Trasy Zwierzyniecka i Pychowicka

Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Trasy Zwierzyniecka i Pychowicka

#1 Post autor: Kaszmir » 18 paź 2010, o 15:50

Przetarg nieograniczony. Nr sprawy: 7/X/2010.
Opracowanie koncepcji uzupełniającej dla Trasy Zwierzynieckiej i Pychowickiej od zakresu przebudowy Ronda Ofiar Katynia do Trasy Łagiewnickiej, oraz złożenie wniosku i zyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych na cały zakres dla tras Zwierzynieckiej i Pychowickiej. Nr sprawy: 7/X/2010.

http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... awy-7x2010

+ dwie mapki z załącznika:
#1
#2
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, o 12:37 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#2 Post autor: tramwajem » 18 paź 2010, o 21:07

To ja już wolę metro, przynajmniej tańsze i nie zniszczy najcenniejszej części miasta.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Allemon
Dyrektor
Posty: 1028
Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:10
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Kontakt:

#3 Post autor: Allemon » 11 mar 2011, o 22:25

Kaszmir pisze:Z tego co wiem takie rozwiązanie jest planowane przy okazji przedłużenia linii tramwajowej z Salwatora do Trasy Zwierzynieckiej - przy nowej pętli tramu ma powstać dworzec autobusowy oraz P&R.
Niemniej 109, 134, 100, 409 raczej nie będą startować wtedy z tego dworca.


Posty przeniesione do tematu o trasach Zwierzynieckiej i Pychowickiej - K
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, o 12:36 przez Allemon, łącznie zmieniany 1 raz.
Bara de döda stiger av i Kymlinge

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#4 Post autor: Kaszmir » 11 mar 2011, o 23:40

Allemon pisze:
Kaszmir pisze:Z tego co wiem takie rozwiązanie jest planowane przy okazji przedłużenia linii tramwajowej z Salwatora do Trasy Zwierzynieckiej - przy nowej pętli tramu ma powstać dworzec autobusowy oraz P&R.
Niemniej 109, 134, 100, 409 raczej nie będą startować wtedy z tego dworca.
"134" pewnie zostałby do Cracovii (jeśli linia przetrwa w tej postaci do tego czasu). Natomiast "109" i "409" - czemu nie?

Za to w przypadku "100" byłaby to idealna okazja aby wprowadzić tę propozycję w życie :-) W końcu przesiadka na tramwaj i tak byłaby możliwa.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7481
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#5 Post autor: Locutus » 12 mar 2011, o 09:48

Kaszmir – komuś wygodniej na Salwator, komuś przez Most Zwierzyniecki, ale na pewno nikomu nie jest wygodnie raz na godzinę, bo to już pieszo się bardziej opłaca. I coś z tym warto by zrobić. Nawet jeśli wszystkim dogodzić się nie da, wzmacniając jeden z wariantów, a likwidując drugi, to śmiem twierdzić, że obecna sytuacja nie dogadza w ogóle nikomu, bo na ten autobus zwyczajnie nie można liczyć.

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Allemon
Dyrektor
Posty: 1028
Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:10
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Kontakt:

#6 Post autor: Allemon » 12 mar 2011, o 11:16

Kaszmir pisze:W końcu przesiadka na tramwaj i tak byłaby możliwa.
W tym w stronę Bagateli i Dworca tylko nie zawsze podłogowa rzadko kursująca 2.
PS.
Jest temat o komunikacji przy budowie nowej pętli przy Malczewskiego?
Bara de döda stiger av i Kymlinge

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#7 Post autor: Kaszmir » 12 mar 2011, o 12:35

Allemon pisze:W tym w stronę Bagateli i Dworca tylko nie zawsze podłogowa rzadko kursująca 2.
W przypadku "100" teraz jest nie lepiej. A gdyby komuś bardzo zależało na wygodnym dojeździe do T. Bagatela, to mógłby podjechać częstszą "101" do M. Grunwaldzkiego i tam coś łapać.

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#8 Post autor: sylwek2k » 2 cze 2011, o 00:04

Kraków: osuwiska zagrażają kopcowi Kościuszki i pobliskim budynkom
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/92 ... ,id,t.html

Osuwisko może też zagrozić planowanej budowie tunelu drogowego pod wzgórzem św. Bronisławy, który ma być częścią trasy zwierzynieckiej.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#9 Post autor: Kaszmir » 12 sie 2011, o 13:41

Zbadają, gdzie wywiercić tunel pod kopcem Kościuszki
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... uszki.html

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#10 Post autor: tramwajem » 12 sie 2011, o 16:42

Szacuje się, że badania będą kosztować około 2 mln zł.
Jednym słowem skandal. Znowu będę rozdawać kasę na poronione pomysły, zamiast się zająć problemami zwykłych mieszkańców.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1334
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#11 Post autor: mkm3 » 12 sie 2011, o 17:17

Tak w ogóle po co ta trasa, skoro A4 spełnia rolę zachodniej obwodnicy? Nie lepiej już walnąć tą kasę w torowiska i nowe odcinki linii tramwajowych? Mam tutaj na myśli (wg mojej kolejności od najważniejszej)
- przebudowa odcinka r. Mogilskie - pl. Centralny
- tramwaj Wieczysta - Prądnik Czerwony - Mistrzejowice
- tramwaj na Górkę Narodową i Park and Ride.
- tramwaj na Azory i Park and Ride
- przebudowa pętli Wzgórza Krzesławickie, budowa dworca i Park and Ride
- budowa pętli przy Kombinacie, dworca i Park and Ride
- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride
- łącznik Wielicka - Lipska i Cm. Rakowicki - Prądnik Czerwony
- łącznik Kamienna - Plac Inwalidów - Cracovia - Aleje do torowiska na Salwator

Awatar użytkownika
Wraith
Specjalista
Posty: 208
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:41
Lokalizacja: Kraków

#12 Post autor: Wraith » 12 sie 2011, o 21:01

tramwajem pisze:
Szacuje się, że badania będą kosztować około 2 mln zł.
Jednym słowem skandal. Znowu będę rozdawać kasę na poronione pomysły, zamiast się zająć problemami zwykłych mieszkańców.
A budowa wewnętrznej obwodnicy miasta która pomoże udrożnić południowo-zachodnią cześć miasta to nie problem zwykłych mieszkańców??
mkm3 pisze:- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride
Na Bielany to chyba kolejkę górską.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, o 21:04 przez Wraith, łącznie zmieniany 1 raz.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#13 Post autor: tramwajem » 15 sie 2011, o 19:33

Wraith pisze:A budowa wewnętrznej obwodnicy miasta która pomoże udrożnić południowo-zachodnią cześć miasta to nie problem zwykłych mieszkańców??
Czy w artykule jest mowa o budowie? Czy znaleziono 2,5 mld złotych na finansowanie tej fanaberii? Nie? Więc to kolejne miliony wyrzucone w błoto.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, o 18:09 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Chris
Dyspozytor
Posty: 605
Rejestracja: 23 lis 2010, o 03:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#14 Post autor: Chris » 15 sie 2011, o 20:39

Fanaberii? Taka inwestycja poprawiłaby czasy przejazdu w całym mieście, niemal każdej linii autobusowej i tramwajowej.

Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.
Patrząc na komunikację nieco z boku...

sienioo
Kierownik
Posty: 893
Rejestracja: 15 kwie 2010, o 18:05
Lokalizacja: Kraków

#15 Post autor: sienioo » 15 sie 2011, o 20:48

Chris pisze:Fanaberii? Taka inwestycja poprawiłaby czasy przejazdu w całym mieście, niemal każdej linii autobusowej i tramwajowej.

Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.
Fanaberii... Raczej z 90% mieszkańców Krakowa wolałaby przeznaczyć te 2,5mld na nowe linie tramwajowe, nowe ulice osiedlowe, remont obecnych ulic czy parkingi w centrum. Za tą kwotę to można wybudować tramwaj na Azory i Górkę, wyremontować większość ulic i postawić ze 2 parkingi podziemne i by jeszcze zostało kasy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Infrastruktura drogowa i torowa”