Düwag GT8S, GT8C, GT8N

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Sorig
Dyspozytor
Posty: 732
Rejestracja: 17 sty 2014, o 13:54
Lokalizacja: Kraków-Bronowice

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#976 Post autor: Sorig » 21 paź 2018, o 23:00

busfan1234 pisze:Tymczasem RF310 od dwóch tygodni stoi zepsuty na technicznym w Bronowicach ;p
To że go widziałeś dwa tygodnie temu i teraz na żeberku to wcale nie znaczy że jest zepsuty, bo one się rotacyjnie zmieniają żeby się równo zużywały. Póki co to wszystkie 8 jeździ, przynajmniej tak jak obserwuję. Co nie znaczy że wszystkie są bez usterek.

busfan1234
Specjalista
Posty: 165
Rejestracja: 20 lut 2015, o 18:36

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#977 Post autor: busfan1234 » 22 paź 2018, o 13:43

Akurat tamten nie jeździ.

Awatar użytkownika
Sorig
Dyspozytor
Posty: 732
Rejestracja: 17 sty 2014, o 13:54
Lokalizacja: Kraków-Bronowice

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#978 Post autor: Sorig » 27 paź 2018, o 20:26

Masz rację, zwracam honor ^^" Musiałem wziąć inny wagon za RF310.
Wygląda na to że nie tylko on nie jeździ, bo od co najmniej kilku dni na żeberku stoi RF312. Jeśli rzeczywiście oba są unieruchomione to mamy 6 sprawnych wagonów na 6 w ruchu. Coś czuję że szykuje się przeprowadzka. Chyba że dzień po wyborach zlikwidują "74" ;P

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#979 Post autor: krakus » 29 paź 2018, o 13:33

RF317 stoi na lawecie Panasu na Brożka. Zapewne pojedzie na Bronowice w zamian za RF312.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#980 Post autor: krakus » 14 lis 2018, o 20:01

Do ruchu powrócił kolejny zmodernizowany GT8N RF321. Zaś do remontu trafił RF319.
Halę TR opuścił GT8SU 3223. Wagon stoi w Hali Głównej Zajezdni Podgórze. Przez najbliższy czas potrwają próby jego uruchomienia.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#981 Post autor: Arsents » 14 lis 2018, o 22:27

A numerek jakiś dostał?
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

busfan1234
Specjalista
Posty: 165
Rejestracja: 20 lut 2015, o 18:36

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#982 Post autor: busfan1234 » 15 lis 2018, o 01:39

Arsents pisze:A numerek jakiś dostał?
Nie

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#983 Post autor: krawczyk99 » 15 lis 2018, o 09:04

Pewnie RF316 albo RF329
Instagram : foto_passion_krk

kucyk
Dyrektor
Posty: 2915
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#984 Post autor: kucyk » 15 lis 2018, o 10:35

krawczyk99 pisze:Pewnie RF316 albo RF329
A i temat ściągania kolejnych też jakoś upadł. :O

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#985 Post autor: krawczyk99 » 15 lis 2018, o 11:10

To chyba dobrze bo kolejne 40-letnie wozy sprowadzać to tak srednio
Instagram : foto_passion_krk

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1523
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#986 Post autor: pasazer_mobilisu » 15 lis 2018, o 11:35

krawczyk99 pisze:To chyba dobrze bo kolejne 40-letnie wozy sprowadzać to tak srednio
Oprócz tego że 40-letnie to pamiętam rok temu narzekanie jeszcze na ich mułowatość, brak możliwości jazdy w składach 2xGT8SU (bo za długie), pojemność mniejszą niż 2 razy 105N, brak możliwości dołożenia dwóch niskich członów (bo za słaby silnik), więc myślę że większość będzie zadowolona z upadku pomysłu ich ściągania.

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#987 Post autor: krawczyk99 » 15 lis 2018, o 12:24

pasazer_mobilisu pisze:
krawczyk99 pisze:To chyba dobrze bo kolejne 40-letnie wozy sprowadzać to tak srednio
Oprócz tego że 40-letnie to pamiętam rok temu narzekanie jeszcze na ich mułowatość, brak możliwości jazdy w składach 2xGT8SU (bo za długie), pojemność mniejszą niż 2 razy 105N, brak możliwości dołożenia dwóch niskich członów (bo za słaby silnik), więc myślę że większość będzie zadowolona z upadku pomysłu ich ściągania.
To teraz wychodzi na to że coś w nim zastosowali ze będzie śmigać.
Instagram : foto_passion_krk

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#988 Post autor: krawczyk99 » 16 lis 2018, o 17:38

RF321 ma drzwi z N8S a nie standardowo jak w reszcie ;)
Instagram : foto_passion_krk

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#989 Post autor: Arsents » 16 lis 2018, o 19:08

Drzwi z N8 miały iść do tego GT8SU, chyba że zamienili.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#990 Post autor: krawczyk99 » 16 lis 2018, o 20:26

Prawdopodobnie zamienili lub do GT8SU też dadzą bo powinni mieć z 6 par exN8S.
Instagram : foto_passion_krk

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”