Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym
Moderator: Moderatorzy
-
Krakowiak2013
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
#1
Post
autor: Krakowiak2013 » 27 kwie 2015, o 14:48
Projekt modernizacji układu torowego w węźle rozjazdów Ronda Kocmyrzowskiego.
Licytacja elektroniczna. Znak sprawy 18/IV/2015.
Zakres robót w ramach planowanej modernizacji obejmuje:
• przebudowę torowiska tramwajowego w obszarze Ronda Kocmyrzowskiego dla ciągu ul. Andersa
natomiast dla ciągu ul. Bieńczycka - Kocmyrzowska równieŜ odcinek torowiska w zakresie łuków
wjazdowych i wyjazdowych,
• przebudowę jezdni w zakresie korekty przebiegu krawężnika na łuku ul. Bieńczycka – Andersa w
celu uzyskania poszerzenia prawego pasa jezdnego,
• remont kapitalny sieci trakcyjnej,
• przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu (w razie konieczności)
-
Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
#2
Post
autor: Mistrzejowiczanin » 27 kwie 2015, o 15:24
Termin zakończenia - 31.01.2016. Śmiech na sali.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
-
Mseifer
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
-
Kontakt:
#3
Post
autor: Mseifer » 27 kwie 2015, o 22:40
Mistrzejowiczanin pisze:
Termin zakończenia - 31.01.2016. Śmiech na sali.
Jaki jest powód Twojego śmiechu?
-
Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
#4
Post
autor: Mistrzejowiczanin » 28 kwie 2015, o 15:09
Mseifer pisze:Jaki jest powód Twojego śmiechu?
Że na tą datę to obawiam się że nawet nie zaczną.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
-
DaroKRK
- Dyrektor
- Posty: 2359
- Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:23
- Lokalizacja: Kraków
#5
Post
autor: DaroKRK » 28 kwie 2015, o 16:06
To nie jest data rozpoczęcia inwestycji ani jej zakończenia tylko deadline na wykonanie projektu tej przebudowy.
-
Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
#6
Post
autor: Mistrzejowiczanin » 28 kwie 2015, o 18:21
DaroKRK pisze:To nie jest data rozpoczęcia inwestycji ani jej zakończenia tylko deadline na wykonanie projektu tej przebudowy.
Piszże po Polsku!
Deadline = górny termin na wyłonienie wykonawcy?
Jeżeli tak to sprawa zaczyna się stawać wreszcie logiczna.
Otwórz umysł i czytaj ZE ZROZUMIENIEM; skoro masz dostęp do internetu, to mała podpowiedź jak można szybko sprawdzić znaczenie słowa: https://www.google.pl/search?q=deadline ... XVariUgKAG - j.mod jopek36
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
-
DaroKRK
- Dyrektor
- Posty: 2359
- Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:23
- Lokalizacja: Kraków
#7
Post
autor: DaroKRK » 28 kwie 2015, o 23:23
Mistrzejowiczanin pisze:Piszże po Polsku!
Deadline = górny termin na wyłonienie wykonawcy?
Jeżeli tak to sprawa zaczyna się stawać wreszcie logiczna.
Na całym świecie, w tym w Polsce wszędzie w branży zarządzania projektami tudzież inwestycjach występuje słowo "deadline" i to jest naprawdę bardzo popularne. Oczywiście nie spotkasz tego w Biedronce czy Tesco, że deadline na rozłożenie dostawy to ta i ta godzina ale duże inwestycje tak mają nazywany ostateczny termin wykonania danego zadania/inwestycji itd. Skoro tam podali taki termin tzn, że do tego czasu zostanie wyłoniona firma i opracuje koncepcję przebudowy to tak się ma stać. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby to było wcześniej zrobione.
-
Krakowiak2013
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
#8
Post
autor: Krakowiak2013 » 30 kwie 2015, o 11:40
Kiedy ruszą prace?
Tu wiele zależy od koordynacji z innymi inwestycjami: w optymistycznej wersji będzie to przyszły rok, w bardziej ostrożnej 2017. – To jest realizowane w ramach tych samych pieniędzy unijnych, z których mamy współfinansować torowisko na pierwszej obwodnicy. W przyszłym roku chcielibyśmy zrobić trzeci etap pierwszej obwodnicy, być może Zwierzyniecką, ale czy uda się zrobić to jednocześnie z Kocmyrzowskim, to się dopiero okaże – mówi Michał Pyclik.
Tory na rondzie Kocmyrzowskim pójdą do remontu
-
Sev
- Znawca
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 kwie 2015, o 18:05
#9
Post
autor: Sev » 1 maja 2015, o 16:06
Pozno ten 2017 rok. A wczesniej mowili ze w 2016 bedzie remont. Zamiast szybko reagowac patrząc na ilosc wykolejen i remontowac jak najwiecej to oni odkładają te remonty.
Niepokojąca jest tez informacja, ze BYC MOZE Zwierzyniecka w przyszlym roku. Jeszcze sie okaze ze w 2016 w koncowym efekcie zrobią tylko ostatni etap remontu Plant.
Ciekawe co zrobia jak sie obudza okolo 2020 roku z mnostwem odcinkow w zlym stanie. W Hucie, Kurdwanowie, Biezanowie, Bronowicach, Borku?
A były zapowiedzi ze od tego roku 40 mln na remonty torowisk bedzie obowiazkowo rozpisywane w budzecie.
-
Mseifer
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
-
Kontakt:
#11
Post
autor: Mseifer » 19 maja 2015, o 22:08
Przetarg nieograniczony. Znak sprawy 6/V/2015
Kraków: Opracowanie dokumentacji projektowej do realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja podstacji trakcyjnej Bieńczyce. Znak sprawy 6/V/2015
http://zikit.krakow.pl/sprawy-urzedowe/ ... awy-6v2015
-
Krakowiak2013
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
#13
Post
autor: Krakowiak2013 » 9 wrz 2016, o 12:37
Rondo Kocmyrzowskie do remontu
Jesienią rozpocznie się remont jednego z najważniejszych węzłów tramwajowych w Nowej Hucie. Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu właśnie ogłosił przetarg na remont Ronda Kocmyrzowskiego im. ks. Gorzelanego.
Prace budowlane ruszą jeszcze w tym roku i zakończą się wiosną 2017 roku. Remont będzie polegać na wymianie całego układu torowego, sieci trakcyjnej wraz ze słupami trakcyjnymi oraz oświetlenia. Równolegle odnawiana będzie również podstacja trakcyjna Bieńczyce. - Harmonogram prac będzie pomyślany w taki sposób, by nie wyłączać ruchu tramwajowego na całym rondzie jednocześnie - tłumaczy Iwona Król, zastępca dyrektora ZIKiT ds. inwestycji. Remont będzie więc podzielony na etapy. - Dokładny zakres utrudnień w poszczególnych etapach poznamy dopiero po wyłonieniu wykonawcy i ustaleniu z nim szczegółów realizacyjnych - precyzuje Król.
Już teraz wiadomo, że największe utrudnienia potrwają ok. 3 - 4 miesiące. Dokładna data ponownego udostępnienia wszystkich relacji na rondzie będzie zależeć od tego jak mroźna okaże się nadchodząca zima.
http://zikit.krakow.pl/ogolne/203380,17 ... montu.html
-
DaroKRK
- Dyrektor
- Posty: 2359
- Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:23
- Lokalizacja: Kraków
#14
Post
autor: DaroKRK » 9 wrz 2016, o 12:42
Przebudowa układu torowego w węźle rozjazdów Ronda Kocmyrzowskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Znak sprawy 5/IX/2016
Jest przetarg.
http://kzdwk.home.pl/zikit/sprawy-urzed ... wy-5ix2016
Post przeniesiony do stosownego działu. Usunąłem też linki, które były zdublowane z postem Krakowiaka2013 powyżej - adm. K
-
kot_feliks
- Dyrektor
- Posty: 2119
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:35
- Lokalizacja: Kraków
#15
Post
autor: kot_feliks » 9 wrz 2016, o 13:13
Ta infrastruktura towarzysząca to z tego co pamiętam... poszerzenie jezdni na zakrętach