i właśnie dlatego że nic do tego nie mieli to ogarnięto to znacznie szybciej, w okrojonej wersji ale jednaketred pisze:Miasto, MPK i ówczesny ZIKiT nic do tego nie miały.

Zdaje się że właśnie rozwiązanie "tabletowe" wrzucone do kilku pojazdów jest taką partyzantką z minusami takimi jak wymaganie zaangażowania kierowcy czy wyświetlanie linii bez kierunku, natomiast wygląda na to że (w jakiś sposób) zintegrowano to z TTSS - info o PU341 czy BU903 są w tym samym pliku co reszta.etred pisze: Owszem, takie partyzanckie rozwiązanie dałoby się wprowadzić - ale nie daje to wszystkich zalet (i wad) TTSS-a, wymaga od ZTP osobnego systemu (czyli pewnie przetarg), plus potrzebne jest zaangażowanie kierowcy (np. zmiana kierunku i/lub linii po każdym kursie). Niestety porządne rozwiązanie wymagałoby znacznie więcej pracy - integracja z komputerem sterującym tablicami (żeby nie trzeba było dwa razy tego samego wyklikiwać), pewnie z komputerem pokładowym (otwarcie/zamknięcie drzwi), integracja z TTSS (wielka niewiadoma)...
Zrobienie tego w 100% tak jak opisałeś nie jest oczywiście sprawą prostą, ale jeśli faktycznie mieliby zapłacić 50k razy 200 autobusów to jest spora szansa że robiąc "na około" wyjdzie taniej niż te 10 baniek.