Torowiska

Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 710
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1726 Post autor: gagacek » 6 kwie 2019, o 09:01

gagacek pisze:
Mistrzejowiczanin pisze:Ja zawsze miałem styczności z faktami, że Krakowska komunikacja miejska jest dobra i bywa stawiana za wzór również na zachodzie Europy, ze względu na dobry stan infrastruktury
Zwłaszcza tramwajowej :rotfl: :rotfl: :rotfl: Co zażywasz, żółte czy te niebieskie? Też chcę takie :rotfl:
Jeszcze co do tych kolorów. Wzór powiadasz?? Ja Ci pokażę wzór: http://www.youtube.com/watch?v=795St-kmq1A od 44sek.
Albo to, głębokie rowki, normalnie jak na Lubicz http://www.youtube.com/watch?v=GN5xHga3-2o od ~4:55. Nie ma lipy, patrz i ucz się. Zobacz jaki jesteś cienki bolek :lmao:

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1727 Post autor: Mistrzejowiczanin » 6 kwie 2019, o 22:35

Locutus pisze:Tak, na pewno nikt z dziesiątek tysięcy ludzi jeżdżących wzdłuż Wielickiej nie zauważył, że tramwaj, który kiedyś tam śmigał dziś wlecze się jak ciężko chory ślimak. Jasne.
To idź i się tych ludzi spytaj. Jakie mają na ten temat zdanie. Wsiądź do tramwaju i przeprowadź ankietę. Rozumiem, że z odpowiednimi sugerującymi odpowiedź pytaniami: „Jak wiadomo, przed budową tych rozjazdów, tramwaje w tym miejscu jeździły szybciej. Jakie ma zatem Pan/Pani zdanie na temat obecnego tempa przejeżdżania tramwajów w tym miejscu?”. Gdyby pytanie było zadane raczej w formie „Jak wg Pana/Pani jeżdżą tramwaje przez rozjazdy w Krakowie?”, to odpowiedź by brzmiała: „Normalnie.”. Bo większość pasażerów tak do tego podchodzi - tramwaj ma jeździć, koniec. Bez żadnego zainteresowania komunikacją miejską, czy pasji nikt tak naprawdę nie zwraca uwagi na tego typu rzeczy.
Locutus pisze:Co stawiają za wzór? Odcinki zamknięte, bo się rozleciały? Czy odcinki, gdzie tramwaj szybciej niż 10 km/h nie pojedzie, bo się rozleciały? A może to nie Kraków za wzór stawiają, tylko aglomerację łódzką, co? Tam wszakże więcej takich wspaniałych odcinków!
No jeżeli zestawiasz Kraków z Łodzią... Jak wspomniałem - stawia się za wzór niesamowity postęp jaki został tu poczyniony przez 30 lat. Od sieci umówmy się - niemal w 100% zniszczonej, niedoinwestowanej, zdewastowanej i wyeksploatowanej stopniowo do stanu dzisiejszego, gdy w ogólnej rachubie sieć nie odbiega znacznie od standardów UE, jak by się nie próbowało tej rzeczywistości zaklinać do własnych niskich celów emocjonalnych czy w warstwach publicznych - politycznych. Jeszcze oczywiście zostały resztki tego dawnego stanu - Kocmyrzowska, Bieńczycka, Ptaszyckiego, Ujastki, Al. Solidarności, Borek Fałęcki, Starowiślna, ale jak widać tego typu odcinki można policzyć na palcach maksymalnie dwóch kończyn i jak pokazuje przykład Igołomskiej i one w zapewne niedługim czasie zostaną dostosowane standardem do reszty sieci. To samo postępy w kwestii taboru i perspektywy na jeszcze lepszy stan w przysłowiowe jutro - zarówno w kwestii (na dniach) taboru jak i infrastruktury. I oczywiście rozbudowa sieci transportowej, a to wszystko tyczy się zarówno tramwajów jak i autobusów. Mało gdzie w Polsce, a może i szerzej w tych krajach wschodniej UE nie poczyniono takie postępy (oczywiście na tak dużej sieci, bo mniejsze to tam), może podobne w Pradze, Brnie, może poniekąd w Warszawie, w Gdańsku - u nas odbyło się to na podobną skalę, a może i większą, więc to jest czołówka właściwie ponadregionalna. Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, GOP, Bratysława itp. są daleko w tyle. Taka jest prawda, jakby nie umniejszać.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3351
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Torowiska

#1728 Post autor: lukaszpdg » 7 kwie 2019, o 03:17

Mistrzejowiczanin pisze:To idź i się tych ludzi spytaj. Jakie mają na ten temat zdanie. Wsiądź do tramwaju i przeprowadź ankietę. Rozumiem, że z odpowiednimi sugerującymi odpowiedź pytaniami: „Jak wiadomo, przed budową tych rozjazdów, tramwaje w tym miejscu jeździły szybciej. Jakie ma zatem Pan/Pani zdanie na temat obecnego tempa przejeżdżania tramwajów w tym miejscu?”. Gdyby pytanie było zadane raczej w formie „Jak wg Pana/Pani jeżdżą tramwaje przez rozjazdy w Krakowie?”, to odpowiedź by brzmiała: „Normalnie.”. Bo większość pasażerów tak do tego podchodzi - tramwaj ma jeździć, koniec. Bez żadnego zainteresowania komunikacją miejską, czy pasji nikt tak naprawdę nie zwraca uwagi na tego typu rzeczy.
Normalnie? To Ty chyba w ogóle nie jeździłeś po Wielickiej tak przynajmniej wynika z Twojej wypowiedzi. Oczywiście że część lub większość odpowiedziała że jeździ się zdecydowanie wolniej.
Mistrzejowiczanin pisze:Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, GOP, Bratysława itp. są daleko w tyle. Taka jest prawda, jakby nie umniejszać.
Polecam się przejechać np. po Wrocławiu, myślę że szybko zmieniłbyś zdanie. Tam się jeździ płynniej, dużo szybciej przejeżdżają przez rozjazdy. A co do GOP-u to tam nawet jak są rozleciane torowiska to tam szybciej jeżdżą tramwaje niż w Krakowie, gdzie są ograniczenia do 10km/h.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7455
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Torowiska

#1729 Post autor: Locutus » 7 kwie 2019, o 09:53

Mistrzejowiczanin pisze: To idź i się tych ludzi spytaj. Jakie mają na ten temat zdanie.
A może Ty idź spytaj, co? Jak na razie to na Twoje wywody wszyscy pukają się po czole... Przydałby Ci się jakiś mocny argument...
Mistrzejowiczanin pisze:(...) Bo większość pasażerów tak do tego podchodzi - tramwaj ma jeździć, koniec. Bez żadnego zainteresowania komunikacją miejską, czy pasji nikt tak naprawdę nie zwraca uwagi na tego typu rzeczy.
Czy Ty czasem nie jesteś kolegą Łęczyńskiego (czy jak tam się ten przywódca pieniaczy ze Starego Podgórza nazywa)? Ten pan twierdził, że "pasażerowie mają czas", "pasażerowie mogą sobie wstać dwadzieścia minut wcześniej, żeby postać w korku", a Twoje twierdzenie, że na pewno nie zauważają, że tramwaj się wlecze tam, gdzie kiedyś mknął, idealnie się wpasowuje w tę retorykę... I kij z tym, że dopiero co wpisała się osoba niebędąca emkaemką, która też ma dość wleczenia się tramwajów na skrzyżowaniach... Jestem pewien, że jesteś zdolny do całkowitego wyparcia jej istnienia ze świadomości....
Mistrzejowiczanin pisze: No jeżeli zestawiasz Kraków z Łodzią...
Jedyne dwie sieci w Polsce, gdzie zamknięto część sieci, bo się rozleciała przez brak bieżących działań utrzymaniowych, a kasy na remont brak.
Mistrzejowiczanin pisze: Jak wspomniałem - stawia się za wzór niesamowity postęp jaki został tu poczyniony przez 30 lat.
Cudowny postęp. Od sieci w całości przejezdnej, bez ograniczeń do 10 km/h do sieci z odcinkami zamkniętymi i innymi, gdzie tramwaj musi się wlec 10 km/h... Uwielbiam Twoją definicję postępu.
Mistrzejowiczanin pisze: (...) Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, GOP, Bratysława itp. są daleko w tyle. Taka jest prawda, jakby nie umniejszać.
Łódź - jasne... GOP w sumie też... Ale Wrocław, Poznań, Szczecin? Możesz Ty mi z łaski swojej wskazać, które odcinki sieci tam zamknięto z powodu fatalnego stanu technicznego, a na których obowiązują ograniczenia do 10 km/h? Tudzież w przypadku braku możliwości wskazania takich odcinków przeprosić wszystkich forumowiczów za opowiadanie głupot?

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 710
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1730 Post autor: gagacek » 7 kwie 2019, o 10:52

Mistrzejowiczanin pisze:Jak wspomniałem - stawia się za wzór niesamowity postęp jaki został tu poczyniony przez 30 lat. Od sieci umówmy się - niemal w 100% zniszczonej, niedoinwestowanej, zdewastowanej i wyeksploatowanej stopniowo do stanu dzisiejszego, gdy w ogólnej rachubie sieć nie odbiega znacznie od standardów UE
Że niby co?! Po tych jak twierdzisz zdewastowanych liniach jeździło się tak jak dzisiaj po np. Wrocławiu, link poniżej. Sam tak jeździłem. Dzisiaj po liniach będących w Twojej (chorej) opinii wzorem jeździ się z prędkością nierzadko 5km/h!!! To co piszesz to pochodna niewiarygodnej wręcz głupoty albo używek. Nie ma trzeciej drogi.
Locutus pisze:gdzie tramwaj musi się wlec 10 km/h
Musze sprostować, ostatnio już 5km/h
Mistrzejowiczanin pisze:To idź i się tych ludzi spytaj. Jakie mają na ten temat zdanie.
Ja spytałem. I wbrew twoim bredniom (bo inaczej nie przystoi tego nazwać) ludzie to doskonale pamiętają, często wpieniają się. Ostatnio podczas biznesowego spotkania przy mojej obecności osoba płci żeńskiej :eek: na wysokim stanowisku pojechała sobie na ten temat takim slangiem, że uszy by ci zwiędły. A ty oczywiście dalej powielaj swój bełkot. @Mistrzejowicznin tu Ziemia, hello!
Mistrzejowiczanin pisze:Jak wspomniałem - stawia się za wzór niesamowity postęp
Też wspomniałem, że pierdzielisz bzdety oderwane od rzeczywistości, jak pomylony. Twoim zdaniem ten filmik poniżej, jak jeździ się po Wrocławiu, ukazuje regres czy postęp? Nie będę wybierał ujęć z rozjazdami i prędkością na nich, bo przykładów jest tam od groma. I do tego płytkie rowki :) Beton niech ogląda do skutku, aż załapie
http://www.youtube.com/watch?v=I_aSj3_EI8I - A w Krakowie wg Mistrza Toromistrza, Otchłani Mądrości Urojonej "niesamowity postęp"... :wall: Siostro, proszę mocniej pacjenta trzymać, strzykawka!

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1731 Post autor: Mistrzejowiczanin » 8 kwie 2019, o 21:52

lukaszpdg pisze:Polecam się przejechać np. po Wrocławiu, myślę że szybko zmieniłbyś zdanie. Tam się jeździ płynniej, dużo szybciej przejeżdżają przez rozjazdy. A co do GOP-u to tam nawet jak są rozleciane torowiska to tam szybciej jeżdżą tramwaje niż w Krakowie, gdzie są ograniczenia do 10km/h.
Tak, wszędzie jest lepiej niż w Krakowie.
Locutus pisze:A może Ty idź spytaj, co? Jak na razie to na Twoje wywody wszyscy pukają się po czole... Przydałby Ci się jakiś mocny argument...
To zdobądź go i udowodnij, że jest inaczej.
Locutus pisze:Cudowny postęp. Od sieci w całości przejezdnej, bez ograniczeń do 10 km/h do sieci z odcinkami zamkniętymi i innymi, gdzie tramwaj musi się wlec 10 km/h... Uwielbiam Twoją definicję postępu.
I mam przez tę twoją wypowiedź rozumieć, że te wszystkie remonty, które przez te 30 lat miały miejsce na sieci się nie odbyły... Ani jeden odcinek nie został wyremontowany. Wiesz, jak chce się na siłę udowodnić swoją tezę opartą na silnej niechęci do struktur miejskich, to nawet jedna dysfunkcja na sieci wystarczy by cały progres wyrzucić z pamięci i udowodnić, że jest gorzej niż w latach 80.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

PanA
Kierownik
Posty: 915
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Torowiska

#1732 Post autor: PanA » 8 kwie 2019, o 22:01

Mistrzejowiczanin pisze: I mam przez tę twoją wypowiedź rozumieć, że te wszystkie remonty, które przez te 30 lat miały miejsce na sieci się nie odbyły...
A widziałeś remonty 30 lat temu? Zwłaszcza jak na tamte warunki technologiczne i finansowe?
Jak trzeba było, to nawet 105-tki tyłkami spinali i nie było "nie da się", podczas rozwalonej ulicy trzymany ruch (także torowiska), naprawa studzienki pod ruchem na pasie ruchu i się nie zatykały po kwartale na pierwszej lepszej ulewie.

Wiesz, jak chce się na siłę udowodnić swoją tezę opartą na silnej niechęci do struktur miejskich, to nawet jedna dysfunkcja na sieci wystarczy by cały progres wyrzucić z pamięci i udowodnić, że jest gorzej niż w latach 80.
Jedna to nie kilkadziesiąt rocznie.
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2019, o 22:01 przez PanA, łącznie zmieniany 1 raz.
MKM-owie to jednak wielkie: xD

PanA
Kierownik
Posty: 915
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Torowiska

#1733 Post autor: PanA » 8 kwie 2019, o 22:01

Mistrzejowiczanin pisze: I mam przez tę twoją wypowiedź rozumieć, że te wszystkie remonty, które przez te 30 lat miały miejsce na sieci się nie odbyły...
A widziałeś remonty 30 lat temu? Zwłaszcza jak na tamte warunki technologiczne i finansowe?
Jak trzeba było, to nawet 105-tki tyłkami spinali i nie było "nie da się", podczas rozwalonej ulicy trzymany ruch, naprawa studzienki pod ruchem na pasie ruchu i się nie zatykały po kwartale.

Wiesz, jak chce się na siłę udowodnić swoją tezę opartą na silnej niechęci do struktur miejskich, to nawet jedna dysfunkcja na sieci wystarczy by cały progres wyrzucić z pamięci i udowodnić, że jest gorzej niż w latach 80.
Jedna to nie kilkadziesiąt rocznie.
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7455
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Torowiska

#1734 Post autor: Locutus » 9 kwie 2019, o 07:41

@ Mistrzejowiczanin - to Ty usiłujesz nam wcisnąć głupoty jakoby ludzie byli dotknięci ciężkim przypadkiem choroby Alzheimera tudzież inną formą amnezji, do tego nigdy nigdzie się nie spieszyli i wskutek tego nie zauważali, że tramwaj wlecze się tam, gdzie dawniej gnał. Więc jako autor tezy wyjątkowo absurdalnej i przeczącej zdrowemu rozsądkowi, to Ty powinieneś swoje twierdzenia udowodnić.

W sprawie stanu sieci - remonty to nie jest coś, co robi się raz i starcza na sto lat. Więc oczywiście fajnie, że przez ostatnie trzydzieści lat to i owo remontowano (niektóre odcinki nawet dwukrotnie), ale niestety remontów tych było za mało w stosunku do potrzeb, bieżącego utrzymania sieci (choćby regularnego szlifowania) nie było prawie wcale i skutki są opłakane... Ograniczenia do prędkości idącego człowieka, zamknięte odcinki... Zgroza!

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 710
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1735 Post autor: gagacek » 9 kwie 2019, o 07:56

Mistrzejowiczanin pisze:Tak, wszędzie jest lepiej niż w Krakowie.
Link poniżej, od 18:40. Wypisz wymaluj jazda Starowiślną przez Dietla w stronę rynku. Wytłumacz wszystkim dlaczego w Krakowie tramwaj nie może w taki, cywilizowany sposób przejechać skrzyżowanie?

Kiedy do Ciebie dotrze, że to co w chory sposób usiłujesz przedstawić jako wzór, powód do dumy, to zwykła patologia?!

--> https://youtu.be/L9fEIbgmE_8 od 18:40

remus846
Miłośnik
Posty: 56
Rejestracja: 21 lut 2010, o 17:10
Lokalizacja: KrK NH LSK

Torowiska

#1736 Post autor: remus846 » 9 kwie 2019, o 16:57

Być może poprawią al. Jana Pawła II i Ptaszyckiego

http://70nh.pl/aktualnosci/nowohuccy-ra ... 3mosLlBH-A

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7455
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Torowiska

#1737 Post autor: Locutus » 10 kwie 2019, o 08:01

Być może nie w tym roku...

:wall:

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Torowiska

#1738 Post autor: Mistrzejowiczanin » 10 kwie 2019, o 22:10

PanA pisze:A widziałeś remonty 30 lat temu?
Tak, zaczynano od Wadowickiej 29 lat temu. Remonty przez całe 30 lat.
PanA pisze:Jedna to nie kilkadziesiąt rocznie.
Tylko kilkadziesiąt rocznie? To skromnie. Ja bym nawet powiedział, ze kilkadziesiąt, kilkaset dziennie, a co będziemy sobie ujmować.
Locutus pisze:W sprawie stanu sieci - remonty to nie jest coś, co robi się raz i starcza na sto lat.
Nie, ale na gwarancyjne 35 + w razie dobrego stanu gwarancja ma być przedłużona na następny jakiś tam okres. Tory na podkładach betonowych, czyli w technologii kolejowej mają bardzo długą żywotność przy odpowiednim utrzymaniu, które u nas na sieci na jako takim poziomie jest zapewnione. W tym momencie już coraz lepiej.
Locutus pisze:ale niestety remontów tych było za mało w stosunku do potrzeb
Nie sądzę, czy dałoby się zrobić więcej przy uwzględnieniu wszystkich realiów.
Locutus pisze:bieżącego utrzymania sieci (choćby regularnego szlifowania) nie było prawie wcale i skutki są opłakane
Opłakane. Przy nieregularnym szlifowaniu czy podbijaniu - w zależności od stanu, po 10 latach torowisko na podkładach betonowych jest nie do odratowania, siąść i płakać.
Locutus pisze:to Ty usiłujesz nam wcisnąć głupoty jakoby ludzie byli dotknięci ciężkim przypadkiem choroby Alzheimera tudzież inną formą amnezji, do tego nigdy nigdzie się nie spieszyli i wskutek tego nie zauważali, że tramwaj wlecze się tam, gdzie dawniej gnał. Więc jako autor tezy wyjątkowo absurdalnej i przeczącej zdrowemu rozsądkowi, to Ty powinieneś swoje twierdzenia udowodnić.
Tak? Ludzie się dostosowują do sytuacji, która ma miejsce, w kwestii rozjazdów, przejazdów, drogi - wszystkiego. Przeciętny pasażer się tym nie interesuje. Jego interesuje przede wszystkim organizacja - częstotliwości i trasy. Nawet do nieproporcjonalnie długiej trasy się przyzwyczaja i uważa to za normalne - jak moja sąsiadka, która wprost mi powiedziała kiedyś przy rozmowie, że tramwaj powinien jak najbardziej objeżdżać, żeby zabrać jak najwięcej osób, a nie jechać jak najkrótszą drogą i szybko, a jeżeli komuś bardzo zależy na czasie to są taksówki. Tak, 50 lat mieszkania na Tysiąclecia, skąd tramwajem się objeżdża przez Bieńczyce, Hutę, Czyżyny, Dąbie aby dojechać do centrum - z Miśnieńskiej czternastką teraz po remoncie na Al. Pokoju 35 minut, przed było dwie albo trzy minuty dłużej, zaszczepiło w ludziach poczucie, że tak powinno być i że to jest normalne. Wszyscy słyszeli o cudownej linii do Rakowic, która skróci czas przejazdu, ale wiedzą swoje, że to jest planowana od 40 lat linia, której nigdy nikt nie wybuduje, a wraca od wyborów do wyborów, a tymczasem linii nie ma. Może nie tak skrajnie jak ona, ale przeciętny pasażer rozumowaniem dostosowuje się do sytuacji. Aby zacząć się bardziej frasować tymi sprawami, to tak czy tak trzeba co nieco o ty wiedzieć i się tym w minimum chociaż interesować. Trochę lat już żyję, zajmuję się tymi sprawami i jest mi dane widzieć i słyszeć jaka jest mentalność.
gagacek pisze:Kiedy do Ciebie dotrze, że to co w chory sposób usiłujesz przedstawić jako wzór, powód do dumy, to zwykła patologia?!
Patologiczna sieć tramwajowa z patologicznym taborem z patologicznymi pasażerami w patologicznym mieście? Nikt nikogo siłą do jeżdżenia tą patologią nie zmusza - jest wiele innych środków transportu publicznego i indywidualnego.
Locutus pisze:Być może nie w tym roku...
Być może jednak?
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7455
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Torowiska

#1739 Post autor: Locutus » 11 kwie 2019, o 08:05

Niepotrzebnie znowu dałem się wciągnąć w tę dyskusję. Wracam do tego, co napisałem jakiś czas temu - odpuszczam sobie, bo dyskusja z człowiekiem żyjącym w jakimś wszechświecie równoległym, gdzie w Krakowie o torowiska się dba, prowadzi przy nich bieżące prace utrzymaniowe na zadowalającym poziomie, gdzie ludziom nie tylko nie zależy na szybkim dojeździe, nie tylko nie zwracają uwagi na rosnące jak grzyby po deszczu drastyczne ograniczenia prędkości, ale wręcz wolą jeździć maksymalnie naokoło, pozbawiona jest najmniejszego sensu...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
gagacek
Dyspozytor
Posty: 710
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Torowiska

#1740 Post autor: gagacek » 11 kwie 2019, o 10:51

Mistrzejowiczanin pisze:Patologiczna sieć tramwajowa z patologicznym taborem z patologicznymi pasażerami w patologicznym mieście? Nikt nikogo siłą do jeżdżenia tą patologią nie zmusza - jest wiele innych środków transportu publicznego i indywidualnego.
Kwintesencja Twojego załamującego procesu myślowego. Beton, beton, patologia a skutki widoczne wokół.

ps.
Aby napisać tak wprost "kochani, mamy Was w dupie, nikt nie zmusza do korzystania" - no, to trzeba mieć nieźle pomerdane pod kopułką.
Może tak przypomnisz wszystkim cele statutowe spółki, oraz skąd tak naprawdę biorą się się pieniądze na Twoją wypłatę?
Locutus pisze:Wracam do tego, co napisałem jakiś czas temu - odpuszczam sobie
Dobry wybór :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Infrastruktura drogowa i torowa”