Trasy Zwierzyniecka i Pychowicka
Moderator: Moderatorzy
Trasy Zwierzyniecka i Pychowicka
Przetarg nieograniczony. Nr sprawy: 7/X/2010.
Opracowanie koncepcji uzupełniającej dla Trasy Zwierzynieckiej i Pychowickiej od zakresu przebudowy Ronda Ofiar Katynia do Trasy Łagiewnickiej, oraz złożenie wniosku i zyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych na cały zakres dla tras Zwierzynieckiej i Pychowickiej. Nr sprawy: 7/X/2010.
http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... awy-7x2010
+ dwie mapki z załącznika:
#1
#2
Opracowanie koncepcji uzupełniającej dla Trasy Zwierzynieckiej i Pychowickiej od zakresu przebudowy Ronda Ofiar Katynia do Trasy Łagiewnickiej, oraz złożenie wniosku i zyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych na cały zakres dla tras Zwierzynieckiej i Pychowickiej. Nr sprawy: 7/X/2010.
http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... awy-7x2010
+ dwie mapki z załącznika:
#1
#2
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, o 12:37 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja już wolę metro, przynajmniej tańsze i nie zniszczy najcenniejszej części miasta.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
- Allemon
- Dyrektor
- Posty: 1028
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:10
- Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
- Kontakt:
Niemniej 109, 134, 100, 409 raczej nie będą startować wtedy z tego dworca.Kaszmir pisze:Z tego co wiem takie rozwiązanie jest planowane przy okazji przedłużenia linii tramwajowej z Salwatora do Trasy Zwierzynieckiej - przy nowej pętli tramu ma powstać dworzec autobusowy oraz P&R.
Posty przeniesione do tematu o trasach Zwierzynieckiej i Pychowickiej - K
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, o 12:36 przez Allemon, łącznie zmieniany 1 raz.
Bara de döda stiger av i Kymlinge
"134" pewnie zostałby do Cracovii (jeśli linia przetrwa w tej postaci do tego czasu). Natomiast "109" i "409" - czemu nie?Allemon pisze:Niemniej 109, 134, 100, 409 raczej nie będą startować wtedy z tego dworca.Kaszmir pisze:Z tego co wiem takie rozwiązanie jest planowane przy okazji przedłużenia linii tramwajowej z Salwatora do Trasy Zwierzynieckiej - przy nowej pętli tramu ma powstać dworzec autobusowy oraz P&R.
Za to w przypadku "100" byłaby to idealna okazja aby wprowadzić tę propozycję w życie :-) W końcu przesiadka na tramwaj i tak byłaby możliwa.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Kaszmir – komuś wygodniej na Salwator, komuś przez Most Zwierzyniecki, ale na pewno nikomu nie jest wygodnie raz na godzinę, bo to już pieszo się bardziej opłaca. I coś z tym warto by zrobić. Nawet jeśli wszystkim dogodzić się nie da, wzmacniając jeden z wariantów, a likwidując drugi, to śmiem twierdzić, że obecna sytuacja nie dogadza w ogóle nikomu, bo na ten autobus zwyczajnie nie można liczyć.
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Kraków: osuwiska zagrażają kopcowi Kościuszki i pobliskim budynkom
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/92 ... ,id,t.html
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/92 ... ,id,t.html
Osuwisko może też zagrozić planowanej budowie tunelu drogowego pod wzgórzem św. Bronisławy, który ma być częścią trasy zwierzynieckiej.
Zbadają, gdzie wywiercić tunel pod kopcem Kościuszki
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... uszki.html
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... uszki.html
Jednym słowem skandal. Znowu będę rozdawać kasę na poronione pomysły, zamiast się zająć problemami zwykłych mieszkańców.Szacuje się, że badania będą kosztować około 2 mln zł.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Tak w ogóle po co ta trasa, skoro A4 spełnia rolę zachodniej obwodnicy? Nie lepiej już walnąć tą kasę w torowiska i nowe odcinki linii tramwajowych? Mam tutaj na myśli (wg mojej kolejności od najważniejszej)
- przebudowa odcinka r. Mogilskie - pl. Centralny
- tramwaj Wieczysta - Prądnik Czerwony - Mistrzejowice
- tramwaj na Górkę Narodową i Park and Ride.
- tramwaj na Azory i Park and Ride
- przebudowa pętli Wzgórza Krzesławickie, budowa dworca i Park and Ride
- budowa pętli przy Kombinacie, dworca i Park and Ride
- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride
- łącznik Wielicka - Lipska i Cm. Rakowicki - Prądnik Czerwony
- łącznik Kamienna - Plac Inwalidów - Cracovia - Aleje do torowiska na Salwator
- przebudowa odcinka r. Mogilskie - pl. Centralny
- tramwaj Wieczysta - Prądnik Czerwony - Mistrzejowice
- tramwaj na Górkę Narodową i Park and Ride.
- tramwaj na Azory i Park and Ride
- przebudowa pętli Wzgórza Krzesławickie, budowa dworca i Park and Ride
- budowa pętli przy Kombinacie, dworca i Park and Ride
- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride
- łącznik Wielicka - Lipska i Cm. Rakowicki - Prądnik Czerwony
- łącznik Kamienna - Plac Inwalidów - Cracovia - Aleje do torowiska na Salwator
A budowa wewnętrznej obwodnicy miasta która pomoże udrożnić południowo-zachodnią cześć miasta to nie problem zwykłych mieszkańców??tramwajem pisze:Jednym słowem skandal. Znowu będę rozdawać kasę na poronione pomysły, zamiast się zająć problemami zwykłych mieszkańców.Szacuje się, że badania będą kosztować około 2 mln zł.
Na Bielany to chyba kolejkę górską.mkm3 pisze:- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, o 21:04 przez Wraith, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy w artykule jest mowa o budowie? Czy znaleziono 2,5 mld złotych na finansowanie tej fanaberii? Nie? Więc to kolejne miliony wyrzucone w błoto.Wraith pisze:A budowa wewnętrznej obwodnicy miasta która pomoże udrożnić południowo-zachodnią cześć miasta to nie problem zwykłych mieszkańców??
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, o 18:09 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Fanaberii? Taka inwestycja poprawiłaby czasy przejazdu w całym mieście, niemal każdej linii autobusowej i tramwajowej.
Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.
Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.
Patrząc na komunikację nieco z boku...
Fanaberii... Raczej z 90% mieszkańców Krakowa wolałaby przeznaczyć te 2,5mld na nowe linie tramwajowe, nowe ulice osiedlowe, remont obecnych ulic czy parkingi w centrum. Za tą kwotę to można wybudować tramwaj na Azory i Górkę, wyremontować większość ulic i postawić ze 2 parkingi podziemne i by jeszcze zostało kasy.Chris pisze:Fanaberii? Taka inwestycja poprawiłaby czasy przejazdu w całym mieście, niemal każdej linii autobusowej i tramwajowej.
Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.