Torowiska

Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1741 Post autor: Mistrzejowiczanin » 11 kwie 2019, o 21:11

Locutus pisze:Niepotrzebnie znowu dałem się wciągnąć w tę dyskusję. Wracam do tego, co napisałem jakiś czas temu - odpuszczam sobie, bo dyskusja z człowiekiem żyjącym w jakimś wszechświecie równoległym, gdzie w Krakowie o torowiska się dba, prowadzi przy nich bieżące prace utrzymaniowe na zadowalającym poziomie, gdzie ludziom nie tylko nie zależy na szybkim dojeździe, nie tylko nie zwracają uwagi na rosnące jak grzyby po deszczu drastyczne ograniczenia prędkości, ale wręcz wolą jeździć maksymalnie naokoło, pozbawiona jest najmniejszego sensu...
Ja tylko Ci mówię jakie są nastroje przeciętnego pasażera do komunikacji miejskiej. Oczywiście jeden się dostosowuje bardziej, drugi mniej, trzeci przyjmuje tok myślenia, że urząd wie co robi a czwarty wylewa siódme żale i obelgi na spółki w internecie, a piąty jest zupełnie obojętny. Każdy ma inne, mniej lub bardziej fachowe zdanie, ale przeciętnego pasażera - większości w ogóle nie obchodzi technika ruchu.
gagacek pisze:Aby napisać tak wprost "kochani, mamy Was w dupie, nikt nie zmusza do korzystania" - no, to trzeba mieć nieźle pomerdane pod kopółką.
Spółka wie co robić i nie potrzebuje domorosłych doradców, którzy będą ją wyzywali od patologii.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 694
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 09:00

Torowiska

#1742 Post autor: gagacek » 12 kwie 2019, o 06:40

Mistrzejowiczanin pisze:Spółka wie co robić i nie potrzebuje domorosłych doradców, którzy będą ją wyzywali od patologii.
No właśnie w tym sęk, że nie za bardzo wie co robić. Raz po raz fatalnie podejmowane decyzje, często wzajemnie sprzeczne, brak rozsądnego długoplanowego myślenia z bardzo dobrze widocznym politykierstwem.

Wróćmy jednak do wniosków z Twojej wypowiedzi. Wypada Tobie przypomnieć, że Ty nie jesteś żadna spółka, no i co tu kryć - za głupi, aby się w jej imieniu wypowiadać. To co piszesz to po prostu wynurzenia niezbyt inteligentnego człowieka który próbuje na swój upośledzony sposób wytłumaczyć interlokutorowi, że w świetle jego wyobrażenia jest tak małym robaczkiem, że on jako firma może go mieć w dupie.

Nawet do Ciebie powinien dotrzeć bezdenny debilizm takiego przesłania.

Dramat, dramat, dramat.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7353
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Torowiska

#1743 Post autor: Locutus » 12 kwie 2019, o 07:06

Tak, Mistrzejowiczanin, tak. Przeciętnego pasażera nie obchodzi czy jedzie szybko, czy powoli, w ogóle woli jechać naokoło, wszystkie badania mówiące, że najważniejszym czynnikiem skłaniającym ludzi do przerzucenia się z samochodu na zbiorkom jest czas dojazdu to kłamstwa i wraża propaganda... I już tylko jednego chciałbym się od Ciebie dowiedzieć: czy były w tej bajce smoki?

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

suchy
Dyrektor
Posty: 2367
Rejestracja: 17 maja 2012, o 23:08
Lokalizacja: KRK

Torowiska

#1744 Post autor: suchy » 12 kwie 2019, o 10:17

Locutus pisze:Tak, Mistrzejowiczanin, tak. Przeciętnego pasażera nie obchodzi czy jedzie szybko, czy powoli, w ogóle woli jechać naokoło, wszystkie badania mówiące, że najważniejszym czynnikiem skłaniającym ludzi do przerzucenia się z samochodu na zbiorkom jest czas dojazdu to kłamstwa i wraża propaganda... I już tylko jednego chciałbym się od Ciebie dowiedzieć: czy były w tej bajce smoki?
Jeśli twierdzi, że mieszkańcy Mistrzejowic przyzwyczaili się do długiej jazdy naokoło, to ja proponuję, żeby odrobinę zmienić trasę 9 i 14 - niech na Rondzie Kocmyrzowskim jadą w lewo przez Kocmyrzowską, Ujastek, Kopiec Wandy, Ptaszyckiego, Plac Centralny do Ronda Czyżyńskiego i dopiero w aleję Pokoju :hihi: :hihi:

W końcu przecież wg Mistrzejowiczanina pasażerowie "dostosują się swoim rozumowaniem do sytuacji" - więc kompletnie nie zwrócą uwagi na dodatkowe 35 minut jazdy dookoła i zwyczajnie pomyślą, że "tak powinno być i że to jest normalne" :lmao: :lmao: :lmao:

PanA
Kierownik
Posty: 835
Rejestracja: 8 lip 2015, o 10:07

Torowiska

#1745 Post autor: PanA » 12 kwie 2019, o 15:14

Pasażerowie się dostosowują myśleniem do sytuacji, a ludzie w UM nie?
Kurde, no to samozaoranie xD xD xD
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1746 Post autor: Mistrzejowiczanin » 12 kwie 2019, o 21:15

gagacek pisze:No właśnie w tym sęk, że nie za bardzo wie co robić. Raz po raz fatalnie podejmowane decyzje, często wzajemnie sprzeczne, brak rozsądnego długoplanowego myślenia z bardzo dobrze widocznym politykierstwem.
Wątpię, abyś miał odpowiednie fachowe predyspozycje, aby oceniać czy spółka podejmuje złe albo dobre decyzje, o czym już wspomniałem. Z reguły podejmuje adekwatne do sytuacji. Nie jestem spółka i nie wypowiadam się w jej imieniu. Wypowiadam się na podstawie swojego światopoglądu i stanu wiedzy, o czym również wspomniałem.

A ludzie z Mistrzejowic przyzwyczaili się, bo co mieli innego zrobić? Niemniej również wspomniałem, że opinia pani sąsiadki nie jest obiegową, a jednak dość skrajną, zatem uprzejmie prosiłbym, aby nie używać tego przeciwko mnie, że ja uważam, jakoby wszyscy tak myśleli. Niewątpliwie brak linii do Rakowic jest rzeczą delikatnie ją ujmując upierdliwą w transporcie dzielnicy, ale co zrobić jak jej nie ma? Rozłożyć się krzyżem na pętli z manifestem, że się nie wstanie dopóki nie rozpocznie się budowa? Siłą rzeczy trzeba się dostosować, jak do ogólnych warunków, bo takie właśnie ludzie mają podejście do komunikacji miejskiej. Oczywiście - jeżeli na ten temat zejdzie rozmowa z przeciętnym pasażerem, to najczęściej od razu zacznie wylewać kubeł łez na tą komunikację, ale przede wszystkim na organizację, bo to siłą rzeczy najbardziej interesuje - że nie mają dojazdu bezpośredniego, że muszą się przesiadać, że linia jeździ za rzadko, że się spóźnia, że jest tłok, bo to są rzeczy, które znajdują się w bezpośrednim zainteresowaniu pasażera. Technika ruchu jest ostatnią rzeczą, na temat której zwykły pasażer może powiedzieć cokolwiek. Po pierwsze większość ludzi nie ma na ten temat żadnego pojęcia ze sfery fachowej, a po drugie, że nie dostrzegają najczęściej tych problemów. Jeżeli mi nie wierzycie, to do weryfikacji - ankiet, brać sąsiadków na spytki, cokolwiek, byle rzeczowo.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 694
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 09:00

Torowiska

#1747 Post autor: gagacek » 13 kwie 2019, o 08:12

Mistrzejowiczanin pisze:Wątpię, abyś miał odpowiednie fachowe predyspozycje
A kogo obchodzi opinia niezbyt ogarniętego samozwańczego rzecznika spółki miejskiej? Dla ciebie mogę być imbecylem, mam to gdzieś. Szkoda mojego czasu, komu tłumaczyć i po co? Rozłożyłeś się przy każdym podawanym argumencie, w odpowiedzi zawsze było bredzenie, a jak już i tego brakowało to zostawały inwektywy. Zrobiłeś tutaj z siebie ikonę głupoty, to kontynuuj sobie tę świecką tradycję :rotfl:
Mistrzejowiczanin pisze: Technika ruchu jest ostatnią rzeczą, na temat której zwykły pasażer może powiedzieć cokolwiek. Po pierwsze większość ludzi nie ma na ten temat żadnego pojęcia ze sfery fachowej
Takie cuś zauważyłem :lmao: Napiszę tak: Skończ pierdzielić, pojedź choćby do wspomnianego już Wrocławia, zobacz jak tramwaje jeżdżą, jakoś tam da się i pomyśl, jak to ma się do twoich nawiedzonych bzdetów? Może jednak żadnego pojęcia nie masz... TY? I do tego wszystkiego jeszcze to: "specjaliści..." "technika ruchu..." i tak dalej. Rany boskie jakie brednie, masakra
Mistrzejowiczanin pisze:A ludzie z Mistrzejowic przyzwyczaili się, bo co mieli innego zrobić?
I znowu sam sobie zaprzeczasz. Człowieku, ty naprawdę lubisz takie klimaty? Naprawdę nie widzisz, jakie pośmiewisko robisz z siebie?

Hopie, hopie (wiem, ort.) zlituj się... nad sobą.

Kowalik
Miłośnik
Posty: 99
Rejestracja: 22 kwie 2017, o 20:39
Lokalizacja: Bieżanów-Prokocim

Torowiska

#1748 Post autor: Kowalik » 13 kwie 2019, o 11:10

Pozwolę sobie na krótką wypowiedź. Na początku zaznaczę, iż nie reprezentuje żadnej spółki miejskiej, ani również wielkim miłośnikiem KM nie jestem. Moje przemyślenia na chłodno z perspektywy pasażera. Odnośnie mieszkańców Mistrzejowic, mieszkałem 25 lat na osiedlu Tysiąclecia i zarówno dla mnie jak i znajomych pierwszym wyborem w podróży do Centrum była trakcja autobusowa. Tramwaj ze względu na trasę, oraz wszędobylskie ograniczenia prędkości nie ma startu do autobusu. Wcześniej wspomniany odcinek Kabel - Dworcowa od zabudowy rozjazdów w kierunku estakady czas przejazdu znacząco wzrósł. Podróżowałem tramwajami we Wrocławiu, Gdańsku i zazwyczaj moje odczucia po przejeździe były jednakowe, był to podziw i zazdrość, że tramwaj nie turlika się przez każde rozjazdy 5km/h. Wydaje mi się, że część ograniczeń w Krakowie jest stosowana nadwyrost, jednak są zapewne osoby, które lepiej są obeznane w temacie. Wystarczy odbyć równoległa do autobusu 173 podróż tramwajem z Nowego Prokocimia do Bieżanowskiej by zobaczyć, który srodek transportu w tym mieście jest szybszy. Pomijam już temat sygnalizacji, bo ta pozostawia mnóstwo do życzenia.

Awatar użytkownika
Sorig
Dyspozytor
Posty: 713
Rejestracja: 17 sty 2014, o 13:54
Lokalizacja: Kraków-Bronowice

Torowiska

#1749 Post autor: Sorig » 13 kwie 2019, o 19:43

Kowalik - trafiłeś w sedno. Mam te same odczucia w tramwajach w innych miastach. u nas ten środek transportu jest szybszy od autobusu tylko w szczycie przy gigantycznych korach w tym mieście, i może na trasie KST.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1750 Post autor: Mistrzejowiczanin » 14 kwie 2019, o 21:37

Kowalik pisze:Pozwolę sobie na krótką wypowiedź. Na początku zaznaczę, iż nie reprezentuje żadnej spółki miejskiej, ani również wielkim miłośnikiem KM nie jestem. Moje przemyślenia na chłodno z perspektywy pasażera. Odnośnie mieszkańców Mistrzejowic, mieszkałem 25 lat na osiedlu Tysiąclecia i zarówno dla mnie jak i znajomych pierwszym wyborem w podróży do Centrum była trakcja autobusowa. Tramwaj ze względu na trasę, oraz wszędobylskie ograniczenia prędkości nie ma startu do autobusu. Wcześniej wspomniany odcinek Kabel - Dworcowa od zabudowy rozjazdów w kierunku estakady czas przejazdu znacząco wzrósł. Podróżowałem tramwajami we Wrocławiu, Gdańsku i zazwyczaj moje odczucia po przejeździe były jednakowe, był to podziw i zazdrość, że tramwaj nie turlika się przez każde rozjazdy 5km/h. Wydaje mi się, że część ograniczeń w Krakowie jest stosowana nadwyrost, jednak są zapewne osoby, które lepiej są obeznane w temacie. Wystarczy odbyć równoległa do autobusu 173 podróż tramwajem z Nowego Prokocimia do Bieżanowskiej by zobaczyć, który srodek transportu w tym mieście jest szybszy. Pomijam już temat sygnalizacji, bo ta pozostawia mnóstwo do życzenia.
Na Mistrzejowicach to wychodzi pół na pół. Zależy gdzie kto jedzie. Jeżeli ktoś jedzie do I obwodnicy, to autobus nie jest najlepszym pomysłem, bo ten cały 182 omija centrum jak tylko może, zajeżdżając na Dworzec Wschodni i w ewentualności pozostaje przesiadka na Rondzie Mogilskim - nienajszczęśliwsza sprawa, albo liczenie na to, że spod Uniwersytetu Ekonomicznego akurat dwójka pojedzie. Ze 139 jest jeszcze gorzej - tłok i korki. A tramwaj zawiezie w te 35 minut, ale jednak wprost na I obwodnicę, dlatego i ja i sporo ludzi z tego co wiem decyduje się na taką opcję. Z resztą widać to po liczbie oczekujących, no może nie na przystanku początkowym na pętli, ale na Miśnieńskiej, na tramwajowym w stronę centrum.

Z szybszą komunikacja autobusową niż tramwajową ujmę to tak: zasadnicza idea jest taka, że tramwaj powinien mieć mniej przystanków niż autobus. Niestety w Krakowie pod tym względem dochodzi do wypaczeń, co szczególnie widać na zachodniej Alei Pokoju, gdzie między Rondem Grzegórzeckim a Ofiar Dąbia, tramwaj ma trzy postoje, podczas gdy autobus ma tylko jeden. Osobiście uważam, ze należałoby to w tym miejscu odwrócić i zlikwidować przystanki tramwajowe Teatr Variété i Fabryczna (a przy okazji jeden z Dąbia) i na to miejsce utworzyć przystanki autobusowe. Niestety w tym momencie zakrawa to na imposybilizm z uwagi na te wszystkie nowe inwestycje, osiedla które się pobudowały i budują w dalszym ciągu. Przystanki autobusowe powinny być częściej, nawet nie wiem, czy na remontowanej Łepkowskiego coś nie planują utworzyć jako równoległy do przystanku Sudolska na przeciwległej ul. Majora, który swoją funkcję jak najbardziej spełnia. Różne na to wizje były. Na Prokocimiu jest właśnie podobna sytuacja co na Alei Pokoju, tyle, że jeszcze ciekawsza, bo tramwaj jedzie tam standardowe 50 km/h z tego co wiem między Szpitalem a pętlą w Prokocimiu i między Wlotową a Bieżanowską, bo między pętlą a Wlotową jest trochę zbyt mała odległość, a autobusy są na drodze szybkiego ruchu na zabudowanym czyli ograniczenie do 70, a jeszcze nie mają przystanku koło pętli w Prokocimiu, więc tam rzeczywiście sytuacja jest nieporównywalna.
Niemniej przy porównywalnym przebiegu linii autobusowych i tramwajowych, to tramwaj jest szybszy, albo czas przejazdu jest porównywalny. Jak na Ruczaju, gdzie między pętlą na Czerwonych Makach a Lipińskiego tramwaj jedzie rozkładowo 9 minut, a autobus 194 równoległy do tramwaju w zależności od pory 9, albo 10 minut. A autobus czasem na Grota-Roweckiego utyka jeszcze w korku, rzadko, ale czasem. Więc dajcie spokój z takimi wnioskami na temat prędkości na sieci autobusowej, tramwajowej.
Wnioski jakoby w Gdańsku czy Wrocławiu jechało się szybciej na takich samych rozjazdach są rzeczami czysto psychologicznymi wynikającymi z poczucia niedowartościowania własnego miejsca zamieszkania. Powszechna, ale i niezwykle żałosna sprawa. W istocie prowadzenie ruchu nie jest jakąś rzeczą, która się specjalnie różni w poszczególnych miastach, na sieciach.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 878
Rejestracja: 8 sie 2017, o 11:19

Torowiska

#1751 Post autor: pasazer_mobilisu » 14 kwie 2019, o 22:42

Mistrzejowiczanin pisze: Jeżeli ktoś jedzie do I obwodnicy, to autobus nie jest najlepszym pomysłem, bo ten cały 182 omija centrum jak tylko może, zajeżdżając na Dworzec Wschodni i w ewentualności pozostaje przesiadka na Rondzie Mogilskim - nienajszczęśliwsza sprawa,
Jest też możliwa przesiadka na Rondzie Młyńskim - 124/424, 152, 502 i według jakdojade to może być nawet 10 minut różnicy w porównaniu z 14 na trasie Miśnieńska - Teatr Słowackiego. Niektórzy jeżdżą też w okolice Teatru Słowackiego, ale ich celem podróży jest MDA, PKP czy Galeria Krakowska a wtedy autobus jest znacznie szybszym połączeniem. Połączenie Mistrzejowice - Cmentarz Rakowicki jest potrzebne i nie ma sensu powtarzać po raz kolejny dlaczego (https://krabok.wordpress.com/2017/01/15 ... rakowicki/)
Mistrzejowiczanin pisze:Wnioski jakoby w Gdańsku czy Wrocławiu jechało się szybciej na takich samych rozjazdach są rzeczami czysto psychologicznymi wynikającymi z poczucia niedowartościowania własnego miejsca zamieszkania. Powszechna, ale i niezwykle żałosna sprawa.
Faktycznie to powszechna sprawa, bo będąc we Wrocławiu miałem identyczne odczucia jak Kowalik. Powiem nawet więcej - spotkał mnie też wspomniany przez Ciebie dyskomfort związany z pokonywaniem zakrętów z wyższą prędkością - rzucało tak że w ostatniej chwili złapałem się za poręcz. Kraków przyzwyczaił mnie że pokonując rozjazd (zwłaszcza nie wprost) mogę spokojnie w jednej ręce trzymać smartfona, drugą klikać na biletomacie i nawet nie muszę się spieszyć  :lmao: Jest też znacznie głośniej gdy tramwaj jedzie a nie toczy się przez zwrotnice - te dwie rzeczy przytaczam w 100% serio, tylko naprawdę nie przekonuje mnie żebyśmy z tych powód rezygnowali z prędkości.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10871
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Torowiska

#1752 Post autor: Cukier » 14 kwie 2019, o 23:16

Mistrzejowiczanin pisze:a autobusy są na drodze szybkiego ruchu na zabudowanym czyli ograniczenie do 70
Znaki podwyższające prędkość dotyczą tylko pojazdów <3.5 tony panie znawco. Owszem, jest to do cna durne, ale prawo mamy takie że wszelkie autobusy na obszarze zabudowanym (czyli 98% krakowskich ulic) które jadą więcej niż 50 km/h czynią to nielegalnie.
Mistrzejowiczanin pisze:Niemniej przy porównywalnym przebiegu linii autobusowych i tramwajowych, to tramwaj jest szybszy, albo czas przejazdu jest porównywalny.
Nie jest i nigdy nie będzie. Autobus fizycznie jest mniejszą masą, którą łatwiej wyhamować i rozpędzić, do tego nie musi turlać się przez rozjazdy ni zakręty. Świetnie obrazuje to sytuacja na pierwszej obwodnicy, gdzie autobusy się muszą wlec za tramwajami, czy też przypadek wysoce szkodliwej zamiany "609" na "62" który pasażerom z Placu Centralnego wydłużył podróż prawie dwukrotnie. Do tego w trakcji autobusowej jest zdecydowanie więcej prowadzących którzy przekraczają dozwoloną prędkość. Spotkać autobusiarza jadącego 70 km/h to żaden wyczyn, spotkać tramwajarza który pociśnie 60 km/h to już pewna rzadkość.

To że tramwajom w Krakowie zdarza się być szybszym, to sprawa TYLKO I WYŁĄCZNIE infrastruktury, zwłaszcza odseparowania od ruchu ogólnego. Gdybyśmy mieli wszystkie torowiska w stylu Długiej czy Kalwaryjskiej, gdzie tramwaje by się wiecznie turlały w korku oraz większość autobusów miała takie korytarze jak ATW to sytuacja byłaby diametralnie inna.

PanA
Kierownik
Posty: 835
Rejestracja: 8 lip 2015, o 10:07

Torowiska

#1753 Post autor: PanA » 15 kwie 2019, o 03:57

Cukier pisze: Znaki podwyższające prędkość dotyczą tylko pojazdów <3.5 tony panie znawco. Owszem, jest to do cna durne

Bardzo mądre. Pojazdy z masą powyżej 3,5 tony to duża masa, a autobusy miejskie są szczególnie niebezpieczne. Każdy chyba wie, jakie są skutki ostrego hamowania dla pasażerów.
A jeśli jakaś droga nadaje się do jazdy szybszej dla autobusów, to jest od tego tabliczka t-23b. Kierowcy autobusów którzy przekraczają dozwoloną prędkość są takimi samymi krótkowzrocznymi debilami jak osobówkami jeżdżący mistrzowie długiej prostej.
Autobus fizycznie jest mniejszą masą, którą łatwiej wyhamować i rozpędzić, do tego nie musi turlać się przez rozjazdy ni zakręty.

Niekoniecznie, te bardziej zwinne tramwaje potrafią nieźle przyspieszać i hamować (zapraszam do Protramów we Wrocławiu i Moderusów w dowolnych miastach), a autobusy przegubowe rzadko mają najmocniejsze silniki, a w dodatku też jazda z łamaniem nie jest prosta.
No bo sens jest porównywać tramwaj z przegubem tylko.
To że tramwajom w Krakowie zdarza się być szybszym, to sprawa TYLKO I WYŁĄCZNIE infrastruktury, zwłaszcza odseparowania od ruchu ogólnego.

No chyba tylko odseparowaniu, niczemu innemu xD
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 694
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 09:00

Torowiska

#1754 Post autor: gagacek » 15 kwie 2019, o 06:43

Mistrzejowiczanin pisze:Więc dajcie spokój z takimi wnioskami na temat prędkości na sieci autobusowej, tramwajowej.
Wnioski wyciągają ludzie jeżdżący wskazanymi połączeniami. A ponieważ wszyscy kolejny raz jednym głosem podkreślają że piszesz nieprawdę to wniosek jest prosty, prawda?

I kolejny popis:
Mistrzejowiczanin pisze:Wnioski jakoby w Gdańsku czy Wrocławiu jechało się szybciej na takich samych rozjazdach są rzeczami czysto psychologicznymi wynikającymi z poczucia niedowartościowania własnego miejsca zamieszkania.
Masz problemy to zapraszam na jakieś fora związane z psychiatrią, bo to nie takie forum, a póki co tylko oglądnij fragment filmu poniżej, od 10:18
https://youtu.be/ko5ggmuDrg4 - od 10:18 ładnych parę minut jednoznacznego przekazu.

--> Co widzisz na filmie? Ano to, że z premedytacją kłamiesz. Tramwaje zasuwają, aż serce rośnie. Jeśli coś Ci nie pasuje, to zmierz czas i sprawdź prędkość. AAAA, zapomniałem, że masz wybiórczo kłopoty z matematyką na poziomie szkoły podstawowej....
(Szkoda, że nie mogę tutaj wkleić bezpośrednio od danego czasu, przyp.)

A jeżeli kłamiesz, to cytując:
Jopek36 pisze:wprowadzasz w błąd co jest naruszaniem regulaminu Art. 2. §7. - jest to moje pierwsze i ostatnie upomnienie.
[edit]
Tramwaj z 10:18 jedzie z prędkością ok. 29km/h, niektóre następne... szybciej. Życzyłbym sobie takich wrażeń w Krakowie, a nie czytania wypocin niezbyt lotnego, za to wiecznie kłamiącego @Mistrzejowiczanin.

Awatar użytkownika
Sorig
Dyspozytor
Posty: 713
Rejestracja: 17 sty 2014, o 13:54
Lokalizacja: Kraków-Bronowice

Torowiska

#1755 Post autor: Sorig » 15 kwie 2019, o 11:56

gagacek pisze:Tramwaj z 10:18 jedzie z prędkością ok. 29km/h, niektóre następne... szybciej. Życzyłbym sobie takich wrażeń w Krakowie, a nie czytania wypocin niezbyt lotnego, za to wiecznie kłamiącego @Mistrzejowiczanin.
A skąd takie wyliczenia? :nerd:
Wnioski jakoby w Gdańsku czy Wrocławiu jechało się szybciej na takich samych rozjazdach są rzeczami czysto psychologicznymi wynikającymi z poczucia niedowartościowania własnego miejsca zamieszkania. Powszechna, ale i niezwykle żałosna sprawa.
Mógłbyś sobie naprawdę darować używanie epitetów nie wnoszących nic merytorycznego, a tylko niepotrzebnie podgrzewających dyskusję.
Jak już się przerzucamy filmikami, to tu jeszcze jeden:https://www.youtube.com/watch?v=G4eROy8nlDE. 4:22 i 4:47, to samo zanane miejsce, przy dworcu kolejowym. No nie powiesz mi że to jest krakowskie 10 km/h.

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Infrastruktura drogowa i torowa”