Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 23 sie 2019, o 10:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 509 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lut 2019, o 12:52 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 maja 2012, o 23:08
Posty: 2302
Lokalizacja: KRK
obserwator napisał(a):
Wie ktoś jaki jest obecnie przewidywany termin oddania Trasy Łagiewnickiej?

Internety mówią, że przełom 2020/21.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2019, o 15:16 
Online
Miłośnik

Dołączył(a): 5 wrz 2014, o 09:59
Posty: 91
Lokalizacja: Ruczaj
Nie, żeby to coś wnosiło do dyskusji, ale taka ciekawostka :) Na zamieszczonej mapce z objazdami przy zamknięciu wlotu z Mogilskiego w Lubicz chyba pierwszy raz pojawiła się tramwajowa Trasa Łagiewnicka :D Przystanek pod Sanktuarium JPII póki co jest nazwany "Tunel", ale tak nie zostanie na pewno :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2019, o 15:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22506
mateuszwon94 napisał(a):
Nie, żeby to coś wnosiło do dyskusji, ale taka ciekawostka :) Na zamieszczonej mapce z objazdami przy zamknięciu wlotu z Mogilskiego w Lubicz chyba pierwszy raz pojawiła się tramwajowa Trasa Łagiewnicka :D Przystanek pod Sanktuarium JPII póki co jest nazwany "Tunel", ale tak nie zostanie na pewno :)

Wydaje mi się że przystanki były już od jakiegoś czasu - w każdym razie sprawdzałem mapkę jakoś parę tygodni temu i też moją uwagę przykuły "Tunel" oraz "Przykopy" ;)
Tak czy siak nikt chyba o tym nie wspominał na forum więc dzięki za napisanie :thumbup:

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2019, o 20:23 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 16:35
Posty: 2026
Lokalizacja: Kraków
Mapka bardzo ładnie pokazuje, jak przy inwestycji za 1 mld zl koncertowo sp... powiązanie KMK z SKA :)

Jest nowy przystanek SKA Kraków Sanktuarium, jest przystanek SKA Kraków Łagiewniki, będzie nowy tunel tramwajowy, będzie nowy przystanek KMK.... I co? I g....

Co istotniejsze, budowa TŁ totalnie rozwali obecne skomunikowanie KMK - SKA przy przystanku Kraków Łagiewniki, gdyż przystanki tramwajowe zostaną... oddalone od kolei :D Ale przecież zachęcamy do przesiadki z samochodów na KMK / SKA. Przy okazji promując jogging, bo zamiast przejścia przejściem podziemnym będzie trzeba dodatkowo robić spacer kilkaset metrów do tramwaju :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2019, o 19:14 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 27 gru 2012, o 18:39
Posty: 375
Lokalizacja: Kraków
Kaszmir napisał(a):
Wydaje mi się że przystanki były już od jakiegoś czasu


Trasa Łagiewnicka jest już od jakiegoś czasu na tej mapie: https://www.atlaskolejowy.net/kmkrakow/?id=tor


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2019, o 14:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22506
Cytuj:
Przy ul. Turowicza widać już zalążki torów tramwajowych wzdłuż trasy Łagiewnickiej, które połączą pętlę na Kurdwanowie z rejonami przystanku "Sanktuarium Bożego Miłosierdzia" na Zakopiańskiej.
https://www.facebook.com/PKKinfo/photos ... =3&theater
Obrazek

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2019, o 20:54 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10767
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
M. Wojtaszek pisze u siebie, że tunel pod Rostworowskiego powstanie dopiero w ramach trasy Pychowickiej. Czyli tradycyjnie po krakosku teraz będzie budowane piękne ładne nowe skrzyżowanie Kobierzyńska / Rostworowskiego, w przyszłości zostanie ono rozwalone po to żeby wykopać tunel tuż pod nim. Naprawdę nie rozumiem, dlaczego nie można było zaplanować choćby i ślepego odcinka tunelu do połowy Rostworowskiego, tak żeby w przyszłości już nigdy więcej nie zamykać na długie miesiące dość ważnego skrzyżowania Rostworowskiego / Kobierzyńska, zwłaszcza w obliczu tego że kopiąc ten tunel trzeba zamknąć i Kobierzyńską i Grota Roweckiego i zdecydowanie nie powinno się ich zamykać jednocześnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2019, o 22:00 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 8 lip 2015, o 10:07
Posty: 703
Bo budowanie dróg w Polsce jest konsekwentnym stosowaniem podwójnych standardów.
1. Budowanie PRZEWYMIAROWANYCH DRÓG - świadomie.
2. Później właśnie zamykanie, bo przecież wszystkie drogi to "zapasy przepustowości", podobnie jak z ograniczeniami prędkości. Wiele dróg nadal się buduje świadomie z parametrami na duże prędkości, a później stawia czterdziechę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2019, o 15:11 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 10:17
Posty: 225
Ciekawe, czy za jakiś rok-dwa ZDMK (czy jego kolejne wcielenie) nie ograniczy przepustowości TŁ, a skrajne prawe pasy przeznaczy pod miejsca parkingowe... to ostatnio modny trend na dwupasmówkach (Dietla, Wybickiego itp.) ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2019, o 19:27 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Skrajne pasy mogą tam zostać przeznaczone na buspasy.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2019, o 07:15 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 10:03
Posty: 1450
Lokalizacja: WDZ
Tak, zwłaszcza w tunelach będą parkować... W którejś wersji te skrajne pasy rzeczywiście miały zostać buspasami, tylko co i po co miałoby nimi jeździć skoro tunelem obok pojedzie tramwaj...

_________________
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2019, o 07:34 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 16:35
Posty: 2026
Lokalizacja: Kraków
pjetrek napisał(a):
Ciekawe, czy za jakiś rok-dwa ZDMK (czy jego kolejne wcielenie) nie ograniczy przepustowości TŁ, a skrajne prawe pasy przeznaczy pod miejsca parkingowe... to ostatnio modny trend na dwupasmówkach (Dietla, Wybickiego itp.) ;P

Zauważasz subtelną różnię między Dietla / Wybickiego, a TŁ...?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2019, o 00:34 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 8 lip 2015, o 10:07
Posty: 703
pjetrek napisał(a):
Ciekawe, czy za jakiś rok-dwa ZDMK (czy jego kolejne wcielenie) nie ograniczy przepustowości TŁ, a skrajne prawe pasy przeznaczy pod miejsca parkingowe... to ostatnio modny trend na dwupasmówkach (Dietla, Wybickiego itp.) ;P

Chciałem napisać I po to poszły te miliony?!, choć w sumie zarówno wersja z Przenajświętszą, jak i z miejscami parkingowymi jest równie gówniana.

Choć w sumie gdyby zrobić pasy parkingowe i strefę płatnego parkowania to choć te grosze z parkingu by się zarobiły...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2019, o 21:50 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 6 lut 2015, o 16:46
Posty: 2507
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news- ... Id,3066167

_________________
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 509 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL