http://fotozajezdnia.pl/search.php?sear ... cmyrzowskaKaszmir pisze:Cytat:
Konsultacje społeczne - ul. Kocmyrzowska
Informacja w sprawie konsultacji społecznych dotyczących rozbudowy ulicy Kocmyrzowskiej na odcinku od ulicy Bulwarowej do granicy miasta.
W ramach konsultacji przewidziane są:
- Spotkanie z mieszkańcami , które odbędzie się w godzinach 18.00-20.00 20 maja br. w klubie Dukat ul. Styczna 1.
- Dyżur konsultacyjny w godzinach 17.00-19.00 w dniach 23 maja i 13 czerwca br. w siedzibie Rady i Zarządu Dzielnicy XVII os. Na stoku 15
- Dyżur konsultacyjny w godzinach 17.00-19.00 w dniach 25 maja i 15 czerwca br. w Zespole Ekonomiki Oświatowej wschód ul. Fatimska
Informacje o konsultacjach także na stronach : http://www.dzielnica17.krakow.pl , http://www.dzielnica16.krakow.pl, http://www.dialogspoleczny.krakow.pl.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Źródło: http://www.zikit.krakow.pl/aktualnosci/2729
Kocmyrzowska
Moderator: Moderatorzy
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Kocmyrzowska
Odnośnie projektu pętli (piąte zdjęcie) - znów bez P&R...Mseifer pisze:http://fotozajezdnia.pl/search.php?sear ... cmyrzowska
Do tego może się narażę, jednak - po co budować pętlę autobusową? "122" i tak się nie skróci, zostaję cztery linie aglo-wydmuszki. Tyle, że wiele osób jedzie w okolice Placu na Bieńczycach, zatem dla nich będzie to mnożenie przesiadek na siłę. Tym bardziej, że po drodze nie ma jakichś dużych korków. A "222" dojeżdża nawet do R. Kocmyrzowskiego i Czyżyńskiego, gdzie możliwości przesiadki są znacznie większe...
Niemniej by nie było wyłącznie krytykowania - podoba mi się sam projekt pętli tramwajowej. Niby tylko dwa tory, jednak z przełączkami, do tego dość duży rozmiar

Ostatnio zmieniony 8 cze 2011, o 00:18 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.
Tym bardziej, że będą dwie przełączki - dzięki temu można np. uzyskać nawet dwa wyłączone odcinki (przed pierwszą oraz po drugiej przełączce), a jednocześnie liniowe tramwaje dalej będą mogły się swobodnie wymijać - korzystając z odcinka między pierwszą a drugą.mcmcmac pisze:Ale przełączki umożliwiają wyłączenie fragmentu pętli do roli żeberka.
Zatem jest progres

Ostatnio zmieniony 8 cze 2011, o 12:55 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.
Powoli coś się dzieje w tej sprawie:
http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... wy-8ii2012
http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... wy-8ii2012
DDR i chodnik bez uszczęśliwiania nas kolejnymi pasami ruchu i ekranami? Jakoś nie mogę w to uwierzyć 

I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
-
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej
Mieszkańcy Wzgórz mają już dość dziur na Kocmyrzowskiej
http://lovekrakow.pl/aktualnosci/mieszk ... 13798.html
http://lovekrakow.pl/aktualnosci/mieszk ... 13798.html
-
- Moderator fb pkk
- Posty: 3543
- Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
- Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej
https://www.facebook.com/ZIKiT.Krakow/p ... 4307362620Od 20.06.2016 rozpoczynają się prace na ulicy Kocmyrzowskiej – remontujemy odcinki o najbardziej zużytej nawierzchni, czyli:
1. Darwina –Jarzębiny
2. Architektów bud 25
3. Luborzycka –granice miasta
Prace będziemy prowadzić w godzinach od 20.00 -5.00.
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej
Jakim odcinkiem Kocmyrzowskiej jest "Architektów bud 25"? Mam nadzieję, że remontem ZIKiT zajmie się rzetelniej niż napisaniem tego posta...
Żeby nie było że wiecznie narzekam - ogromnie się ucieszę, jeśli ten remont dojdzie do skutku. Pod warunkiem jednak, że wyremontują skrzyżowanie Kocmyrzowska / Architektów, które to właśnie jest odcinkiem Kocmyrzowskiej w najgorszym stanie - czego ZIKiT zdaje się wciąż nie wie, bo drugi już raz wytypował "najgorsze odcinki" do naprawy i ten właśnie się na liście nie znalazł (chyba że nie ogarniam skrótów myślowych..).
Żeby nie było że wiecznie narzekam - ogromnie się ucieszę, jeśli ten remont dojdzie do skutku. Pod warunkiem jednak, że wyremontują skrzyżowanie Kocmyrzowska / Architektów, które to właśnie jest odcinkiem Kocmyrzowskiej w najgorszym stanie - czego ZIKiT zdaje się wciąż nie wie, bo drugi już raz wytypował "najgorsze odcinki" do naprawy i ten właśnie się na liście nie znalazł (chyba że nie ogarniam skrótów myślowych..).
- tiross
- Dyrektor
- Posty: 1165
- Rejestracja: 8 lut 2012, o 12:57
- Lokalizacja: Kraków|●Dzielnica IV
- Kontakt:
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej
Zdaje się, że wczoraj pojawiły się plakaty informujące o tym zadaniu w budżecie obywatelskim. Jeden przy pętli, drugi przy kościele. Widziałem je po 6 rano. Mało tego, do głosowania na to zadanie zachęcał nawet proboszcz z Prus na mszy. Tak czy inaczej wypadałoby poprawić nawierzchnię zwłaszcza na skrzyżowaniu Kocmyrzowskiej i Architektów, bo jadąc tamtędy samochodem (zwłaszcza w kierunku Prus), zawieszenie na tych dołach piszczy niemiłosiernie.
Mam alergie na linie typu 4X i 4XX
- tiross
- Dyrektor
- Posty: 1165
- Rejestracja: 8 lut 2012, o 12:57
- Lokalizacja: Kraków|●Dzielnica IV
- Kontakt:
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej
W okolicach pętli już rozkładają jakieś znaki. Dodatkowo został sfrezowany odcinek asfaltu od granicy miasta do skrzyżowania z Luborzycką.
Mam alergie na linie typu 4X i 4XX
Kocmyrzowska
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej, zmiany na Wzgórzach Krzesławickich
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... ckich.html
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... ckich.html
Czemu? Nie rozumiem - autobusy podmiejskie mają być skrócone do pętli "Wzgórza Krzesławickie", a czemu tam też kierowcy nie zostawią aut? To chyba nie kwestia braku miejsca?Jeszcze do niedawna planowano, że w okolicy pętli znajdzie się też parking park&ride na 200 pojazdów, ale z pomysłu się wycofano. Będzie za to możliwość pozostawienia samochodu w rejonie węzła Grębałów – tam przed 2030 rokiem przewiduje się budowę obiektu ze 100 stanowiskami.
Kocmyrzowska
Jeśli węzeł Grębałów to węzeł S7 / Kocmyrzowska, to parking P+R w tamtym miejscu byłby o tyle fajniejszy, że pasowałoby również kierowcom wjeżdżającym od strony Luboczy. Oczywiście dużo zależy od tego na ile wygodna będzie tam przesiadka na KMK.