Torowiska
Moderator: Moderatorzy
Torowiska
Skrzyżowanie pod Bagatelą? Przecież to było kompleksowo robione ze 4 lata temu
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Torowiska
Niech będzie, że 7 lat temu. I już trzeba ryć je od nowa? Wywalać kasę jeszcze raz? Torowiska w Hucie mają po kilkadziesiąt lat od ostatniego remontu i kto by się tym przejmował.
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Torowiska
Ale to chodzi o nawierzchnię czy torowisko? Zresztą i jedno i drugie jeśli wymaga remontu już po siedmiu latach eksploatacji, to znaczy że odwalono fuszerę podczas ostatniego remontu. Siedem lat to jest naprawdę krótki okres.
Torowiska
Długi, ciasny łuk plus ryjące torowisko zarówno uffoki jak i krakowiaki i żywotność nawet i najtwardszej stali ma swoje granice. Choć osobiście przypuszczam że same łuki by jeszcze pożyły ale jest presja żeby się pozbyć kontrałuków w relacji prosto.
-
- Dyrektor
- Posty: 1485
- Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
- Lokalizacja: WDZ
Torowiska
Nie ma chyba roku, żeby nie remontowano rozjazdów na Dominikańska/Gertrudy...
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")
("Zakazana magia")
Torowiska
Kolejny dowód na to, że tramwaje jako takie to absurd, a KM powinny stanowić autobusy + SKA z prawdziwego zdarzenia...
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
- lucapacioli
- Dyspozytor
- Posty: 649
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
Torowiska
W sumie takich bzdur nie warto komentować, ale spróbuję: co zamiast tramwajów powinno stanowić komunikację do takich Bronowic? SKA czy zapchane po dach przegubowce co 3 min?
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Torowiska
Aha czyli należałoby w mieście przebudować sieć tramwajową na kolejową? Już sobie wyobrażam IMPULSy jeżdżące Mogilską na "4"Castaway pisze: SKA z prawdziwego zdarzenia...
SKA nie zapewni w mieście wszystkich relacji gdzie są duże potoki pasażerskie.
Torowiska
E tam. OIDP przy poprzednim remoncie skrzyżowania przy Długiej po roku jego eksploatacji ekspertyza wykazała, że torowisko jest w stanie agonalnym. Czyli teraz mamy progres :xDtomek_m pisze:Zresztą i jedno i drugie jeśli wymaga remontu już po siedmiu latach eksploatacji, to znaczy że odwalono fuszerę podczas ostatniego remontu. Siedem lat to jest naprawdę krótki okres.