Po co tak zmieniają... Bez sensu
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Moderator: Moderatorzy
-
- Inspektor
- Posty: 389
- Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
- Lokalizacja: Rondo Piastowskie
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Instagram : foto_passion_krk
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
RF310 w froncie i z tyłu dostał nowe wyświetlacze od Hugera/Novamedii.
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Czy dziś zadebiutował po modernizacji RF307 bo pokazuje się na mapie ttss?
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Jest pomiędzy dwiema liniowymi 50 na Kurdwanowie jako 50-a. Zatem nawet nie na rezerwie tylko pojechał zrobić test jazdy próbnej i włączył linię 50.
sprostowanie po godzinie
W TTSS to RF307 się zawiesiło na Kurdwanowie i system cały czas pokazuje wagon w tym samym miejscu.
sprostowanie po godzinie
W TTSS to RF307 się zawiesiło na Kurdwanowie i system cały czas pokazuje wagon w tym samym miejscu.
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Czy przyjechały wszystkie człony od autosana ?
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Już dawno w czerwcu dostarczono ostatnie człony zgodnie z przetargiem. Stoją cztery od strony Brożka na palcu. RF306 już jest zmontowany, poza TR dzisiaj paradował na zewnątrz a człon do 305 jest w TR,
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Według PSMKMS RF323 jest w TR.
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/c ... a-podgorze
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/c ... a-podgorze
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Uszkodzony jest RF322. Blacha nad wózkiem jest pogięta. Wygląda jakby się wykoleił i wózek ponad normę wypchnął mu blachę. Musi iść do TR na prostowanie i malowanie. To się stało prawdopodobnie w sobotę, Może ktoś z Was zna szczegóły.
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
RF323 dostanie nową ścianę czołowa,podobnie jak w pozostałych modernizowanych GT8N.
Uszkodzony RF322 jest w TR.
Uszkodzony RF322 jest w TR.
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Dla mnie sprawa GT8N/GT8C jest zakończona. Powinni zakończyć przeróbkę z tymi wagonami co są, w jak najtańszej wersji. Zupełnie nie potrzebnie wchodzili w choppery z tymi GT8S. Zbyt drogo to wyszło za pierwszym razem, a teraz to nie ma sensu. To są stare wagony i ładowanie po kilka milionów, gdy można dostać duże dofinansowanie do nowych wagonów nie ma sensu. W Dusseldorfie nadal sytuacja jest nie wyjaśniona. Nadal nie odstawiają GT8SU, bo nowe Bombardiery jeszcze nie kursują. Ale w tym momencie sprowadzanie kolejnych GT8SU byłoby błędem MPK. Lepiej szukać czegoś już z członem niskopodłogowym w sytuacji gdy Stadlery nie wystarczą na wymianę wszystkich 105-ek i E1+c3.
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Tylko że wszystko "z członem niskopodłogowym" to kilka mln złotych. Jak polskie miasta będą pozbywać się pierwszych tramwajów z XXI wieku, czy to Konstali, czy to jakichś moderusów, to będą to tramwaje wymagające NG, czyli też miliony peelenów.
MKM-owie to jednak wielkie: 

- Locutus
- Moderator
- Posty: 7610
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Düwag GT8S, GT8C, GT8N
Impuls chyba miał na myśli coś w stylu tych sprowadzonych z Norymbergi N8S-NF...
Zresztą niektóre miasta na Zachodzie zaczynają już wycofywać również i całkiem niskopodłogowe wozy z początku lat dziewięćdziesiątych... Widzieliście chyba jaki interes zrobiła niedawno Łódź. Inna rzecz, że używane wozy muszą jeszcze pasować do naszej infrastruktury, co nie zawsze jest oczywiste, bo w Krakowie minimalny promień skrętu jest dosyć niski...
Pozdrawiam!
LOKI
Zresztą niektóre miasta na Zachodzie zaczynają już wycofywać również i całkiem niskopodłogowe wozy z początku lat dziewięćdziesiątych... Widzieliście chyba jaki interes zrobiła niedawno Łódź. Inna rzecz, że używane wozy muszą jeszcze pasować do naszej infrastruktury, co nie zawsze jest oczywiste, bo w Krakowie minimalny promień skrętu jest dosyć niski...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.