Kocmyrzowska

Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym

Moderator: Moderatorzy

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Kocmyrzowska

#1 Post autor: Mseifer » 25 maja 2011, o 00:31

Kaszmir pisze:Cytat:
Konsultacje społeczne - ul. Kocmyrzowska

Informacja w sprawie konsultacji społecznych dotyczących rozbudowy ulicy Kocmyrzowskiej na odcinku od ulicy Bulwarowej do granicy miasta.

W ramach konsultacji przewidziane są:

- Spotkanie z mieszkańcami , które odbędzie się w godzinach 18.00-20.00 20 maja br. w klubie Dukat ul. Styczna 1.

- Dyżur konsultacyjny w godzinach 17.00-19.00 w dniach 23 maja i 13 czerwca br. w siedzibie Rady i Zarządu Dzielnicy XVII os. Na stoku 15

- Dyżur konsultacyjny w godzinach 17.00-19.00 w dniach 25 maja i 15 czerwca br. w Zespole Ekonomiki Oświatowej wschód ul. Fatimska

Informacje o konsultacjach także na stronach : http://www.dzielnica17.krakow.pl , http://www.dzielnica16.krakow.pl, http://www.dialogspoleczny.krakow.pl.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Źródło: http://www.zikit.krakow.pl/aktualnosci/2729
http://fotozajezdnia.pl/search.php?sear ... cmyrzowska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#2 Post autor: Kaszmir » 8 cze 2011, o 00:18

Odnośnie projektu pętli (piąte zdjęcie) - znów bez P&R...

Do tego może się narażę, jednak - po co budować pętlę autobusową? "122" i tak się nie skróci, zostaję cztery linie aglo-wydmuszki. Tyle, że wiele osób jedzie w okolice Placu na Bieńczycach, zatem dla nich będzie to mnożenie przesiadek na siłę. Tym bardziej, że po drodze nie ma jakichś dużych korków. A "222" dojeżdża nawet do R. Kocmyrzowskiego i Czyżyńskiego, gdzie możliwości przesiadki są znacznie większe...

Niemniej by nie było wyłącznie krytykowania - podoba mi się sam projekt pętli tramwajowej. Niby tylko dwa tory, jednak z przełączkami, do tego dość duży rozmiar :thumbup:
Ostatnio zmieniony 8 cze 2011, o 00:18 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#3 Post autor: Mseifer » 8 cze 2011, o 11:17

Kaszmir pisze: Niemniej by nie było wyłącznie krytykowania - podoba mi się sam projekt pętli tramwajowej. Niby tylko dwa tory, jednak z przełączkami, do tego dość duży rozmiar :thumbup:
Bez żeberka...

mcmcmac
Specjalista
Posty: 192
Rejestracja: 2 maja 2011, o 23:38
Lokalizacja: znienacka

#4 Post autor: mcmcmac » 8 cze 2011, o 11:47

Mseifer pisze:
Kaszmir pisze: Niemniej by nie było wyłącznie krytykowania - podoba mi się sam projekt pętli tramwajowej. Niby tylko dwa tory, jednak z przełączkami, do tego dość duży rozmiar :thumbup:
Bez żeberka...
Ale przełączki umożliwiają wyłączenie fragmentu pętli do roli żeberka.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#5 Post autor: Kaszmir » 8 cze 2011, o 12:54

mcmcmac pisze:Ale przełączki umożliwiają wyłączenie fragmentu pętli do roli żeberka.
Tym bardziej, że będą dwie przełączki - dzięki temu można np. uzyskać nawet dwa wyłączone odcinki (przed pierwszą oraz po drugiej przełączce), a jednocześnie liniowe tramwaje dalej będą mogły się swobodnie wymijać - korzystając z odcinka między pierwszą a drugą.

Zatem jest progres ;)
Ostatnio zmieniony 8 cze 2011, o 12:55 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#6 Post autor: rafaello » 17 lut 2012, o 07:43

Powoli coś się dzieje w tej sprawie:
http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... wy-8ii2012

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#7 Post autor: tramwajem » 1 mar 2012, o 14:41

DDR i chodnik bez uszczęśliwiania nas kolejnymi pasami ruchu i ekranami? Jakoś nie mogę w to uwierzyć :)
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Krakowiak2013
Dyrektor
Posty: 7016
Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
Lokalizacja: Kraków

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej

#8 Post autor: Krakowiak2013 » 29 mar 2016, o 15:10

Mieszkańcy Wzgórz mają już dość dziur na Kocmyrzowskiej
http://lovekrakow.pl/aktualnosci/mieszk ... 13798.html

Łukasz
Moderator fb pkk
Posty: 3543
Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej

#9 Post autor: Łukasz » 18 cze 2016, o 13:00

Od 20.06.2016 rozpoczynają się prace na ulicy Kocmyrzowskiej – remontujemy odcinki o najbardziej zużytej nawierzchni, czyli:
1. Darwina –Jarzębiny
2. Architektów bud 25
3. Luborzycka –granice miasta
Prace będziemy prowadzić w godzinach od 20.00 -5.00.
https://www.facebook.com/ZIKiT.Krakow/p ... 4307362620

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej

#10 Post autor: Cukier » 18 cze 2016, o 21:39

Jakim odcinkiem Kocmyrzowskiej jest "Architektów bud 25"? Mam nadzieję, że remontem ZIKiT zajmie się rzetelniej niż napisaniem tego posta...

Żeby nie było że wiecznie narzekam - ogromnie się ucieszę, jeśli ten remont dojdzie do skutku. Pod warunkiem jednak, że wyremontują skrzyżowanie Kocmyrzowska / Architektów, które to właśnie jest odcinkiem Kocmyrzowskiej w najgorszym stanie - czego ZIKiT zdaje się wciąż nie wie, bo drugi już raz wytypował "najgorsze odcinki" do naprawy i ten właśnie się na liście nie znalazł (chyba że nie ogarniam skrótów myślowych..).

Awatar użytkownika
tiross
Dyrektor
Posty: 1165
Rejestracja: 8 lut 2012, o 12:57
Lokalizacja: Kraków|●Dzielnica IV
Kontakt:

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej

#11 Post autor: tiross » 19 cze 2016, o 08:47

Zdaje się, że wczoraj pojawiły się plakaty informujące o tym zadaniu w budżecie obywatelskim. Jeden przy pętli, drugi przy kościele. Widziałem je po 6 rano. Mało tego, do głosowania na to zadanie zachęcał nawet proboszcz z Prus na mszy. Tak czy inaczej wypadałoby poprawić nawierzchnię zwłaszcza na skrzyżowaniu Kocmyrzowskiej i Architektów, bo jadąc tamtędy samochodem (zwłaszcza w kierunku Prus), zawieszenie na tych dołach piszczy niemiłosiernie.
Mam alergie na linie typu 4X i 4XX

Awatar użytkownika
tiross
Dyrektor
Posty: 1165
Rejestracja: 8 lut 2012, o 12:57
Lokalizacja: Kraków|●Dzielnica IV
Kontakt:

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej

#12 Post autor: tiross » 20 cze 2016, o 14:09

W okolicach pętli już rozkładają jakieś znaki. Dodatkowo został sfrezowany odcinek asfaltu od granicy miasta do skrzyżowania z Luborzycką.
Mam alergie na linie typu 4X i 4XX

Łukasz
Moderator fb pkk
Posty: 3543
Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej

#13 Post autor: Łukasz » 25 cze 2016, o 12:00


Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Kocmyrzowska

#14 Post autor: Kaszmir » 7 sie 2017, o 22:14

Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej, zmiany na Wzgórzach Krzesławickich
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... ckich.html
Jeszcze do niedawna planowano, że w okolicy pętli znajdzie się też parking park&ride na 200 pojazdów, ale z pomysłu się wycofano. Będzie za to możliwość pozostawienia samochodu w rejonie węzła Grębałów – tam przed 2030 rokiem przewiduje się budowę obiektu ze 100 stanowiskami.
Czemu? Nie rozumiem - autobusy podmiejskie mają być skrócone do pętli "Wzgórza Krzesławickie", a czemu tam też kierowcy nie zostawią aut? To chyba nie kwestia braku miejsca?

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Kocmyrzowska

#15 Post autor: Cukier » 7 sie 2017, o 23:01

Jeśli węzeł Grębałów to węzeł S7 / Kocmyrzowska, to parking P+R w tamtym miejscu byłby o tyle fajniejszy, że pasowałoby również kierowcom wjeżdżającym od strony Luboczy. Oczywiście dużo zależy od tego na ile wygodna będzie tam przesiadka na KMK.

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Infrastruktura drogowa i torowa”