Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 16 lip 2019, o 07:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 sie 2015, o 20:29 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 16:35
Posty: 2052
Lokalizacja: kraków
Nie znalazłem odpowiedniego wątku na forum więc takowy założyłem. :]
Wynik przetargu dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej:

Cytuj:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Postępowanie przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
71.32.00.00-7 (Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania)

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.07.2016 r.

Wybrano ofertę nr 1:
POLIMEX ENGINEERING Sp z o. o.
30-133 Kraków ul. Juliusza Lea 202 A
Cena ofertowa: 647 046,42 zł
Okres gwarancji: 36 miesięcy


Uzasadnienie wyboru:
Oferta ta spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz jest najkorzystniejsza w świetle przyjętych kryteriów oceny ofert.

Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:

Nr oferty: 1
POLIMEX ENGINEERING Sp z o. o.
30-133 Kraków ul. Juliusza Lea 202 A
Przyznana punktacja; cena brutto 90 pkt
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 100,00 pkt

Nr oferty: 2
Wrocławskie Biuro Projektów DROSYSTEM Sp. z o.o.
50-319 Wrocław ul. B. Prusa 9
Przyznana punktacja; cena brutto 59,93 pkt,
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 69,93 pkt

Nr oferty: 3
WYG Consulting Sp. z o.o.
02-366 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 7
WYG International Sp. z o.o.
02-366 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 7
Przyznana punktacja; cena brutto: 50,37 pkt,
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 60,37 pkt

Nr oferty: 4
MERITUM PROJEKT
41-501 Chorzów, Al. Różana 6 (Park Śląski)
Wykonawca wykluczony

Nr oferty: 5
BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W POZNANIU SP. z o.o
61-891 Poznań, ul. Kościuszki 68
Przyznana punktacja; cena brutto 71,95 pkt
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 81,95 pkt

Nr oferty: 6
SAP- Konstrukcje Sp. z o.o.
30-321 Kraków, ul. J. Piertusińskiego 3/6
Przyznana punktacja; cena brutto 66,63 pkt,
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 76,63 pkt

Nr oferty: 7
EPG POLSKA Sp. z o.o.
30-002 Kraków, ul. Prądnicka 4
Przyznana punktacja; cena brutto 67,97 pkt,
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 77,97 pkt

Nr oferty: 8
PROGREG Sp. z o. o.
30-414 Kraków, Dekarzy 7C
Przyznana punktacja; cena brutto 75,63 pkt,
okres gwarancji: 10 pkt
łącznie 85,63 pkt

Umowa na w/w zadanie zostanie zawarta w ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53 po telefonicznym zawiadomieniu, zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje:
Liczba otrzymanych ofert: 8 z czego odrzucono (wykluczono) lub zwrócono bez rozpatrywania 1 ofertę.
Kryteria oceny ofert: cena brutto 90 %.
Okres gwarancji: 10 %.


http://zikit.krakow.pl/sprawy-urzedowe/ ... wy-18v2015


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2015, o 21:36 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 26 maja 2015, o 16:08
Posty: 2982
Lokalizacja: Kraków
Dobrze by było jak przebudują to chociaż nie będzie wybrzuszeń, tak jak na Limanowskiego i Wielickiej, bo dochodziło tam do wybrzuszenia na Zwierzynieckiej lub Kościuszki, a śmigają polewaczki prawie codziennie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2016, o 16:31 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 07:24
Posty: 6986
Lokalizacja: Kraków
Projekt modernizacji torowiska do Salwatora.

http://rowery.zikit.pl/audyt/przebudowa ... osciuszki/

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 29 mar 2016, o 20:17 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10762
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Przejścia dla pieszych (+ przejazd dla rowerów) zlikwidowane "tymczasowo" pod koniec lat 90. ma wrócić? :eek: Na plus lewoskręty z pasa ogólnego na Kościuszki, choć nie wiem dlaczego w związku z tym nie zamontowano separatorów na całej rozciągłości. Natomiast co do pętli Salwator to wiele dobrego powiedzieć nie mogę zarówno na temat tej autobusowej, jak i tramwajowej. Dla tramwajów znikną wszelkie perony na pętli, cała mała pętla pójdzie do przebudowy, skróci się znacząco (nie wiadomo po co, jak jest na tyle miejsca by obie pętle zaczynały się na ulicy). Przystanki tramwajowe będą vis-a-vis na moście, z peronami wiedeńskimi (jak wszystkie planowane przystanki w jezdni), co oznacza przeniesienie przystanku dla wysiadających z tramwaju i idących do autobusów na Senatorską bliżej pętli... gdzie wybetonują środek, co pozwoli zmieścić perony dla trzech autobusów i jednocześnie oznacza wyrok śmierci dla żeberka odstawczego. Tyle że jedyny wjazd na pętlę będzie od strony Alej, więc autobusy będą musiały nawrócić na trójkącie dookoła kibla, aby dostać się na pętlę. To wymusza drożność tego łącznika, więc nie będzie tam już żadnego przystanku, co więcej jakiś geniusz wymyślił tam wyniesioną jezdnię do poziomu chodnika - ot tak, żeby sobie autobusy poskakały. Do tego wciśnięto tam w dziwaczny sposób DDR, który mógłby spokojnie lecieć z drugiej strony wyspy, zaś w przełączce spokojnie dałoby się zrobić albo dwa stanowiska dla autobusów i drożny przelot, albo cztery stanowiska dla autobusów.

Inna sprawa, że należy podać w mocną wątpliwość sens zakrojonej na tak szeroką skalę przebudowy pętli (gdzie niedawno wymieniono oba tory!), która w zamyśle ma iść do likwidacji a węzeł przesiadkowy z prawdziwego zdarzenia ma powstać w Przegorzałach. A tak to bawiąc się w ten remont w praktyce odkładamy budowę trasy do Przegorzał na długie lata, bo nikt nie będzie rozwalał dopiero co wyremontowanej pętli na Salwatorze...

Edit: niech będzie i "podać" zamiast "poddać"


Ostatnio edytowano 29 mar 2016, o 21:46 przez Cukier, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 29 mar 2016, o 21:35 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 4 paź 2009, o 19:38
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Cukier napisał(a):
poddać w mocną wątpliwość.


W wątpliwość można jedynie PODAĆ!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 29 mar 2016, o 22:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22446
Cukier napisał(a):
A tak to bawiąc się w ten remont w praktyce odkładamy budowę trasy do Przegorzał na długie lata, bo nikt nie będzie rozwalał dopiero co wyremontowanej pętli na Salwatorze...

Torowisko jest w stanie agonalnym czego dowiodło choćby wczorajsze wybrzuszenie. Trasa do Przegorzał to jedno, ale istniejący odcinek też trzeba wyremontować.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 30 mar 2016, o 00:13 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10762
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Kaszmir napisał(a):
Torowisko jest w stanie agonalnym czego dowiodło choćby wczorajsze wybrzuszenie. Trasa do Przegorzał to jedno, ale istniejący odcinek też trzeba wyremontować.

Nie neguję konieczności naprawy ciągu od Filharmonii do Salwatora, a jedynie zakrojone na tak szeroką skalę plany przebudowy pętli, która wg planów ma w ogóle przestać istnieć i która ledwie parę miesięcy temu przeszła co prawda doraźny, ale zasadniczy remont. Jestem za modernizacją całego ciągu, lecz z możliwie najmniejszą ingerencją w pętlę typu przestawianie całego toru, skracanie go, czy asfaltowanie placu pod autobusy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 30 mar 2016, o 01:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22446
Cukier napisał(a):
Nie neguję konieczności naprawy ciągu od Filharmonii do Salwatora, a jedynie zakrojone na tak szeroką skalę plany przebudowy pętli, która wg planów ma w ogóle przestać istnieć i która ledwie parę miesięcy temu przeszła co prawda doraźny, ale zasadniczy remont. Jestem za modernizacją całego ciągu, lecz z możliwie najmniejszą ingerencją w pętlę typu przestawianie całego toru, skracanie go, czy asfaltowanie placu pod autobusy.

Ekspertem nie jestem, lecz nie sądzę by te ostatnie doraźne remonty mogły zastąpić prawdziwą przebudowę - inaczej stosowane byłyby wszędzie. Pętla zatem tak samo potrzebuje przebudowy, a skoro już ją zrobią, to nie ma chyba dużej różnicy czy będzie to zrobione w sposób A (bez większych zmian) czy B (nowa geometria).

A sama pętla przyda się nawet po wydłużeniu trasy do Przegorzał - na postój szczytówek, czy w czasie remontów i objazdów. Trochę brakuje obecnie takich miejsc w centrum - jest Cichy Kącik ale i on ma ograniczoną przepustowość, a pozostałe końcówki/ciągi są zapchane.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 30 mar 2016, o 06:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6953
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Przeraża mnie ten trend likwidowania peronów dla wsiadających na pętli... Głupota do entej...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Torowiska
PostNapisane: 30 mar 2016, o 18:10 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10762
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Kaszmir napisał(a):
Ekspertem nie jestem, lecz nie sądzę by te ostatnie doraźne remonty mogły zastąpić prawdziwą przebudowę - inaczej stosowane byłyby wszędzie.

Przecież wymieniono szyny wraz z podkładami, więc jeśli chodzi stricte o część torową to mamy "prawdziwą przebudowę". Jedyne czego brakuje w pełni to przebudowy peronów, lecz w szczególnie dramatycznym stanie one nie są, a podwyższyć się ich i tak nie da, bo są łukowe (skrajnia).

Zresztą nie powiedziałbym, że remonty doraźne są stosowane w niewielkim zakresie - w Hucie przecież w wielu miejscach wymieniono tylko to, co było w stanie katastrofalnym i wszystko jakoś funkcjonuje (łuki pod Kombinatem chociażby). Wyjątkiem jest jedynie remont Mogilskiej i Jana Pawła II gdzie w części miejsc wymieniono tory w dobrym stanie na nowe, nie zmieniając jednocześnie technologii wykonania (a więc trwałości), ale tu chyba nikt nie ma wątpliwości że to był remont o znaczeniu polityczno-propagandowym który w roku wyborczym miał zaprzeczyć narzekaniom Nowohucian, że w tej części miasta nic się nie remontuje.

Kaszmir napisał(a):
A sama pętla przyda się nawet po wydłużeniu trasy do Przegorzał - na postój szczytówek, czy w czasie remontów i objazdów. Trochę brakuje obecnie takich miejsc w centrum - jest Cichy Kącik ale i on ma ograniczoną przepustowość, a pozostałe końcówki/ciągi są zapchane.

A kto broni w Przegorzałach zrobić trzy albo nawet cztery tory? Tam jest przecież ogrom miejsca, tak że można całą pętlę zaplanować zupełnie dowolnie według potrzeb. A pętla na trasie oznacza niepotrzebne zwrotnice i krzyżulce i towarzyszące im ograniczenie prędkości. No i zapewne zadziała efekt Wieczystej, że ZIKiT na siłę zostawi którąś z linii na Salwatorze ("coby pętla pusta nie stała") przez co pasażerowie z aglomeracji będą mieć w Przegorzałach ofertę gorszą niż obecnie.

Locutus napisał(a):
Przeraża mnie ten trend likwidowania peronów dla wsiadających na pętli... Głupota do entej...

Mnie tylko zastanawia sens tego procederu w tym miejscu. Owszem perony na łuku mają jedną istotną wadę - motorniczy nie widzi trzecich i dalszych drzwi składu, co doprowadziło w przeszłości do wielu wypadków śmiertelnych i w końcu do ustanowienia przystanków warunkowych. Tyle że w momencie gdy zakończy się remont ul. Kościuszki to już w Krakowie zapewne nie będzie ani jednego* wagonu bez fotokomórek, więc ten problem niejako sam się rozwiąże.

* No właściwie to będzie jeden - Protram 405N w którym zdaje się mechanicy dali za wygraną jeśli chodzi o fotokomórki i drzwi funkcjonują wg algorytmu znanego ze stozłomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2016, o 13:57 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Ulica Kościuszki do przebudowy? Będą konsultacje
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... tacje.html

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2016, o 10:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22446
Tutaj jest strona wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/685510048256231/

Ktoś z Forumowiczów się wybiera? :-)

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 20:47 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 8 maja 2012, o 15:42
Posty: 590
Lokalizacja: Kraków
Kaszmir napisał(a):
Tutaj jest strona wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/685510048256231/

Ktoś z Forumowiczów się wybiera? :-)

Był ktoś? Jakiś krótki opis spotkania? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 21:40 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:57
Posty: 1760
Lokalizacja: Mistrzejowice
Festence napisał(a):
Kaszmir napisał(a):
Tutaj jest strona wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/685510048256231/

Ktoś z Forumowiczów się wybiera? :-)

Był ktoś? Jakiś krótki opis spotkania? :)


Mam nadzieję, że jak opracujemy z kolegą tomtą1 to jutro wrzucimy.
Generalnie to były dość dziwne konsultacje. A perełkami wśród tekstów mieszkańców są wypowiedzi dotyczące tego, że jedna Pani stwierdza iż "nie wie po co w ogóle ten remont i po co to wszystko"; jeden Pan stwierdził, że "przy pętli nic nie trzeba zmieniać, bo jest dobrze" bo jeździ on samochodem i zapewne pogorszyłby mu się dojazd; a najbardziej kuriozalne to pomysł ustawienia... ekranów akustycznych na pętli.
Generalnie dużo było mowy o przejściu dla pieszych przy moście Dębnickim i o kwestiach zabezpieczenia torowiska przed emitowaniem drgań i hałasu, które są bardzo uciążliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2016, o 21:32 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 maja 2012, o 23:08
Posty: 2294
Lokalizacja: KRK
bielanek napisał(a):
jedna Pani stwierdza iż "nie wie po co w ogóle ten remont i po co to wszystko"; jeden Pan stwierdził, że "przy pętli nic nie trzeba zmieniać, bo jest dobrze" bo jeździ on samochodem i zapewne pogorszyłby mu się dojazd; a najbardziej kuriozalne to pomysł ustawienia... ekranów akustycznych na pętli.
Racja, należy wybudować Autostradę Salwator (tak jak na Ruczaju), a ponieważ już będzie za ciasno na tramwaj, to zgodnie z prośbą "jednej Pani" - zaorać torowisko. I mieszkańcy będą albo łazić z buta do centrum, albo jeździć Autostradą ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL