Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 sie 2019, o 01:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 paź 2010, o 14:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22498
Przetarg nieograniczony. Nr sprawy: 7/X/2010.
Opracowanie koncepcji uzupełniającej dla Trasy Zwierzynieckiej i Pychowickiej od zakresu przebudowy Ronda Ofiar Katynia do Trasy Łagiewnickiej, oraz złożenie wniosku i zyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych na cały zakres dla tras Zwierzynieckiej i Pychowickiej. Nr sprawy: 7/X/2010.

http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... awy-7x2010

+ dwie mapki z załącznika:
#1
#2


Ostatnio edytowano 12 mar 2011, o 12:37 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 paź 2010, o 20:07 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 7 sty 2010, o 21:34
Posty: 2602
Lokalizacja: Kraków
To ja już wolę metro, przynajmniej tańsze i nie zniszczy najcenniejszej części miasta.

_________________
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2011, o 22:25 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Kaszmir napisał(a):
Z tego co wiem takie rozwiązanie jest planowane przy okazji przedłużenia linii tramwajowej z Salwatora do Trasy Zwierzynieckiej - przy nowej pętli tramu ma powstać dworzec autobusowy oraz P&R.

Niemniej 109, 134, 100, 409 raczej nie będą startować wtedy z tego dworca.


Posty przeniesione do tematu o trasach Zwierzynieckiej i Pychowickiej - K

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Ostatnio edytowano 12 mar 2011, o 12:36 przez Allemon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2011, o 23:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22498
Allemon napisał(a):
Kaszmir napisał(a):
Z tego co wiem takie rozwiązanie jest planowane przy okazji przedłużenia linii tramwajowej z Salwatora do Trasy Zwierzynieckiej - przy nowej pętli tramu ma powstać dworzec autobusowy oraz P&R.

Niemniej 109, 134, 100, 409 raczej nie będą startować wtedy z tego dworca.

"134" pewnie zostałby do Cracovii (jeśli linia przetrwa w tej postaci do tego czasu). Natomiast "109" i "409" - czemu nie?

Za to w przypadku "100" byłaby to idealna okazja aby wprowadzić tę propozycję w życie :-) W końcu przesiadka na tramwaj i tak byłaby możliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2011, o 09:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6995
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kaszmir – komuś wygodniej na Salwator, komuś przez Most Zwierzyniecki, ale na pewno nikomu nie jest wygodnie raz na godzinę, bo to już pieszo się bardziej opłaca. I coś z tym warto by zrobić. Nawet jeśli wszystkim dogodzić się nie da, wzmacniając jeden z wariantów, a likwidując drugi, to śmiem twierdzić, że obecna sytuacja nie dogadza w ogóle nikomu, bo na ten autobus zwyczajnie nie można liczyć.

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2011, o 11:16 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Kaszmir napisał(a):
W końcu przesiadka na tramwaj i tak byłaby możliwa.

W tym w stronę Bagateli i Dworca tylko nie zawsze podłogowa rzadko kursująca 2.
PS.
Jest temat o komunikacji przy budowie nowej pętli przy Malczewskiego?

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2011, o 12:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22498
Allemon napisał(a):
W tym w stronę Bagateli i Dworca tylko nie zawsze podłogowa rzadko kursująca 2.

W przypadku "100" teraz jest nie lepiej. A gdyby komuś bardzo zależało na wygodnym dojeździe do T. Bagatela, to mógłby podjechać częstszą "101" do M. Grunwaldzkiego i tam coś łapać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2011, o 23:04 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 23:00
Posty: 1506
Lokalizacja: kraków
Kraków: osuwiska zagrażają kopcowi Kościuszki i pobliskim budynkom
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/92 ... ,id,t.html


Cytuj:
Osuwisko może też zagrozić planowanej budowie tunelu drogowego pod wzgórzem św. Bronisławy, który ma być częścią trasy zwierzynieckiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2011, o 12:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22498
Zbadają, gdzie wywiercić tunel pod kopcem Kościuszki
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... uszki.html

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2011, o 15:42 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 7 sty 2010, o 21:34
Posty: 2602
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Szacuje się, że badania będą kosztować około 2 mln zł.

Jednym słowem skandal. Znowu będę rozdawać kasę na poronione pomysły, zamiast się zająć problemami zwykłych mieszkańców.

_________________
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2011, o 16:17 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2011, o 17:20
Posty: 1325
Lokalizacja: Kraków
Tak w ogóle po co ta trasa, skoro A4 spełnia rolę zachodniej obwodnicy? Nie lepiej już walnąć tą kasę w torowiska i nowe odcinki linii tramwajowych? Mam tutaj na myśli (wg mojej kolejności od najważniejszej)
- przebudowa odcinka r. Mogilskie - pl. Centralny
- tramwaj Wieczysta - Prądnik Czerwony - Mistrzejowice
- tramwaj na Górkę Narodową i Park and Ride.
- tramwaj na Azory i Park and Ride
- przebudowa pętli Wzgórza Krzesławickie, budowa dworca i Park and Ride
- budowa pętli przy Kombinacie, dworca i Park and Ride
- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride
- łącznik Wielicka - Lipska i Cm. Rakowicki - Prądnik Czerwony
- łącznik Kamienna - Plac Inwalidów - Cracovia - Aleje do torowiska na Salwator


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2011, o 20:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2011, o 17:41
Posty: 208
Lokalizacja: Kraków
tramwajem napisał(a):
Cytuj:
Szacuje się, że badania będą kosztować około 2 mln zł.

Jednym słowem skandal. Znowu będę rozdawać kasę na poronione pomysły, zamiast się zająć problemami zwykłych mieszkańców.

A budowa wewnętrznej obwodnicy miasta która pomoże udrożnić południowo-zachodnią cześć miasta to nie problem zwykłych mieszkańców??
mkm3 napisał(a):
- tramwaj na Przegorzały (a może i Bielany?) i Park and Ride

Na Bielany to chyba kolejkę górską.


Ostatnio edytowano 12 sie 2011, o 20:04 przez Wraith, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2011, o 18:33 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 7 sty 2010, o 21:34
Posty: 2602
Lokalizacja: Kraków
Wraith napisał(a):
A budowa wewnętrznej obwodnicy miasta która pomoże udrożnić południowo-zachodnią cześć miasta to nie problem zwykłych mieszkańców??

Czy w artykule jest mowa o budowie? Czy znaleziono 2,5 mld złotych na finansowanie tej fanaberii? Nie? Więc to kolejne miliony wyrzucone w błoto.

_________________
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com


Ostatnio edytowano 16 sie 2011, o 17:09 przez tramwajem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2011, o 19:39 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, o 03:00
Posty: 605
Lokalizacja: Kraków
Fanaberii? Taka inwestycja poprawiłaby czasy przejazdu w całym mieście, niemal każdej linii autobusowej i tramwajowej.

Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.

_________________
Patrząc na komunikację nieco z boku...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2011, o 19:48 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 15 kwi 2010, o 17:05
Posty: 870
Lokalizacja: Kraków
Chris napisał(a):
Fanaberii? Taka inwestycja poprawiłaby czasy przejazdu w całym mieście, niemal każdej linii autobusowej i tramwajowej.

Studium wykonalności KST czy każdej innej choćby małej inwestycji także kosztowało. Lepiej stać w miejscu i nic nie robić? Niedasizm w Krakowie? Albo albo.


Fanaberii... Raczej z 90% mieszkańców Krakowa wolałaby przeznaczyć te 2,5mld na nowe linie tramwajowe, nowe ulice osiedlowe, remont obecnych ulic czy parkingi w centrum. Za tą kwotę to można wybudować tramwaj na Azory i Górkę, wyremontować większość ulic i postawić ze 2 parkingi podziemne i by jeszcze zostało kasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: krk i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL