Mapa komunikacji aglomeracyjnej

Bilety, działalność ZIKiT oraz pozostałe tematy związane z komunikacją miejską w Krakowie

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

Mapa komunikacji aglomeracyjnej

#1 Post autor: Kaszmir » 14 lis 2009, o 22:43

Prezentuję najnowszą wersję mapy. Po powiększeniu, mapę można przewijać za pomocą kursorów-strzałek na klawiaturze albo po naciśnięciu środkowego przycisku myszki.
Link do mapki: Mapa komunikacji aglomeracyjnej Miasta Krakowa.

W łowieniu baboli pomagali: bombka, EU8N, LK, kmk, Marcin91, Qbat, kbieniu7, dzięki!
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 19:08 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 92 razy.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 13:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#2 Post autor: EU8N » 14 lis 2009, o 23:01

I już mam pierwszy błąd.

"257" i "277" - źle oznaczone przystanki w Michałowicach (przy trasie "277" są przystanki "Michałowice III", "Warszówka" i "Laskowiec", którą są w rzeczywistości przy trasie "257", czyli przy tej równoległej drodze na północ od tamtej).
Porównaj sobie z tą mapą.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#3 Post autor: Kaszmir » 14 lis 2009, o 23:18

Mówisz - masz ;) Poprawione i dzięki za poradę.

Creative
Dyspozytor
Posty: 746
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 19:38
Lokalizacja: Kraków

#4 Post autor: Creative » 15 lis 2009, o 13:51

Pętla na Górce Narodowej jest trochę źle zaznaczona. Na rys.1 jest oryginał, tak jak Ty zaznaczyłeś. Na rys.2 jest zaznaczone, tak jak powinno być.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#5 Post autor: Kaszmir » 15 lis 2009, o 16:42

Marcin91 pisze:Pętla na Górce Narodowej jest trochę źle zaznaczona. Na rys.1 jest oryginał, tak jak Ty zaznaczyłeś. Na rys.2 jest zaznaczone, tak jak powinno być.
Wielkie dzięki! Przy kolejnym uaktualnieniu na pewno będzie to zmienione.

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 21:14
Lokalizacja: Lengyelország

#6 Post autor: LK » 16 lis 2009, o 12:50

Znalazłem trzy małe błędy:
1) "257" i "277" wyjeżdżają z N.Kleparza na Al. Słowackiego (i dalej na Al. 29 Listopada), na mapie nie ma tam żadnych linii podmiejskich.
2) "229" w okolicach Kamienia i Rusocic jest więcej zakrętów (widać to na mapach na przykład na stronie internetowej gminy Czernichów).
3) nawet nie musiałbym mówić (czysta kosmetyka): "243" wyjeżdża od razu z Dworcowej w Wielicką (w stronę Wieliczki), a nie robi małego wjazdu w Wielicką (w stronę Podgórza).

Plus jeden przystanek na "242" Krzysztoforzyce przy Dworze NŻ - jest rozkład na stronie MPK, nie ma komunikatu o uruchomieniu.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, o 14:42 przez LK, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#7 Post autor: Kaszmir » 16 lis 2009, o 15:23

W ramach podziękowania dodałem w pierwszym poście listę osób, które pomagają w tropieniu baboli. Jeśli kogoś pominąłem - niech da znać, a dodam.
LK pisze:1) "257" i "277" wyjeżdżają z N.Kleparza na Al. Słowackiego (i dalej na Al. 29 Listopada), na mapie nie ma tam żadnych linii podmiejskich.
O, to jest rasowy babol ;)
LK pisze:2) "229" w okolicach Kamienia i Rusocic jest więcej zakrętów (widać to na mapach na przykład na stronie internetowej gminy Czernichów).
Dzięki wielkie! Przy okazji odkryłem, że trasa "229" w tej okolicy jest trochę inna.
LK pisze:3) nawet nie musiałbym mówić (czysta kosmetyka): "243" wyjeżdża od razu z Dworcowej w Wielicką (w stronę Wieliczki), a nie robi małego wjazdu w Wielicką (w stronę Podgórza).
Nie jest to babol, gdyż zaznaczony odcinek to kurs wariantowy "243" do przystanku Dworcowa (nie skręca wtedy w kierunku Dworca, tylko jedzie prosto i zatrzymuje się na przystanku dla "163" i reszty) . Jednak z kilku powodów zrezygnuję z tej koncepcji.
LK pisze:Plus jeden przystanek na "242" Krzysztoforzyce przy Dworze NŻ - jest rozkład na stronie MPK, nie ma komunikatu o uruchomieniu.
Niestety tu jest problem, że MPK nie informuje o nowych przystankach. Podobnie było z "278" niedawno.

Wszystkie zmiany będą uwzględnione przy następnej wersji. Dzięki i zachęcam do dalszego tropienia ;)

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 21:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#8 Post autor: bombka » 20 lis 2009, o 13:36

Zajezdnia Mobilisu jest w okolicy Budostalu 5.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#9 Post autor: Kaszmir » 20 lis 2009, o 14:50

bombka pisze:Zajezdnia Mobilisu jest w okolicy Budostalu 5.
Rasowy babol ;) Przy okazji poprawiłem kształt linii w tym rejonie, "113" oraz "121" trochę inaczej się spotykają. Dzięki za uwagę, dodaję Cię do listy łowców baboli.

Zmiany będą uwzględnione przy najbliższej aktualizacji.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, o 14:51 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 21:14
Lokalizacja: Lengyelország

#10 Post autor: LK » 3 gru 2009, o 18:11

Od 5 grudnia zmieniają się trasy "279" i "289", więc w kolejnej wersji pamiętaj o uwzględnieniu tej zmiany ;) .

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#11 Post autor: Kaszmir » 3 gru 2009, o 21:45

LK pisze:Od 5 grudnia zmieniają się trasy "279" i "289", więc w kolejnej wersji pamiętaj o uwzględnieniu tej zmiany ;) .
Będą ;) Do tego linie miejskie też zmieniają trasy i również to uwzględnię. Przy okazji wykryłem kolejny niewielki błąd - brak zaznaczenia "Most Grunwaldzki" jako pętli ("104", a od soboty również "101" na stałe) .

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#12 Post autor: Kaszmir » 5 gru 2009, o 19:57

Aktualizacja z dnia 05.12.2009
> uwzględniono nowe trasy linii
> dodano numery linii aglo przy końcówkach w strefie miejskiej
> poprawiono zgłoszone błędy i inne

Mapę zamieściłem w pierwszym poście. Na wypadek gdyby ktoś chciał porównać, wciąż dostępna jest poprzednia wersja.

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 21:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#13 Post autor: bombka » 5 gru 2009, o 21:48

Dużo lepiej! ;)

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 21:14
Lokalizacja: Lengyelország

#14 Post autor: LK » 6 gru 2009, o 12:36

-Chyba źle zaznaczyłeś trasę "229" w Rusocicach,
gdy ja jechałem tą linią na stałym kursie kierowca nawrócił w "Rusocicach Wsi" i powrócił do "Rusocic Łęgu", a następnie udał się do "R. Składu", trasa którą oznaczyłeś jako stałą autobusy miały jeździć na czas remontu drogi między "R.Łęgiem", a "R.Składem".
-Może w następnej wersji dodałbyś strzałki na niektórych przystankach jednokierunkowych.
Poza tym dobra robota :thup: i widać, że mapa się rozwija na lepsze ;) .
Ostatnio zmieniony 6 gru 2009, o 12:39 przez LK, łącznie zmieniany 1 raz.

kmk
Inspektor
Posty: 384
Rejestracja: 1 gru 2009, o 19:57
Lokalizacja: Kraków Azory

#15 Post autor: kmk » 7 gru 2009, o 16:36

Muszę pogratulować zaangażowania i wykonania. Super pomysł!
Jednak muszę zaznaczyć parę szczegółów do zmiany.

- Końcówka Górka Narod. jest z drugiej strony ul. Bociana (ale chyba była o tym mowa?).
- Końcówka Kuźnicy Kołłątajowskiej jest na al. 29-go Listopada jak przystanek Kuźnicy Kołłątajowskiej w kier. Kleparza (zaznaczony jest przyst. Kuźnicy K. I)
- Końcówka autobusowa Bronowice Małe zaznaczone sa chyba tylko przystanki dla wysiadających, bo dla wsiadających jest pare przystanków.
- W legendzie nie ma "(T)" zajezdni na Wawrzyńca

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV. Wokół KMK”