GT8N.
Mam nadzieję, że chodzi tylko o tą jedną ścianę wagonu, różniącą się od pozostałych wagonów? :O
Z jednej strony ma przecież identyczną jak pozostałe GT8. ;)

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1092 Post autor: krakus » 17 lis 2020, o 12:06

kucyk pisze:
17 lis 2020, o 09:41
krakus pisze:
17 lis 2020, o 09:29
RF323 dostanie nową ścianę czołowa,podobnie jak w pozostałych modernizowanych GT8N.
Mam nadzieję, że chodzi tylko o tą jedną ścianę wagonu, różniącą się od pozostałych wagonów? :O
Z jednej strony ma przecież identyczną jak pozostałe GT8. ;)
Tak dokładnie tę jedną różniącą się od pozostałych.

Impuls
Dyrektor
Posty: 1536
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1093 Post autor: Impuls » 17 lis 2020, o 23:26

Dla mnie sprawa GT8N/GT8C jest zakończona. Powinni zakończyć przeróbkę z tymi wagonami co są, w jak najtańszej wersji. Zupełnie nie potrzebnie wchodzili w choppery z tymi GT8S. Zbyt drogo to wyszło za pierwszym razem, a teraz to nie ma sensu. To są stare wagony i ładowanie po kilka milionów, gdy można dostać duże dofinansowanie do nowych wagonów nie ma sensu. W Dusseldorfie nadal sytuacja jest nie wyjaśniona. Nadal nie odstawiają GT8SU, bo nowe Bombardiery jeszcze nie kursują. Ale w tym momencie sprowadzanie kolejnych GT8SU byłoby błędem MPK. Lepiej szukać czegoś już z członem niskopodłogowym w sytuacji gdy Stadlery nie wystarczą na wymianę wszystkich 105-ek i E1+c3.

PanA
Dyrektor
Posty: 1012
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1094 Post autor: PanA » 18 lis 2020, o 00:25

Tylko że wszystko "z członem niskopodłogowym" to kilka mln złotych. Jak polskie miasta będą pozbywać się pierwszych tramwajów z XXI wieku, czy to Konstali, czy to jakichś moderusów, to będą to tramwaje wymagające NG, czyli też miliony peelenów.
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7610
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#1095 Post autor: Locutus » 18 lis 2020, o 08:04

Impuls chyba miał na myśli coś w stylu tych sprowadzonych z Norymbergi N8S-NF...

Zresztą niektóre miasta na Zachodzie zaczynają już wycofywać również i całkiem niskopodłogowe wozy z początku lat dziewięćdziesiątych... Widzieliście chyba jaki interes zrobiła niedawno Łódź. Inna rzecz, że używane wozy muszą jeszcze pasować do naszej infrastruktury, co nie zawsze jest oczywiste, bo w Krakowie minimalny promień skrętu jest dosyć niski...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”