KST Górka Narodowa
Moderator: Moderatorzy
KST Górka Narodowa
jest plan dla tramwaju do Górki Narodowej
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/30 ... ,id,t.html
Na tramwaj poczekamy jeszcze wiele lat, mimo to dobrze, że Miasto myśli już o zabezpieczeniu terenu.
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/30 ... ,id,t.html
Na tramwaj poczekamy jeszcze wiele lat, mimo to dobrze, że Miasto myśli już o zabezpieczeniu terenu.
Jak ktoś tam napisał był plan przebudowy węzła Nowy Kleparz, miał być tramwaj z Krowodrzy na Azory, plany mogą być a zrobienie inwestycji to "inna bajka".
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, o 01:22 przez Arsents, łącznie zmieniany 2 razy.
Plany dalej są - Azory zapewne jeszcze poczekają, ale przebudowa N. Kleparza nie jest aż tak odległa.Arsents pisze:Jak ktoś tam napisał był plan przebudowy węzła Nowy Kleparz, miał być tramwaj z Krowodrzy na Azory, plany mogą być a zrobienie inwestycji to "inna bajka".
Choć... ostatnio dziwnie przybyło inwestycji, o których się mówi i planuje. Tramwaj na Ruczaj, o którym z dnia na dzień dowiadujemy się, że być może prace ruszą już w 2010; SKA na trasie Wieliczka-Balice, która wymaga olbrzymich nakładów finansowych; wreszcie tramwaj do Górki Narodowej. Czyżby miało to związek z wyborami? (bo zwłaszcza co do dwóch ostatnich to bardziej gdybanie niż konkretne plany) .
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, o 01:26 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie, po prostu na polu mróz a "panowie" siedzą sobie w ciepelunku rysują, planują, robią studia rozwoju dróg, sieci itp i teraz chcą za to kasę 

Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, o 01:58 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
(Artykuł w niewielkim stopniu porusza temat linii tramwajowej, dlatego dla porządku wrzucam tutaj)
Infrastrukturalna czarna dziura - Górka Narodowa
http://www.dziennik.krakow.pl/pl/region ... odowa.html
Infrastrukturalna czarna dziura - Górka Narodowa
http://www.dziennik.krakow.pl/pl/region ... odowa.html
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Szybki tramwaj do Górki Narodowej wypadł z planu
INWESTYCJE. Nie wiadomo, kiedy powstanie nowa linia. Problem z dojazdem do centrum 8 tysięcy mieszkańców osiedla będzie mieć jeszcze przez wiele lat.
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... planu.html
INWESTYCJE. Nie wiadomo, kiedy powstanie nowa linia. Problem z dojazdem do centrum 8 tysięcy mieszkańców osiedla będzie mieć jeszcze przez wiele lat.
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... planu.html
Nic dodać, nic ująć - Przykre to....Mseifer pisze:Szybki tramwaj do Górki Narodowej wypadł z planu
INWESTYCJE. Nie wiadomo, kiedy powstanie nowa linia. Problem z dojazdem do centrum 8 tysięcy mieszkańców osiedla będzie mieć jeszcze przez wiele lat.
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... planu.html
Tradycyjnie już w Krakowie:rafaello pisze:Nic dodać, nic ująć - Przykre to....Mseifer pisze:http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... planu.html
Niezwykłe jest też to, że raz mówi się, że wpierw będzie wybudowany odcinek wzdłuż Stella-Sawickiego, a kiedy indziej, że jednak Mistrzejowice-Rakowice. Smaczku sprawie dodaje fakt, że w przypadku tej drugiej ostrożnie mówi się o okolicach roku... 2020Tymczasem przebieg linii jest wytyczony przez działki, które niedługo mogą zostać zabudowane.

Ostatnio zmieniony 8 mar 2010, o 18:38 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Miasto rezerwuje tereny dla tramwaju
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... mwaju.html
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... mwaju.html
Chcą odkorkować północną część Krakowa
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... akowa.html
Tu nie chodzi o budżet, lecz o linię na Górkę Narodową. Linia ma być poprowadzona z Krowodrzy Górki aż do Trzeciej Góry? A po co? Tam mało ludzi mieszka, a skoro tam musi być to niech dorzuci się gmina Zielonki.
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... akowa.html
Tu nie chodzi o budżet, lecz o linię na Górkę Narodową. Linia ma być poprowadzona z Krowodrzy Górki aż do Trzeciej Góry? A po co? Tam mało ludzi mieszka, a skoro tam musi być to niech dorzuci się gmina Zielonki.
A nie lepiej zostawić w spokoju 29, a wybudować północną obwodnicę? To ma chyba o wiele większy sens, niż pchanie do miasta jeszcze większej ilości samochodów.Radni chcą także przyspieszyć remont al. 29 Listopada, jedynej drogi wylotowej na Warszawę. Prace zostały oszacowane na 190 mln zł.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Oraz przyspieszyć budowę KST na Górkę Narodową:0paulow pisze:Chcą odkorkować północną część Krakowa
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... akowa.html.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... dowej.html
Wydaje mi się, że ostatnio tam pobudowało się trochę bloków. Z drugiej strony, z artykułu który wrzucił rafaello w powyższym poście wynika, że przystanek końcowy będzie zlokalizowany w pobliżu pętli "164", na ul. Bociana.0paulow pisze:Linia ma być poprowadzona z Krowodrzy Górki aż do Trzeciej Góry? A po co? Tam mało ludzi mieszka, a skoro tam musi być to niech dorzuci się gmina Zielonki.
PS. Wydzieliłem posty o tramwaju do Górki Narodowej z tematu o rozwoju sieci tramwajowej do tego wątku.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, o 13:16 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.
Z MPZP wynika, że pętla będzie zlokalizowana przy planowanym rondzie na 29-tej/Iwaszki, mniej więcej w połowie między istniejącymi ul. Banacha i Belwederczyków. W linkowanym przez rafaello artykule jest mowa o "ostatnim przystanku przed pętlą", co zresztą nie jest prawdą, bo ostatni przystanek przed pętlą będzie za blokami położonymi między Banacha, a Słomczyńskiego.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, o 18:04 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com