Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 26 cze 2019, o 21:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 paź 2016, o 09:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6901
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Cukier napisał(a):
Mamy w Krakowie o dwa buble za dużo, nie potrzeba nam trzeciego. Jak już się na czymś wzorować to na Krowodrzy Górce / Borku Fałęckim.

Krowodrza Górka jest dobrym przykładem. Ale Borek Fałęcki? Szczerze nienawidzę przesiadek tamże... Nie dość, że od autobusów do tramwaju trzeba przejść ładny kawałek pomiędzy budami z dobrem wszelakim i dookoła pętli, to jeszcze na samej pętli nie można wsiąść od razu do linii, do której się chce i trzeba marznąć i marznąć aż się tramwaj podstawi tuż przed odjazdem...

Poza tym w dyskusji Kaszmira z Kotem Feliksem oczywiście podpisuję się pod wypowiedziami Kaszmira. Ja również już pytałem, której końcówce Kot Feliks chciałby drastycznie ograniczyć ilość kursów i również nie doczekałem się odpowiedzi...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 10:35 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 21:15
Posty: 2599
Lokalizacja: Krowodrza Górka
kucyk napisał(a):
Ale różnica jest wielka gdyby przystanki były inaczej umiejscowione i powiedzmy przechodzę na 2 światłach i przez 5 pasów ruchu (suma) niż na 6 światłach i przez 11 pasów + rzędy torów tramwajowych.


Ale odległość do przejścia wcale nie jest zawsze mniejsza w przypadku przystanków przed skrzyżowaniem, a czasem nawet byłaby większa niż z przystankami za. Wszystko zależy od relacji jaką chcesz pokonać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 18:07 
Online
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2014, o 13:54
Posty: 661
Lokalizacja: Kraków-Bronowice
Cukier napisał(a):
Pętla Bronowice w obecnej formie nie spełnia żadnych standardów, nie widzę więc sensu remontowania jej w bieżącym miejscu. Lepiej zlikwidować i dobudować trzeci tor na Widoku.

Co do tego że większość kursów powinna być przeniesiona na Widok, zwłaszcza po tym jak ukończone zostanie osiedle na terenach było Hotelu Krak i wybudowana zostanie stacja kolejowa zgadzam się w pełni. A terminal autobusowy powinien zostać wybudowany nie w środku pętli, tylko przy Wiadukcie w Bronowicach. Jazda aglo na Bronowice Małe do marnowanie wzkm.
Natomiast nie wiem co złego widzisz w obecnym kształcie pętli Bronowice. IMHO jej jedynym mankamentem jest konieczność przejścia przez błoto jeżeli chcemy się dostać lub zejść z peronów na małej pętli. A po remoncie całość ma zostać wybrukowana, więc problem znika.
Cukier napisał(a):
Zaś między Alejami a ul. Rydla wzdłuż torowiska w całej rozciągłości powinien być separator, tudzież różnica poziomów jak na Dunajewskiego.

Wzdłuż Królewskiej istnieje wiele miejsc postojowych usytuowanych prostopadle bądź pod kątem 45°, - zamontowanie separatora znacząco zmniejszyłoby płynność ruchu - a obecnie na odcinku Pl. Inwalidów - UP nie ma raczej problemów z blokowaniem torowiska przez samochody. Jedynie miejsce gdzie separator spełni swoją rolę jest odcinek UP - Głowackiego. Przy okazji przebudowy przydałoby się wydzielić tam lewoskręt z Podchorążych w Kazimierza Wielkiego.
Mistrzejowiczanin napisał(a):
W przypadku przebudowy ciągu Bronowickiego przydałoby się w ogóle odcinek Piastowska - Rydla wydzielić z jezdni, pętlę Bronowice przenieść z miejsca obecnego bliżej centrum na skrzyżowanie Bronowickiej z Piastowską

Bronowicka w tym miejscu jest wąska, ale jeżeli wszystko się zmieści, to jak najbardziejpownno się ten odcinek wydzielić. Natomiast kompletnie nie rozumiem dlaczego widzisz konieczność przeniesienia pętli Bronowice bliżej centrum - nawet przy jej obecnej lokalizacji napełnienia "13" pozostawiają wiele do życzenia...
Locutus napisał(a):
Krowodrza Górka jest dobrym przykładem. Ale Borek Fałęcki? Szczerze nienawidzę przesiadek tamże... Nie dość, że od autobusów do tramwaju trzeba przejść ładny kawałek pomiędzy budami z dobrem wszelakim i dookoła pętli, to jeszcze na samej pętli nie można wsiąść od razu do linii, do której się chce i trzeba marznąć i marznąć aż się tramwaj podstawi tuż przed odjazdem...

Układ torowy pętli w Borku jest na swój sposób dobry, zwłaszcza przydaje się możliwość minięcia się przed wjazdem na pętlę, ale także aż trzy tory. Natomiast przesiadka autobus - tramwaj, masz rację, faktycznie na należy do najprzyjemniejszych, tak ze względu na odległość, jak i wymieniony przez Ciebie wspólny peron dla wsiadających.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 20:36 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Sorig napisał(a):
Natomiast kompletnie nie rozumiem dlaczego widzisz konieczność przeniesienia pętli Bronowice bliżej centrum - nawet przy jej obecnej lokalizacji napełnienia "13" pozostawiają wiele do życzenia...

Dlatego, iż właśnie na skrzyżowaniu Bronowickiej, Podchorążych, Głowackiego i Piastowskiej powstanie węzeł tramwajowy ciągu Bronowickiego z planowaną linią z Azorów przez Piastowską do Cichego Kącika, a może i przez Salwator do Kapelanki. W tym układzie obecna pętla przy Rydla, byłaby trochę skraja i w tej formie i miejscu nie byłaby nikomu do niczego potrzebna. Bardziej logicznym byłoby przesunąć ją właśnie na ten przyszły ,,węzeł". W tym układzie powstałaby tutaj pętla typu Dworca Towarowego rozkładająca ruch tramwajowy w różne strony, a jednocześnie można byłoby tam zawrócić.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 20:51 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10746
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Bardziej logicznym byłoby przesunąć ją właśnie na ten przyszły ,,węzeł". W tym układzie powstałaby tutaj pętla typu Dworca Towarowego rozkładająca ruch tramwajowy w różne strony, a jednocześnie można byłoby tam zawrócić.

Koncentracja dużej liczby rozjazdów w jednym miejscu to strata czasu na powolne przetaczanie się pojazdów przez gąszcz zwrotnic i krzyżulców. A Dworzec Towarowy to chyba jedna z najgorzej rozplanowanych pętli w tym mieście. Zresztą po wybudowaniu torowiska wzdłuż Piastowskiej i Głowackiego / Rydla pętla w Bronowicach Starych już w ogóle straci rację bytu, bo linie tam kończące będzie można np. wysłać na Azory / Galerię Bronowice / Górkę Narodową, tudzież na Cichy Kącik który przejąłby rolę pętli awaryjnej na ten rejon.

Sorig napisał(a):
Natomiast nie wiem co złego widzisz w obecnym kształcie pętli Bronowice. IMHO jej jedynym mankamentem jest konieczność przejścia przez błoto jeżeli chcemy się dostać lub zejść z peronów na małej pętli. A po remoncie całość ma zostać wybrukowana, więc problem znika.

Żałosna pojemność, problem ze skrajnią Krakowiaków, brak wyraźnego rozgraniczenia przystanku końcowego i początkowego, perony na łukach itd.

Sorig napisał(a):
Wzdłuż Królewskiej istnieje wiele miejsc postojowych usytuowanych prostopadle bądź pod kątem 45°, - zamontowanie separatora znacząco zmniejszyłoby płynność ruchu

To ciekawe bo ja mam wrażenie że jednak łatwiej jest wjechać w miejsce skośne czy nawet prostopadłe, niż bawić się w robienie "koperty" i często poprawianie jej kilka razy żeby się zmieścić w przewidzianym miejscu. Zresztą przepustowość dla samochodów nie powinna być priorytetem.

Sorig napisał(a):
Jedynie miejsce gdzie separator spełni swoją rolę jest odcinek UP - Głowackiego. Przy okazji przebudowy przydałoby się wydzielić tam lewoskręt z Podchorążych w Kazimierza Wielkiego.

Zgadzam się. A jeśli braknie miejsca na wydzielenie, to przynajmniej wymuszenie tego manewru z pasa prawego, ogólnego. Bo to się tam teraz wyprawia to jest masakra.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 21:08 
Online
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2014, o 13:54
Posty: 661
Lokalizacja: Kraków-Bronowice
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Sorig napisał(a):
Natomiast kompletnie nie rozumiem dlaczego widzisz konieczność przeniesienia pętli Bronowice bliżej centrum - nawet przy jej obecnej lokalizacji napełnienia "13" pozostawiają wiele do życzenia...

Dlatego, iż właśnie na skrzyżowaniu Bronowickiej, Podchorążych, Głowackiego i Piastowskiej powstanie węzeł tramwajowy ciągu Bronowickiego z planowaną linią z Azorów przez Piastowską do Cichego Kącika, a może i przez Salwator do Kapelanki. W tym układzie obecna pętla przy Rydla, byłaby trochę skraja i w tej formie i miejscu nie byłaby nikomu do niczego potrzebna. Bardziej logicznym byłoby przesunąć ją właśnie na ten przyszły ,,węzeł". W tym układzie powstałaby tutaj pętla typu Dworca Towarowego rozkładająca ruch tramwajowy w różne strony, a jednocześnie można byłoby tam zawrócić.

Ja tam słyszałem ostatnio, że linia na Azory ma biec wzdłuż ul. Rydla...
Cukier napisał(a):
Żałosna pojemność, problem ze skrajnią Krakowiaków, brak wyraźnego rozgraniczenia przystanku końcowego i początkowego, perony na łukach itd.

No dobra, przekonałeś mnie xD Ale też trudno zaprojektować coś rozsądnego przy tak małej powierzchni.
Cytuj:
To ciekawe bo ja mam wrażenie że jednak łatwiej jest wjechać w miejsce skośne czy nawet prostopadłe, niż bawić się w robienie "koperty" i często poprawianie jej kilka razy żeby się zmieścić w przewidzianym miejscu. Zresztą przepustowość dla samochodów nie powinna być priorytetem.

Być może, ale nie wdając się już w dyskusję o trudność parkowania na konkretnych miejscach - jak codziennie jeżdżę tramwajem Królewską to prawie nigdy mi się nie zdarzyło żeby na odcinku Pl. Inwalidów - Biprostal samochody jadąc na torowisku blokowały tramwaj. Ruch na przyległe ulice jest niewielki, a postawienie separatorów nie pozwoli na korzystanie z torowiska w razie potrzeby ominięcia kogoś na prawym pasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 21:26 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10746
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Sorig napisał(a):
Ale też trudno zaprojektować coś rozsądnego przy tak małej powierzchni.

Zgadzam się, dlatego uważam że najprościej będzie ten twór po prostu zlikwidować i zrobić porządną pętlę na Widoku. Obecna mała pętla ma tam około R25, więc powinna się wcisnąć wewnątrz jeszcze jedna z R20 (tyle ma mała pętla na KG czy Wzgórzach). Zaś sam pomysł dworca autobusowego przy węźle Balicka Wiadukt jest interesujący - szczególnie gdyby umieścić ów dworzec w południowo-wschodniej ćwiartce z wjazdem z Balickiej (z wiaduktu) i wyjazdem na Armii Krajowej (pod wiadukt).

Sorig napisał(a):
jak codziennie jeżdżę tramwajem Królewską to prawie nigdy mi się nie zdarzyło żeby na odcinku Pl. Inwalidów - Biprostal samochody jadąc na torowisku blokowały tramwaj. Ruch na przyległe ulice jest niewielki, a postawienie separatorów nie pozwoli na korzystanie z torowiska w razie potrzeby ominięcia kogoś na prawym pasie.

Okej, przyznaję rację. Natomiast należałoby zostawić chociaż furtkę pozwalającą na zamontowanie takich separatorów w przyszłości, gdy (być może) staną się konieczne jak na Kalwaryjskiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2016, o 21:36 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 2 lis 2009, o 16:24
Posty: 899
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Cukier napisał(a):
Sorig napisał(a):
Ale też trudno zaprojektować coś rozsądnego przy tak małej powierzchni.

Zgadzam się, dlatego uważam że najprościej będzie ten twór po prostu zlikwidować i zrobić porządną pętlę na Widoku. Obecna mała pętla ma tam około R25, więc powinna się wcisnąć wewnątrz jeszcze jedna z R20 (tyle ma mała pętla na KG czy Wzgórzach). Zaś sam pomysł dworca autobusowego przy węźle Balicka Wiadukt jest interesujący - szczególnie gdyby umieścić ów dworzec w południowo-wschodniej ćwiartce z wjazdem z Balickiej (z wiaduktu) i wyjazdem na Armii Krajowej (pod wiadukt).

A po co tam dworzec?
Przecież aglomeracyjne linie bronowickie będą skrócone do pętli przy Galerii Bronowice, która ma powstać przy okazji linii tramwajowej na Azory.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2016, o 07:26 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Cukier napisał(a):
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Bardziej logicznym byłoby przesunąć ją właśnie na ten przyszły ,,węzeł". W tym układzie powstałaby tutaj pętla typu Dworca Towarowego rozkładająca ruch tramwajowy w różne strony, a jednocześnie można byłoby tam zawrócić.

Koncentracja dużej liczby rozjazdów w jednym miejscu to strata czasu na powolne przetaczanie się pojazdów przez gąszcz zwrotnic i krzyżulców. A Dworzec Towarowy to chyba jedna z najgorzej rozplanowanych pętli w tym mieście. Zresztą po wybudowaniu torowiska wzdłuż Piastowskiej i Głowackiego / Rydla pętla w Bronowicach Starych już w ogóle straci rację bytu, bo linie tam kończące będzie można np. wysłać na Azory / Galerię Bronowice / Górkę Narodową, tudzież na Cichy Kącik który przejąłby rolę pętli awaryjnej na ten rejon.

Jeżeli rozjazdy są zadbane i naprawiane, to nie ma takiego wielkiego problemu z ich pokonywaniem i dłużej funkcjonują bez napraw i w najlepszym stanie. Ja osobiście uważam, że Dworzec Towarowy jest pętlą dobrze zaprojektowaną, z wieloma relacjami i dobrze są te relacje i rozjazdy tam porozkładane i właśnie takie wg mnie powinny być pętle rozkładowe, wielowlotowe. Aczkolwiek jest to prawda, że wcale tej pętli by nie musiało tam być, ponieważ obok będzie Cichy Kącik, na którym można by zawracać i odkładać tramwaje, pod warunkiem, że miałby też rozjazdy w stronę i od strony Bronowic.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2016, o 12:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22395
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Ja osobiście uważam, że Dworzec Towarowy jest pętlą dobrze zaprojektowaną, z wieloma relacjami i dobrze są te relacje i rozjazdy tam porozkładane i właśnie takie wg mnie powinny być pętle rozkładowe, wielowlotowe.

Idealna nie jest. Problemem jest choćby brak możliwości przejazdu z Pawiej w Długą bez jechania przez pętlę. Duża reforma zakładała istnienie linii tramwajowej w takiej relacji - gdyby powstała, to np. dzisiejsza "7" już nie mogłaby kończyć na Dworcu Towarowym, bo tramwaje stojące na pętli blokowałyby przejazd tej linii Pawia - Długa.

Tak samo w przypadku powstania tej linii, przystanki w kierunku Politechniki i Ronda Mogilskiego byłyby w dwóch różnych miejscach - osobno od strony Długiej, osobno od strony Krowodrzy. Ludzie musieliby biegać między peronami.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2016, o 16:36 
Online
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2014, o 13:54
Posty: 661
Lokalizacja: Kraków-Bronowice
Cukier napisał(a):
Zaś sam pomysł dworca autobusowego przy węźle Balicka Wiadukt jest interesujący - szczególnie gdyby umieścić ów dworzec w południowo-wschodniej ćwiartce z wjazdem z Balickiej (z wiaduktu) i wyjazdem na Armii Krajowej (pod wiadukt).

Jedyny problem jaki tam widzę to dość duży spadek terenu w tym miejscu. Ale, masz rację, najlepsze miejsce jest właśnie na południowo - wschodniej ćwiartce. Jeszcze gdyby udałoby się go tak zaprojektować, żeby nie usuwać za dużo zieleni :sweet:
Jeszcze kilka lat temu ta działka była wolna. I to tam powinien powstać terminal. Zresztą on tam już kiedyś był - w latach 80-tych, tyle że dla PKS-ów. No ale że niestety miasto sprzedało działkę to teraz stoi tam biurowiec...

krawiec napisał(a):
A po co tam dworzec? Przecież aglomeracyjne linie bronowickie będą skrócone do pętli przy Galerii Bronowice, która ma powstać przy okazji linii tramwajowej na Azory.


Mam nadzieję że nie będą, a już na pewno nie powinny. Oferta pod Galerią Bronowice jest i będzie dużo gorsza niż na Balickiej Wiadukt. A jak dojdzie do tego co jest w Bronowicach jeszcze stacja kolejowa to chyba oczywistym jest że skracanie linii aglo przystanek wcześniej jest, łagodnie mówiąc, bezsensowne.

Mistrzejowiczanin napisał(a):
Aczkolwiek jest to prawda, że wcale tej pętli by nie musiało tam być, ponieważ obok będzie Cichy Kącik, na którym można by zawracać i odkładać tramwaje, pod warunkiem, że miałby też rozjazdy w stronę i od strony Bronowic.


Trzeba też wziąć pod uwagę, że budowa linii na ul. Piastowskiej nie jest planowana na najbliższe lata. Więc istnieje spora szansa że nawet po przebudowie Bronowickiej/Królewskiej nadal nie będzie tam torowiska.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 paź 2016, o 11:08 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10746
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Jeżeli rozjazdy są zadbane i naprawiane, to nie ma takiego wielkiego problemu z ich pokonywaniem i dłużej funkcjonują bez napraw i w najlepszym stanie.

Czyli wyrzuć te założenia na wstępie bo w Krakowie się regularnie o infrastrukturę nie dba. Zresztą rozjazdy to najszybciej zużywający się element torowisk, co zwyczajnie wynika z wytrzymałości stali na ścieranie, która jest taka a nie inna - i tego nie bardzo da się przeskoczyć.

Wcale nie tak dawno były wymieniane rozjazdy pod Bagatelą, a ile od tego czasu było już wykolejeń tamże...

Kaszmir napisał(a):
Idealna nie jest. Problemem jest choćby brak możliwości przejazdu z Pawiej w Długą bez jechania przez pętlę.

Do tego należy doliczyć zupełnie nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych "peron" w kierunku Kleparza i idiotyczne światła przy wjeździe na pętlę właśnie od Kleparza. Nie wiem jaka idea przyświecała temu kto wymyślił krzyżowanie się torów jazdy tramwaju zjeżdżającego na pętlę i samochodu jadącego prosto sterowane sygnalizacją świetlną, ale to się nie sprawdza. Albo tramwaj niepotrzebnie stoi albo samochody.

Ja bym tam zrobił samochodom pas zanikający i nakaz włączenia się na torowisko (jak na Lubicz przed wiaduktem). Wówczas tramwaj jedzie bez zatrzymania i w pewnym momencie po prostu zjeżdża na bok nie przecinając nikomu toru jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2016, o 11:04 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 maja 2012, o 23:08
Posty: 2286
Lokalizacja: KRK
Cukier napisał(a):
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Jeżeli rozjazdy są zadbane i naprawiane, to nie ma takiego wielkiego problemu z ich pokonywaniem i dłużej funkcjonują bez napraw i w najlepszym stanie.

Czyli wyrzuć te założenia na wstępie bo w Krakowie się regularnie o infrastrukturę nie dba. Zresztą rozjazdy to najszybciej zużywający się element torowisk, co zwyczajnie wynika z wytrzymałości stali na ścieranie, która jest taka a nie inna - i tego nie bardzo da się przeskoczyć.

Nieistotne, czy miasto dbałoby o stan rozjazdów czy też nie - ZIKiT nałożył bezwzględne ograniczenie 10km/h na KAŻDYM rozjeździe, nieważne czy jest wyremontowany rok czy dwa temu (jak np. estakada przy Wielickiej) czy w stanie agonalnym od wielu lat (jak Kocmyrzowskie). Więc nawet zakładając, że nagle miasto zaczęłoby naprawiać regularnie rozjazdy, szlifować szyny, etc., to I TAK tramwaj toczyłby się 10km/h po krzyżakach i iglicach - więc Mistrzejowiczanin, akurat tutaj Cukier ma rację, że gąszcz nawet najbardziej zadbanych zwrotnic spowolniłby przejazd tramwaju o kolejne kilkanaście-dziesiąt sekund.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2016, o 15:39 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10746
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
No chyba że zastosować by rozjazdy kolejowe, jak Czesi, tylko nie wiem jak to jest z montowaniem ich w betonie, po którym miałyby jeździć jeszcze inne pojazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2016, o 15:51 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2872
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市
To nie ZIKiT nałożył to ograniczenie tylko MPK. A oficjalna odpowiedź ZIKiTu na prośby o zmianę ograniczenia jest: "MPK nie przekazało do ZIKiT dokumentów o wprowadzeniu ograniczenia prędkości".

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL