Torowiska

Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1771 Post autor: gagacek » 20 kwie 2019, o 07:24

Mistrzejowiczanin pisze:To udowodnij ekspercie, że jest inaczej. Że nie ma takiej procedury. A czy kolor czerwony nie jest czasem zarezerwowany dla administracji?
Od tyłu: Powieliłem ostrzeżenie administratora skierowanie do ciebie, z czego doskonale zdajesz sobie sprawę.

Co do udowadniania: Kto tu pisze że nie ma, oprócz ciebie? Dobrze się czujesz? Pogubiłeś się już w swoich kłamstwach. Nie ma takiego miejsca w Krakowie gdzie by to 10km/h nie obowiązywało, prawda?
Tylko taka jedna uwaga. Dupochrony zawsze tworzy osoba niekompetentna. Natomiast osoba posiadająca kompetencje stara się im przeciwdziałać, tutaj anormalnym warunkom pokonywania krzyżownic, wprowadzając zmiany na podstawie posiadanej wiedzy.
To takie proste.
Koniec przekazu, Wesołych Świąt ;)

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1772 Post autor: Mistrzejowiczanin » 20 kwie 2019, o 21:28

gagacek pisze: Od tyłu: Powieliłem ostrzeżenie administratora skierowanie do ciebie, z czego doskonale zdajesz sobie sprawę.

Co do udowadniania: Kto tu pisze że nie ma, oprócz ciebie? Dobrze się czujesz? Pogubiłeś się już w swoich kłamstwach. Nie ma takiego miejsca w Krakowie gdzie by to 10km/h nie obowiązywało, prawda?
Tylko taka jedna uwaga. Dupochrony zawsze tworzy osoba niekompetentna. Natomiast osoba posiadająca kompetencje stara się im przeciwdziałać, tutaj anormalnym warunkom pokonywania krzyżownic, wprowadzając zmiany na podstawie posiadanej wiedzy.
To takie proste.
Koniec przekazu, Wesołych Świąt ;)
Ostrzeżenie powieliłeś bez cytatu. Reszta to dla mnie jeden mętlik, przez który mam wrażenie, że sam się pogubiłeś w swoich niby-refleksjach. Nic z tego nie rozumiem - nie obowiązywało, du*ochrony, amorały.
A dziękuję, wzajemnie - Wesołych Świąt. :)
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1773 Post autor: gagacek » 21 kwie 2019, o 11:25

Mistrzejowiczanin pisze:Ostrzeżenie powieliłeś bez cytatu.
Doskonale wiesz kogo to cytat, nie udawaj głupiego.
Mistrzejowiczanin pisze:Reszta to dla mnie jeden mętlik, przez który mam wrażenie, że sam się pogubiłeś w swoich niby-refleksjach. Nic z tego nie rozumiem - nie obowiązywało, du*ochrony, amorały.
Jak Ciebie to przerasta, i to od długiego już czasu, a po przeczytaniu wypowiedzi masz w głowie tylko mętlik, to po co w to dalej brniesz? Nie potrafisz logicznie odpowiedzieć już tak naprawdę na nic. Przerastają ciebie tematy:
- krzyżownic głębokorowkowych
- podejścia zarządcy do tego rozwiązania
- krzyżownic płytkorowkowych: rozwiązania, parametry, utrzymanie
- parametry torowiska: utrzymanie, pomiary, gwarancja, trwałość
- układ komunikacyjny
- fizyka z zakresu szkoły podstawowej.

A jak już nie wiesz co napisać to lecą inwektywy albo bzdury jak powyżej. Nie wiem po co dalej się ośmieszasz, ale skoro to lubisz...

Jeżeli masz problem ze zrozumieniem, to skondensuje przekaz. Po prostu odpowiedz na pytania:
Jak to było z pierwotnym zarządzeniem 10km/h? Obowiązuje czy też nie na terenie KKM?
"Co 10km/h? Rozjazd jest rozjazdem - langsam aber sicher, dopóki jest taka technologia tak musi być" - to są brednie, czy też nie?
Czym różni się gwarancja od okresu trwałości?

Przemyśl to i jak już masz coś napisać, to napisz to z sensem, nie ośmieszając się. Czekam.
Wesołego

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Torowiska

#1774 Post autor: lukaszpdg » 22 kwie 2019, o 02:34

Mistrzejowiczanin pisze:Jest pewien strumień, który prowadził rzeczywiście Krakowską i dalej w Kalwaryjską, ale nie tak duży, aby utrudniać po zamontowaniu separatorów ruch tramwajów. Sądzę, że teraz po przebudowie Krakowskiej zostanie on ostatecznie ukrócony.
Dobrze, ale ja pisze o zdemontowaniu, a nie o zamontowaniu. Jak zamontowali to tramwaj nie stał w korkach, bo było wydzielone, ale jak zdemontowali to znowu stały w korkach. Ile razy mam powtarzać?
Mistrzejowiczanin pisze:Wg statystyk ZDMK w 2018 roku tych zatrzymań było ponad 130. No co zrobisz jak te ćwierćmózgi tak parkują? I oczywiście, że wszystkich już to serdecznie wkur*ia, dlatego zarządca robi co może, żeby wprowadzić dodatkowe sposoby zabezpieczeń - czerwono-biała linia bijąca po oczach, las znaków, teraz jeszcze te mini-separatory - jak się nie sprawdzą, to będą kombinować dalej
No robi, czyli nic, bo problem jest od kilku lat. Przez trzy dni radny wynajął gościa, który jeździł na rowerze i sprawdzał źle zaparkowane auta. Nie było ani jednego zatrzymania. I co ciekawe, że radny przez trzy dni musiał zapłacić gościowi, który dla niego pracował, jeszcze z tego co widziałem, to radny robi zrzutkę od ludzi. Miasta na to nie stać? Wstyd.
Mistrzejowiczanin pisze:już naprawdę nie miej urzędników za zupełnych ignorantów i idiotów.
Tym wpisem udowodniłeś, że bronisz urzędników i prezydenta też. Gdyby byli inni, to na Długiej myślę, że dawno rozwiązałoby problem.

A i jeszcze jedno. Skoro twierdzisz, że urzędnicy to nie są ignoranci lub idioci to proszę, odrzucony projekt "SZYBCIEJ I CISZEJ TRAMWAJEM" z FB PKK:
Osoba z ZIKiT: Czy pan wie czy te rozjazdy w Warszawie z krzyżownicami głębokorowkowymi mają aprobaty techniczne do stosowania w Polsce?
Moja odpowiedź: A to Warszawa nie jest w Polsce?

Drodzy Czytelnicy, po tym pytaniu, sami możecie już ocenić jak „wysoko kompetentne” osoby pracują w dziale utrzymania torowisk ZIKiT, zresztą liczne ograniczenia prędkości z powodu złego stanu torowisk, niska prędkość handlowa tramwajów i przeciągające się remonty mówią same za siebie.
Wygląda na to, że są idioci, bo gdzie znajduje się Warszawa, w Afryce?
Mistrzejowiczanin pisze:Co 10km/h? Rozjazd jest rozjazdem - langsam aber sicher, dopóki jest taka technologia tak musi być, to są małe odcinki w dodatku najczęściej przed przystankami, gdzie i tak trzeba zwolnić i się zatrzymać. 
Jak to co? Udajesz głupa czy co? Piszesz bzdury. Było o tym już dyskutowane i wszyscy mają rację, bo powinień jeździć szybciej. Ty jesteś przeciwny, bo wg Ciebie tramwaj jeździ... normalnie.
Mistrzejowiczanin pisze:Najciekawsze są jednak te sceny, gdy dochodzi do zasugerowań jakoby zarządca celowo ograniczał prędkość na szkodę pasażerów - a może ktoś wie, po co miałby to robić? Jaki jest w tym wyższy cel? A na odcinkach zniszczonych, na Ptaszyckiego wcześniej było 20, teraz 10, najpewniej będzie remont, zależy tylko jaki. 
Jakby zarządca lepiej zarządzał, to remont byłoby dużo wcześniej, a zarządcy czekają na ostatnią chwilę i nagle trzeba zrobić remont, bo torowisko jest na tyle zniszczone. I remonty robią w jednym czasie np. w 2017 już pokazali ile było remontów.
Mistrzejowiczanin pisze:O korkach mówiłem, pasażerów się popytaj jaki mają stosunek.
Taki mają stosunek, że tramwajami jadą ci co nie mają auta, a ci co muszą to niestety narzekają. Od wielu osób to słyszałem.
Mistrzejowiczanin pisze:W ogóle nie jest w porządku jak torowisko jest w stanie śmierci technicznej, co jest chyba oczywiste, ale do czasu aż tak drastycznego ograniczenia prędkości, zapewne będzie się dało przeprowadzić remont.
Znowu piszesz bzdury. Dałoby się przeprowadzić remont szybciej, o tym już napisałem wyżej. Z Walcownią już tak zrobili, że nie jeżdżą tramwaje, z Pleszowem zapewne to samo gdyby nie było w ogóle S7.
Mistrzejowiczanin pisze:I z tymi remontami to już wspomniałem parę stron wcześniej jak to z tym jest - zawsze się znajdzie coś ważniejszego niż ten „mało uczęszczany odcinek w Hucie jeden z drugim” - a to Rondo Mogilskie, później Długa, Ruczaj, Mogilska, Podwale, Basztowa, aż już nie będzie się nadawał do jazdy i wtedy trzeba będzie coś postanowić - niestety tak to wygląda z takimi odcinkami, nie z całą siecią.

Przepraszam, a był kiedyś remont i zniszczone torowisko na Ruczaju? Nie.
Mistrzejowiczanin pisze:E, chyba wszystkie zgłoszenia. A motorniczy zgłasza problem przez radio od razu, nie czeka 10 minut.
Widać, że wierzysz urzędnikom. Ja osobiście nie wierzę żeby w ciągu roku było tylko 130 zatrzymań. Zresztą to są dane ZDMK / ZIKiT, bo dla nich poniżej 10-minutowe zatrzymanie, to nic takiego...

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1775 Post autor: Mistrzejowiczanin » 23 kwie 2019, o 21:32

lukaszpdg pisze:Dobrze, ale ja pisze o zdemontowaniu, a nie o zamontowaniu. Jak zamontowali to tramwaj nie stał w korkach, bo było wydzielone, ale jak zdemontowali to znowu stały w korkach. Ile razy mam powtarzać?
Nie widziałem. Jak wspominałem, a jeździłem prawie codziennie do Łagiewnik, więc wiem czego doświadczałem.
lukaszpdg pisze:No robi, czyli nic, bo problem jest od kilku lat.
Jest, owszem - jest problem, ale ten fakt nie zaprzecza działaniom ZIKiTu, a teraz ZDMK - najpierw na Długiej nie było chyba żadnego oznakowania, po oddaniu ulicy po remoncie w 2010 roku. W 2012 roku zamontowano znaki, las znaków i linie oddzielające zatoki od jezdni, później linie zostały wzmocnione do takich biało-czerwonych bijących po oczach oznakowań, teraz separatorki. Rozumiem, że najlepszym rozwiązaniem byłoby postawienie lawety w pogotowiu w pobliżu i czterech patrolów straży miejskiej i brygad informacji drogowej, ale są to rzeczy raczej zakrawające na niemożliwe. Jeżeli separatorki nie ograniczą ilości zatrzymań, to już nie wiem - będzie trzeba dumać nad tym dalej, co zdziałać, niemniej nie jest tak, że zarządca drogi w kwestii tych utrapień leży krzyżem i nic go to nie obchodzi, jak widać z resztą.
lukaszpdg pisze:Tym wpisem udowodniłeś, że bronisz urzędników i prezydenta też. Gdyby byli inni, to na Długiej myślę, że dawno rozwiązałoby problem.
Bronię, kiedy wiem, że nie ma takich ignorancji. A inni, inni. Kim są inni? Wszyscy specjaliści są tacy sami w zakresie kompetencji, no przynajmniej z zasady, a ich poglądy nie mają tu znaczenia, chociażby ze względu na ilość ludzi i rozbieżność. No chyba, że uważasz inaczej?
lukaszpdg pisze:Wygląda na to, że są idioci, bo gdzie znajduje się Warszawa, w Afryce?
A gdybym powiedział, że w Imperium Rosyjskim wiecznie żywym? Nie znam kontekstu tej wypowiedzi tego pana, nie wiem kim on jest, więc nie muszę go strofować. Faktem jest, że Warszawa dla Krakowa zawsze pozostanie ostatnim, a więc żadnym wzorcem do naśladowania, ze względu różnych zaszłości, w ogólnych ramach. Nic mi nie wiadomo, aby Wiedeń rozjazdy głębokorowkowe stosował, albo każda inna sieć na wszystkich węzłach, powszechnie na całej sieci, choć z tym akurat mogę mieć pewne braki. Nie znam wszystkich sieci w UE i okolicach.
lukaszpdg pisze:Jak to co? Udajesz głupa czy co? Piszesz bzdury. Było o tym już dyskutowane i wszyscy mają rację, bo powinień jeździć szybciej. Ty jesteś przeciwny, bo wg Ciebie tramwaj jeździ... normalnie.
Z jakiegoś powodu moje bzdury i inne jakby tego nie nazwać mają zastosowanie na sieci - one są, to są normalne czynniki eksploatacyjne. Gdyby wszyscy mieli rację naprawdę, to na dzisiejszych rozjazdach byłyby wyższe ograniczenia, inne procedury, a ich nie ma. Więc to nie są racje tylko dywagacje do czasu, aż nie znajdą one zastosowania na sieci.
A krzyżowniki z głębszym rowkiem jak wspomniałem - kwestia czasu.
lukaszpdg pisze:Jakby zarządca lepiej zarządzał, to remont byłoby dużo wcześniej, a zarządcy czekają na ostatnią chwilę i nagle trzeba zrobić remont, bo torowisko jest na tyle zniszczone.
No, tak bywa. Ale selektywność jest raczej przejawem dobrego zarządzania. Ładnie by to było, gdyby wcześniej wyremontowano Ptaszyckiego, a tymczasem do dzisiaj Podwale wyglądałaby tak jak wyglądała. A ze środkami na remonty różnie bywa - trzeba podzielić, na drogi, tory, chodniki, parki, nowe realizacje, a środki są na te sprawy w gruncie rzeczy ograniczone w jakiejś wartości.
lukaszpdg pisze:I remonty robią w jednym czasie np. w 2017 już pokazali ile było remontów.
Może dobrze byłoby nic nie remontować i mielibyśmy Kraków jak 20 lat temu? A co ma skala remontów z 2017 roku do zarządzania infrastrukturą? Do remontu Basztowej się jeszcze kolej dołączyła ze swoimi działaniami, ale przeżyliśmy i mamy korzyści w postaci niemal idealnie odnowionej Basztowej.
lukaszpdg pisze:Taki mają stosunek, że tramwajami jadą ci co nie mają auta, a ci co muszą to niestety narzekają. Od wielu osób to słyszałem.
To dosyć niesmaczny żart. To już nie te czasy na takie myślenie i nie to miasto.
lukaszpdg pisze:Znowu piszesz bzdury. Dałoby się przeprowadzić remont szybciej, o tym już napisałem wyżej. Z Walcownią już tak zrobili, że nie jeżdżą tramwaje, z Pleszowem zapewne to samo gdyby nie było w ogóle S7.
Nie, nie dałoby się.
lukaszpdg pisze:Przepraszam, a był kiedyś remont i zniszczone torowisko na Ruczaju? Nie.
Ale Ruczaj w 2011 roku trochę środków pochłonął. W tamtym roku był mniejszy budżet na inwestycje niż w 2010, a większość środków została rzucona właśnie na Ruczaj, co wykluczyło możliwość przeprowadzenia innych remontów w infrastrukturze torowej w tym roku. W 2012 roku sytuacja była trochę lepsza, ale Ruczaj również sporo absorbował.
lukaszpdg pisze:Widać, że wierzysz urzędnikom. Ja osobiście nie wierzę żeby w ciągu roku było tylko 130 zatrzymań. Zresztą to są dane ZDMK / ZIKiT, bo dla nich poniżej 10-minutowe zatrzymanie, to nic takiego...
Nie, nie wierzę. Ja to wiem. A kwestia statystyki zatrzymań to w sam raz nie jest kwestia wiary, tylko faktów. 130 to i tak dużo - prawie jedno na trzy dni, a czasem zdarzają się trzy w ciągu dnia, a potem przed tydzień ani jednego, więc ta liczba akurat jest prawdopodobna.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1776 Post autor: gagacek » 24 kwie 2019, o 07:36

@Mistrzejowiczanin O, widzę, że zrejterowałeś, a bełkotliwe teksty mają ukryć prosty fakt, że cały czas bezczelnie kłamiesz.

Co do tych remontów to polecam uwadze ostatnie dokonania: piękny przystanek kabel, albo właśnie wykonywaną pętlę na Bronowicach, gdzie smarownice zamontowano po 1/4 zakrętu. No przecież jeszcze by za często działała i się popsuła, a rozjazdy to można mieć w... tzn. tam gdzie zawsze.
A tutaj masz błysk geniuszu swoich kolegów:
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/kr ... ga-napraw/
Torowisko na alei Solidarności w Nowej Hucie znów wymaga napraw
"trasa została awaryjnie wyremontowana. Pojawiają się jednak sygnały, że torowisko wraca do dawnego stanu. Co poszło nie tak?" :wall:

Co do tego bełkotu :eek: :
Mistrzejowiczanin pisze:Z jakiegoś powodu moje bzdury i inne jakby tego nie nazwać mają zastosowanie na sieci - one są, to są normalne czynniki eksploatacyjne. Gdyby wszyscy mieli rację naprawdę, to na dzisiejszych rozjazdach byłyby wyższe ograniczenia, inne procedury, a ich nie ma. Więc to nie są racje tylko dywagacje do czasu, aż nie znajdą one zastosowania na sieci.
Twoje bzdury "z jakiegoś powodu" "mają zastosowanie na sieci", ponieważ są właśnie dowodem na to, że jeżeli zarządca sieci umiałby w cywilizowany sposób, tak jak to praktykuje się w całej Polsce zarządzać posiadaną infrastrukturą, tramwaje umiałyby poruszać się przez rozjazdy tak jak na innych sieciach. Nie ma też procedur ponieważ widocznie nie ma ludzi których wiedza pozwalałaby na ich wprowadzenie. A jeżeli tej wiedzy brakuje, to mamy taki stan jak w Krakowie Anno Domini 2019.

Kolejny bełkot :eek: :
Mistrzejowiczanin pisze:Nie znam kontekstu tej wypowiedzi tego pana, nie wiem kim on jest, więc nie muszę go strofować. Faktem jest, że Warszawa dla Krakowa zawsze pozostanie ostatnim, a więc żadnym wzorcem do naśladowania, ze względu różnych zaszłości, w ogólnych ramach. Nic mi nie wiadomo, aby Wiedeń rozjazdy głębokorowkowe stosował
Niby nie nadążasz w kwestii bardzo prostego wniosku? To po co się wypowiadasz? Pora publicznie wziąć na klatę bezdyskusyjny fakt że Warszawa leży w Polsce, a więc jak już na ten temat tobie pisałem:
gagacek pisze:Gdybyś Mistrzu dalej miał dzikie jazdy to uświadomię Cię, że jeżeli takie rozjazdy są stosowane w Warszawie, to na pewno są zgodne z obowiązującymi normami. Nie wymagają certyfikacji, prób technicznych i aprobat.
- i jakie wzorce, jakie zaszłości? Jakoś w Warszawie czy Wiedniu potrafią tramwaje sensownie jeździć przez rozjazdy, kropka. I do tego ta posiłkowa wiedza o płytkich rowkach w Wiedniu...
Mistrzejowiczanin pisze:więc nie muszę go strofować
Co zrobić?! Załamujący człowieku, z twoją wiedzą i popisami jak powyżej, to sobie możesz...
Mistrzejowiczanin pisze:A krzyżowniki z głębszym rowkiem jak wspomniałem - kwestia czasu.
Jakiego to niby czasu, 50-100 lat? A może wymiany pokoleniowej ludzi których to przerasta? A z resztą następni to niby skąd, z łapanki? Przecież obecnie trwa totalnie bezsensowne blokowanie takiej możliwości, więc o czym znowu bełkoczesz?

Jeżeli nie mam racji proszę o LOGICZNE, SENSOWNE wytłumaczenie.
czekam
_________________________
Po co w to dalej brniesz? Nie potrafisz logicznie odpowiedzieć już tak naprawdę na nic. Przerastają ciebie tematy:
- krzyżownic głębokorowkowych
- podejścia zarządcy do tego rozwiązania
- krzyżownic płytkorowkowych: rozwiązania, parametry, utrzymanie
- parametry torowiska: utrzymanie, pomiary, gwarancja, trwałość
- układ komunikacyjny
- fizyka z zakresu szkoły podstawowej.

Nie wiem po co dalej się ośmieszasz, ale skoro to lubisz...

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1777 Post autor: Mistrzejowiczanin » 24 kwie 2019, o 22:00

@gagacek ale szukasz zaczepki... Czemu mają służyć te Twoje puste wywody? „kłamiesz!”, „ośmieszasz się!”, „bełkoczesz!” No, facet zacznijże wreszcie używać argumentów zamiast takich złorzeczeń. Mnie możesz, ja jestem teflonowy, ale co z tego wynika? Moim zdaniem póki co to te Twoje dzieła mają charakter bełkotu - dajesz jawny przykład, że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, a zachowujesz się tak, jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Albo ubliżasz zawodowcom, że decydują nie tak, jak Ty uważasz, że byłoby akuratnie, albo do mnie kierujesz różne aluzje jak Ci argumentów brakuje, albo stosujesz niepoparte żadnymi faktami lamenty albo półlamenty. Długo tak możesz?
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1778 Post autor: gagacek » 25 kwie 2019, o 07:11

Czemu niby mają służyć? Temu aby do twojej głowy dotarło, że publicznie kłamiesz, równocześnie ośmieszasz się.

To nie jest tylko moje zdanie tylko WSZYSTKICH którzy tutaj wypowiadali się.
Każda twoja bzdura została skontrowana, a ty jak obłąkany zaprzeczasz rzeczywistości.

Przypominam, że nie odpowiedziałeś ANI nA JEDNO MOJE PYTANIE.
Powyżej masz mój wpis więc odpowiedz na niego zamiast pisać bełkotliwe ogólniki, bez pokrycia w rzeczywistości z resztą.

"Z jakiegoś powodu moje bzdury i inne jakby tego nie nazwać mają zastosowanie na sieci" - masz napisane jak byk jakiego kalibru to są brednie
"Nie znam kontekstu tej wypowiedzi tego pana" - to poznaj tzn. nie udawaj że nie znasz i nie bredąc odpowiedz. Ja potrafiłem. Potrafisz podważyć to co napisałem?
"więc nie muszę go strofować" - napisałem, że mu do pięt nie dorastasz, piszesz załamujące bzdury, a jeszcze chcesz w swojej głupocie... strofować :xD
"A krzyżowniki z głębszym rowkiem jak wspomniałem - kwestia czasu." - masz odpowiedź. Czemu nie widzę logicznej odpowiedzi, tylko to co powyżej?

Masz zawsze podawane konkretne przykłady, powyżej np. remontów i efektów - otrzymałem zero odpowiedzi, tylko bredzenie o niczym.
Masz wielki problem z przyswojeniem, to proszę copy-paste poniżej. Odnieś się do tego:
gagacek pisze:Co do tych remontów to polecam uwadze ostatnie dokonania: piękny przystanek kabel, albo właśnie wykonywaną pętlę na Bronowicach, gdzie smarownice zamontowano po 1/4 zakrętu. No przecież jeszcze by za często działała i się popsuła, a rozjazdy to można mieć w... tzn. tam gdzie zawsze.
A tutaj masz błysk geniuszu swoich kolegów:
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/kr ... ga-napraw/
Torowisko na alei Solidarności w Nowej Hucie znów wymaga napraw
"trasa została awaryjnie wyremontowana. Pojawiają się jednak sygnały, że torowisko wraca do dawnego stanu. Co poszło nie tak?" :wall:
Jeżeli nie mam racji proszę o LOGICZNE, SENSOWNE wytłumaczenia. LOGICZNE odniesienie do jakiejkolwiek części mojej odpowiedzi.
Dość bredni.
Czekam.

edit - poprawa cytatu
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2019, o 07:32 przez gagacek, łącznie zmieniany 2 razy.

kot_feliks
Dyrektor
Posty: 2119
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:35
Lokalizacja: Kraków

Torowiska

#1779 Post autor: kot_feliks » 25 kwie 2019, o 07:26

Czy któryś z adminów mógłby tutaj zrobić porządek..? :) Przecież tego tematu od pewnego czasu nie da się już czytać :(

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1780 Post autor: gagacek » 25 kwie 2019, o 07:35

Wystarczy sensowna reakcja na tony bzdetów generowane przez @Mistrzejowiczanin.

@Mistrzejowiczanin, cały czas brak odpowiedzi na zadane pytania:
gagacek pisze:Jak to było z pierwotnym zarządzeniem 10km/h? Obowiązuje czy też nie na terenie KKM?
"Co 10km/h? Rozjazd jest rozjazdem - langsam aber sicher, dopóki jest taka technologia tak musi być" - to są brednie, czy też nie?
Czym różni się gwarancja od okresu trwałości?
@Mistrzejowiczanin, konkrety. Czekam.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1781 Post autor: Mistrzejowiczanin » 25 kwie 2019, o 21:57

gagacek pisze:Temu aby do twojej głowy dotarło, że publicznie kłamiesz, równocześnie ośmieszasz się.
gagacek pisze:Wystarczy sensowna reakcja na tony bzdetów generowane przez @Mistrzejowiczanin.
Zależy kto i przez kogo. Panie prezes. Jak to było z tą drzazgą w oku?
gagacek pisze:To nie jest tylko moje zdanie tylko WSZYSTKICH którzy tutaj wypowiadali się. Każda twoja bzdura została skontrowana, a ty jak obłąkany zaprzeczasz rzeczywistości.
Bo takie mają zbiorowe zdanie, ale ten fakt, że jest to zdanie większości na takiej a nie innej platformie wcale nie świadczy, że jest to prawda objawiona w każdym zakresie. Nie mam pojęcia dlaczego miałaby nią być, kiedy w większości nie ma zastosowania na sieci, a w pozostałej części jest kwestią czasu jakiegoś - jak te krzyżowniki.
gagacek pisze:napisałem, że mu do pięt nie dorastasz, piszesz załamujące bzdury, a jeszcze chcesz w swojej głupocie... strofować :xD
No właśnie, nie ośmieszaj się w tym miejscu. Najpierw Ty i paru innych bierzecie tego chłopa na przykład niekompetencji, a wręcz głupoty w spółce, a teraz go stawiasz w zupełnie innym miejscu. Nie wątpię, że zapewne jest to specjalista z zakresu, którym się zajmuje na co dzień, a może nie najlepszy demagog - nie wiem, natomiast jeżeli w tym miejscu mówisz, że ja nie dorastam mu do pięt... może, nie wykluczam, ale w takiej sytuacji Ty, ani dotąd.
gagacek pisze:Odnieś się do tego:
Muszę? Mnie się Kabel po remoncie podoba. Może peron trochę za niski jak do tramwajów niskopodłogowych, ale zawsze. Jest wygodniej niż wcześniej. Pętlę w Bronowicach pozwolisz w swej łaskawości, że będziemy oceniać i się jej przyglądać po zakończeniu przebudowy i rozpoczęciu eksploatacji. Wtedy będziemy kontrolować działania smarownic i innych tym podobnych urządzeń. Z Aleją Solidarności to pretensje proszę nieść do wykonawcy. Jeżeli problem będzie rażący to zarządca infrastruktury zwróci się do firmy, która była odpowiedzialna za ten remont, celem przeprowadzenia dodatkowych robót, jeżeli już tego nie zrobił, o ile był taki dopust w umowie. Na razie jest ograniczenie do 40, eksploatacja w miarę bezproblemowa i jakaś perspektywa na remont generalny w ciągu kilku najbliższych lat i realizacji S7. W ogóle na jakiej podstawie piszesz per „moich kolegów”?
Takie odnoszenie Cię interesowało? Oczywiste oczywistości (no może za wyjątkiem subiektywizmów o Kablu).
gagacek pisze:LOGICZNE odniesienie do jakiejkolwiek części mojej odpowiedzi.
Logicznie odniesienia są takie, że większość tych twoich wywodów to nie są żadne merytoryczne treści na dany temat, tylko takie właśnie „kłamiesz”, „bredzisz”, „ośmieszasz się”, „bełkoczesz”, bez kontrargumentów na te moje niby „brednie”. Jak się do tego logicznie można odnieść? Czasem się zdarzają przebłyski jakichś racjonalnych odpowiedzi, niestety zbyt często w formie z pogranicza słowotoku, przez co ciężko z tego cokolwiek sensownego zrozumieć. Więc czego ode mnie oczekujesz? Jak mogę, to staram się logicznie odnieść, cokolwiek byś nie rozumiał pod pojęciem LOGICZNE.
gagacek pisze:Jak to było z pierwotnym zarządzeniem 10km/h? Obowiązuje czy też nie na terenie KKM?
A są wskaźniki ograniczenia prędkości na sieci? Zazwyczaj znajdują się na sieci trakcyjnej nad torami.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1782 Post autor: gagacek » 26 kwie 2019, o 07:10

:clap: I znowu radosny bełkot...

"Zależy kto i przez kogo. Panie prezes. Jak to było z tą drzazgą w oku?"
- Miałeś pisać MERYTORYCZNIE. W którym miejscu mijam się z prawdą? Konkretne przykłady proszę.

"Bo takie mają zbiorowe zdanie, ale ten fakt, że jest to zdanie większości na takiej a nie innej platformie"
- Jak ci wszyscy mówią że mijasz się z prawdą, pora ruszyć betonowy łeb i spróbować pomyśleć. A nie bełkotać :no:

"No właśnie, nie ośmieszaj się w tym miejscu. Najpierw Ty i paru innych bierzecie tego chłopa na przykład niekompetencji"
- Kto niby bierze? Gdzie? Nie kłam, pokaż w którym miejscu.
Człowiek poświęcił swój czas, przygotował bdb merytorycznie projekt, a kilka niekompetentnych osób go skasowało, ponieważ takie mieli wytyczne. Przecież nikogo nie obchodziło czy Warszawa leży Polsce, czy Kraków obowiązują te same atesty i w ogóle co to jest ten głęboki rowek. Pewnie jeszcze krowy od tego będą miały mniej mleka, a kury przestaną nosić.

"Muszę?"
- Piszesz tylko wtedy gdy ciebie to nie przerasta. Doskonale to widać po wypocinach po tym "zmuszeniu":
Kabel: Zero zmian, totalne olanie tematu.
Pętla Bron.: Podniosłem sprawę położenia smarownic, a w odpowiedzi bełkot, czyli to co zwykle. To zarządca nadzoruje prace.
Al. Solidarności: Przecież od razu było wiadomo jak to się skończy, wystarczyło spojrzeć co tam robią, "fachowcu". Pozostawione rozpadające się podkłady, zero nasączania, dramatyczne podbicie. W Łodzi w takim przypadku np. dawali co trzeci podkład betonowy, torowisko super funkcjonuje. U nas to co zawsze.

"Logicznie odniesienia są takie, że większość tych twoich wywodów to nie są żadne merytoryczne treści"
- Nie są? Masz zawsze odnośniki przy których wymiękasz, a w odpowiedzi zawsze bełkot. Robisz z siebie pośmiewisko i jeszcze pouczasz :hihi:

"A są wskaźniki ograniczenia prędkości na sieci?"
- A co to ma do pytania? Bełkot jak zwykle, pytania brzmiały tak:

Jak to było z pierwotnym zarządzeniem 10km/h? Obowiązuje czy też nie na terenie KKM?
"Co 10km/h? Rozjazd jest rozjazdem - langsam aber sicher, dopóki jest taka technologia tak musi być" - to są brednie, czy też nie?
Czym różni się gwarancja od okresu trwałości?

Pisz bez bełkotliwych okólników, bez bzdetów i merytorycznie (Czy przypadkiem nie za trudne dla Ciebie to słowo?). A jeżeli ciebie to przerasta to po prostu nie pisz.
Czekam.

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Torowiska

#1783 Post autor: lukaszpdg » 26 kwie 2019, o 22:58

Mistrzejowiczanin pisze: Nie widziałem. Jak wspominałem, a jeździłem prawie codziennie do Łagiewnik, więc wiem czego doświadczałem.
Proszę bardzo, przykład z środy. Korki zaczęły na wysokości Długosza. Więc mijasz się z prawdą i nie wiesz czego się oświadczasz, bo ja i użytkownicy widzą co innego, a Ty widzisz, że nie ma korków.
Mistrzejowiczanin pisze:Rozumiem, że najlepszym rozwiązaniem byłoby postawienie lawety w pogotowiu w pobliżu i czterech patrolów straży miejskiej i brygad informacji drogowej, ale są to rzeczy raczej zakrawające na niemożliwe.
Oczywiście, że jest to możliwe, tylko trzeba mieć chęć do takiego podjęcia.
Mistrzejowiczanin pisze:Jeżeli separatorki nie ograniczą ilości zatrzymań, to już nie wiem - będzie trzeba dumać nad tym dalej, co zdziałać, niemniej nie jest tak, że zarządca drogi w kwestii tych utrapień leży krzyżem i nic go to nie obchodzi, jak widać z resztą.
Taka jest prawda, że radny lepiej zadziałał niż zarządca drogi. Nie oszukujmy się.
Mistrzejowiczanin pisze:Bronię, kiedy wiem, że nie ma takich ignorancji. A inni, inni. Kim są inni? Wszyscy specjaliści są tacy sami w zakresie kompetencji, no przynajmniej z zasady, a ich poglądy nie mają tu znaczenia, chociażby ze względu na ilość ludzi i rozbieżność. No chyba, że uważasz inaczej?
Nie dziwię się, że masz takie same zdanie jak urzędnicy. Zmienić prezydenta i urzędników, i może by się rozwiązał problem.
Mistrzejowiczanin pisze:A gdybym powiedział, że w Imperium Rosyjskim wiecznie żywym? Nie znam kontekstu tej wypowiedzi tego pana, nie wiem kim on jest, więc nie muszę go strofować. Faktem jest, że Warszawa dla Krakowa zawsze pozostanie ostatnim, a więc żadnym wzorcem do naśladowania, ze względu różnych zaszłości, w ogólnych ramach. Nic mi nie wiadomo, aby Wiedeń rozjazdy głębokorowkowe stosował, albo każda inna sieć na wszystkich węzłach, powszechnie na całej sieci, choć z tym akurat mogę mieć pewne braki. Nie znam wszystkich sieci w UE i okolicach.
Wygląda na to, że jesteś za przeproszeniem idiotą, skoro twierdzisz podobnie jak osoba z ZIKiT-u.
Mistrzejowiczanin pisze:Z jakiegoś powodu moje bzdury i inne jakby tego nie nazwać mają zastosowanie na sieci - one są, to są normalne czynniki eksploatacyjne. Gdyby wszyscy mieli rację naprawdę, to na dzisiejszych rozjazdach byłyby wyższe ograniczenia, inne procedury, a ich nie ma. Więc to nie są racje tylko dywagacje do czasu, aż nie znajdą one zastosowania na sieci.
A krzyżowniki z głębszym rowkiem jak wspomniałem - kwestia czasu.
Nie, nie są normalne czynniki eksploatacyjne. Oczywiście, że mają rację, bo są ograniczenia i nie kłam że nie ma. A co do krzyżowników z głębszym rowkiem, to ile czasu?
Mistrzejowiczanin pisze:No, tak bywa.
No widzisz, ale mogłyby się nie przeciągnąć remonty i byłoby wcześniej.
Mistrzejowiczanin pisze:Może dobrze byłoby nic nie remontować i mielibyśmy Kraków jak 20 lat temu? A co ma skala remontów z 2017 roku do zarządzania infrastrukturą? Do remontu Basztowej się jeszcze kolej dołączyła ze swoimi działaniami, ale przeżyliśmy i mamy korzyści w postaci niemal idealnie odnowionej Basztowej.
Było wiele remontów, m.in. R. Kocmyrzowskie, który do dnia dzisiejszego nie zostały dokończone. Tak powinien robić zarządca, żeby nie dokończyć? A co do tego cytatu, to ile procent w wakacje "52" miała swoją trasę?
Mistrzejowiczanin pisze: To dosyć niesmaczny żart. To już nie te czasy na takie myślenie i nie to miasto.
Ty sobie robisz żarty i chyba nie czytasz żadnych artykułów, co myślą o tym pasażerowie. Wiem co mówię.
Mistrzejowiczanin pisze:Nie, nie dałoby się.
Dałoby się, ale jak zarządcy tak robią, to remonty przeciągają się i nie są dotrzymane w terminie.
Mistrzejowiczanin pisze:Ale Ruczaj w 2011 roku trochę środków pochłonął. W tamtym roku był mniejszy budżet na inwestycje niż w 2010, a większość środków została rzucona właśnie na Ruczaj, co wykluczyło możliwość przeprowadzenia innych remontów w infrastrukturze torowej w tym roku. W 2012 roku sytuacja była trochę lepsza, ale Ruczaj również sporo absorbował.
Zrozumiałeś moje pytanie? Nie, bo się pytam o remont czy kiedykolwiek był, a Ty mi piszesz o środkach. Jak już coś to była budowa torowiska na Ruczaj.
Mistrzejowiczanin pisze:Mnie się Kabel po remoncie podoba. Może peron trochę za niski jak do tramwajów niskopodłogowych, ale zawsze. Jest wygodniej niż wcześniej.
Słucham? Z tego co wiem to był projekt i miało być przesunięcia pasów i chyba szerszy peron przystankowy, a co zrobiono? Nic, kompletnie nic, zresztą inni użytkownicy na forum się wypowiedzieli jak wygląda teraz.

Prawdopodobnie za niedługo zakończę dyskusję, gdyż to nie ma sensu. Każdy do Mistrzejowiczanina pisze dobrze, a on pisze swoje i bzdury, jakbym z zarządcą rozmawiał.

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 712
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1784 Post autor: gagacek » 27 kwie 2019, o 12:25

lukaszpdg pisze:Wygląda na to, że jesteś za przeproszeniem idiotą
Zdaję sobie sprawę że to bardzo niegrzeczne stwierdzenie, ale faktycznie jest to clou tej wielostronnicowej jałowej dyskusji.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1785 Post autor: Mistrzejowiczanin » 27 kwie 2019, o 21:40

lukaszpdg pisze:Proszę bardzo, przykład z środy. Korki zaczęły na wysokości Długosza. Więc mijasz się z prawdą i nie wiesz czego się oświadczasz, bo ja i użytkownicy widzą co innego, a Ty widzisz, że nie ma korków.
Nie znam sytuacji. W kontekście informacji na temat sytuacji na Kalwaryjskiej zapraszam do pisania do zarządcy infrastruktury i dopytania się o nią. Tam powinni wiedzieć więcej.
lukaszpdg pisze:Oczywiście, że jest to możliwe, tylko trzeba mieć chęć do takiego podjęcia.
Aha, kto za to zapłaci, kto to zorganizuje. Rozumiem, że masz pojęcie dotyczące logistycznego podejścia do tej sprawy, a nie tylko czczego gadania, że „oczywiście, da się, tylko gnidy nie chco”.
lukaszpdg pisze:Taka jest prawda, że radny lepiej zadziałał niż zarządca drogi. Nie oszukujmy się.
Jaki radny? Zarządca drogi jest otwarty na pomysły - jeden bardziej realny rozważy, drugi odrzuci. A sam również jednak zapewne rozważa różne opcje.
lukaszpdg pisze:Nie dziwię się, że masz takie same zdanie jak urzędnicy. Zmienić prezydenta i urzędników, i może by się rozwiązał problem.
Aha, a następny prezydent byłby lepszy. A urzędników zmienić do najniższego naczelnika w MPK czy kierownika w MPO czy innej jednostce, wtedy wszystkim się będzie żyło lepiej. Może najlepiej wszystkie instytucje municypalne zlikwidować? Czy to nie zakrawa na anarchię?
lukaszpdg pisze:Wygląda na to, że jesteś za przeproszeniem idiotą, skoro twierdzisz podobnie jak osoba z ZIKiT-u.
Dziękuję za pokaz niebotycznej kultury wypowiedzi. Czyli co? Każdy kto twierdzi jak urzędnik z ZIKiTu czy inny przedstawiciel spółki jest idiotą? A mądry poucza specjalistów nie mając kompletnej wiedzy? Takim podejściem do sprawy, to można rzeczywiście daleko zajść.
lukaszpdg pisze:Nie, nie są normalne czynniki eksploatacyjne. Oczywiście, że mają rację, bo są ograniczenia i nie kłam że nie ma. A co do krzyżowników z głębszym rowkiem, to ile czasu?
A są ograniczenia i nigdzie nie zaznaczyłem, że ich nie ma, więc o kłamstwo mnie nie posądzaj, no przynajmniej w tak bezdyskusyjnym punkcie. Kiedy będą wdrażane krzyżowniki z głębszym rowkiem? Moim zdaniem znając specyfikę naszej sieci w perspektywie 5-10 lat zaczną.
lukaszpdg pisze:No widzisz, ale mogłyby się nie przeciągnąć remonty i byłoby wcześniej.
Rozumiem. W takim razie Ptaszyckiego czy Ujastek powinny być remontowane w zamian za który z do tej pory wyremontowanych odcinków?
lukaszpdg pisze:Było wiele remontów, m.in. R. Kocmyrzowskie, który do dnia dzisiejszego nie zostały dokończone. Tak powinien robić zarządca, żeby nie dokończyć?
To jest problem wykonawcy, który na domiar sprawy jeszcze się chyba wyłożył na tym Rondzie Kocmyrzowskim i narobił sobie kłopotów. Jedyne co zarządca może zrobić, to wynająć jakąś firmę, dla przykładu ZUE, aby nadsypał część łuków kruszywem, ale to są łuki nieużywane liniowo, jeść nie wołają. Ale poza tym węzeł rozjazdów jak najbardziej jest dokończony. Na Rondzie Piastowskim przez 17 lat płyty i rozjazdy są niepodsypane warstwą tłucznia czy kruszywa, a infrastruktura spełnia swoje zadanie i jest w stanie dobrym.
lukaszpdg pisze:A co do tego cytatu, to ile procent w wakacje "52" miała swoją trasę?
A co to ma do rzeczy? Są remonty - są zmiany tras.
lukaszpdg pisze:Ty sobie robisz żarty i chyba nie czytasz żadnych artykułów, co myślą o tym pasażerowie. Wiem co mówię.
Którzy pasażerowie? Wszystkich przepytali? Wszelkie badania świadczą, że większość pasażerów z komunikacji miejskiej w Krakowie jest zadowolona. A te artykuły to nie wiem, czy Polska Press, a może w ogóle strony stowarzyszeń obrońców miast przed deweloperami i urzędnikami. To ma znaczenie.
lukaszpdg pisze:Dałoby się, ale jak zarządcy tak robią, to remonty przeciągają się i nie są dotrzymane w terminie.
I myślisz, że celowo? Nie mają nic innego do roboty, tylko myślą jak tu przeciągnąć termin remontu? To są skomplikowane sprawy urzędowe, przetargowe, odwołania, a teraz zapowiedź kryzysu - rosnące koszty materiałów budowlanych i brak ekip, co powoduje, że koszty inwestycji wyceniane przez miasto są nieadekwatne do wycen wykonawców i procedury trzeba rozpoczynać od nowa. Ale oczywiście - najłatwiej jest obarczyć, że zarządca jest nierozgarnięty i że to wszystko jego wina.
lukaszpdg pisze:Zrozumiałeś moje pytanie? Nie, bo się pytam o remont czy kiedykolwiek był, a Ty mi piszesz o środkach. Jak już coś to była budowa torowiska na Ruczaj.
Czy to ma znaczenie? Chodzi o inwestycje w infrastrukturę torową, już bez zważania na jej format.
lukaszpdg pisze:jakbym z zarządcą rozmawiał.
Straszny wstręt musi u Ciebie zarządca wzbudzać. A kto ma lepiej wiedzieć niż zarządca i osoby, które w tych zagadnieniach siedzą na co dzień? Jeżeli nie mam na jakiś temat kompletnej wiedzy, nie na wszystkie mam, co to ja się tym nie zajmuję zawodowo, a wiedzę mam częściową, to staram się wychodzić z takiego założenia. Bo kto ma mieć lepsze rozeznanie, kto?
gagacek pisze: Miałeś pisać MERYTORYCZNIE. W którym miejscu mijam się z prawdą? Konkretne przykłady proszę.
To są Twoje subiektywizmy. A jak mam odpowiadać na Twoje subiektywne zdanie złotko?
gagacek pisze: - Kto niby bierze? Gdzie? Nie kłam, pokaż w którym miejscu.
Człowiek poświęcił swój czas, przygotował bdb merytorycznie projekt, a kilka niekompetentnych osób go skasowało, ponieważ takie mieli wytyczne. Przecież nikogo nie obchodziło czy Warszawa leży Polsce, czy Kraków obowiązują te same atesty i w ogóle co to jest ten głęboki rowek. Pewnie jeszcze krowy od tego będą miały mniej mleka, a kury przestaną nosić.
No i widzisz jaki jesteś roztrzęsiony... Chłop o gruszce, baba o pietruszce. Ja z tym, że nie mam wiedzy, na temat tego pana, który coś tam mówił o rozwiązaniach krzyżownic z aprobatami technicznymi w Polsce czy jakoś tak i całości wypowiedzi, kontekstu - więc nie będę tego pracownika ZIKiTu strofować, a Ty może myślałeś, że chodziło mi o wnioskodawcę projektu? Nie wiem, więc nie oceniam kompetencji w przeciwieństwie do Ciebie. Zakładam, że skoro pracuje w spółce miejskiej na stanowisku to jest kompetentny w jego ramach. Pora się odprężyć i uspokoić przed wypisywaniem takich rzeczy, albo dwa razy przeczytać wypowiedź do której chcemy się odnieść.

Bełkot, bełkot, bełkot, bełkot, bełkot i bełkot. Mógłbyś mnie oświecić czym dla ciebie jest ten bełkot? Czy to urosło do roli ultrauniwersalnej odpowiedzi na wszystkie moje kwestie, kiedy ich treść lub informacje zawarte Cię przerastają, a najczęściej przerastają? Na wszystko odpowiadasz, że to jest bełkot. Nie jest to kwiat erystyki. Wybacz mi ciekawość, ale chętnie poznałbym odpowiedź, czym dla Szanownego Pana miałby być ten bełkot, niezmiernie mnie to frasuje.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Infrastruktura drogowa i torowa”