Metro w Krakowie

Torowiska, drogi, chodniki, parkingi i dyskusja o ruchu drogowym

Moderator: Moderatorzy

Czy jesteś za budową metra (przy obecnych, szacowanych kosztach)?

Tak
31
19%
Nie
133
81%
 
Liczba głosów: 164

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Metro w Krakowie

#1966 Post autor: Locutus » 23 cze 2021, o 08:00

Słynna zasada GIGO...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

James
Inspektor
Posty: 352
Rejestracja: 17 sie 2010, o 18:10
Lokalizacja: Kraków

Metro w Krakowie

#1967 Post autor: James » 6 lip 2021, o 09:16

Jeśli kogoś interesowałyby szczegóły opracowania, można je pobrać tutaj:
https://stm.krakow.pl/do-pobrania/

PanA
Dyrektor
Posty: 1064
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Metro w Krakowie

#1968 Post autor: PanA » 6 lip 2021, o 09:46

Z tego, co widzę, to dla metra potoki z opracowania są najwyższe i mocno odstają od tych z innych wariantów. I też pokazuje, jak to by odciążyło sieć naziemną.
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Metro w Krakowie

#1969 Post autor: gagacek » 2 sty 2022, o 13:23

Cały czas idiotyczne plany co do metra, a w takim Wuhan powstaje coś takiego:
https://obserwatorlogistyczny.pl/2021/1 ... -kierowcy/

Przecież to jest wręcz wymarzone dla Krakowa. Bez idiotycznego rycia, męczenia infrastruktury i do tego 5x taniej. No, co do tego mam wielkie wątpliwości, jeżeli mądrzy inaczej do tego się wezmą. Będą wiedzieć jak dbać o własną kieszeń :D

A u nas dalej albo niedasie, a jak już cudem dasie to rycie ale głębokie rowki be, albo bieda autostrady dobijające centrum. To już nawet nie jest śmieszne...

Zieleńczanin
Moderator fb pkk
Posty: 333
Rejestracja: 24 cze 2019, o 21:54

Metro w Krakowie

#1970 Post autor: Zieleńczanin » 2 sty 2022, o 14:26

I tak trzeba by było zapewne zrobić tunele w centrum miasta - bo nie wierzę, że ktokolwiek zgodziłby się na takie trasy w centrum :)

PanA
Dyrektor
Posty: 1064
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Metro w Krakowie

#1971 Post autor: PanA » 2 sty 2022, o 15:47

gagacek pisze:
2 sty 2022, o 13:23
Cały czas idiotyczne plany co do metra, a w takim Wuhan powstaje coś takiego:
https://obserwatorlogistyczny.pl/2021/1 ... -kierowcy/

Przecież to jest wręcz wymarzone dla Krakowa. Bez idiotycznego rycia, męczenia infrastruktury i do tego 5x taniej. No, co do tego mam wielkie wątpliwości, jeżeli mądrzy inaczej do tego się wezmą. Będą wiedzieć jak dbać o własną kieszeń :D

A u nas dalej albo niedasie, a jak już cudem dasie to rycie ale głębokie rowki be, albo bieda autostrady dobijające centrum. To już nawet nie jest śmieszne...
Mówisz, że biedaautostrady be, a to super?

Nie ma co, hałas wielokrotnie większy niż na autostradzie, oszpecone centrum miasta siatką estakad, niska przepustowość, no - czysta zajebistość :lol-above:
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Metro w Krakowie

#1972 Post autor: gagacek » 2 sty 2022, o 17:03

PanA pisze:
2 sty 2022, o 15:47
Mówisz, że biedaautostrady be, a to super?

Nie ma co, hałas wielokrotnie większy niż na autostradzie, oszpecone centrum miasta siatką estakad, niska przepustowość, no - czysta zajebistość :lol-above:
Przepraszam, Ty tak na poważnie? A może tak najpierw tak na początek choć trochę, choć troszeczkę zaznajomisz się z tym, o czym piszesz?

"hałas wielokrotnie większy niż na autostradzie" - chłopie, wszystkie witki opadają jak się takie głupoty czyta. Jechałeś kiedykolwiek czymś z takim napędem? Bo ja tak.
Hałas - z racji napędu o wiele mniejszy niż to co teraz występuje, w sumie obojetnie w jakiej formie, a porównywanie do autostrady to już wręcz jakaś paranoja. Oszpecone - hmm... Patrząc na plątaninę sieci i różnej maści słupów przy klasycznym tramwaju mocno śmiem wątpić. Przepustowość - większa od premetra, więc też nie rozumiem.
No, ale lepiej walić populistycznymi ułomnymi głupotami, siła jest :xD

Szczęśliwego Nowego roku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Infrastruktura drogowa i torowa”