Podobieństwo naszych rozwiązań mnie zaskakuje, oczywiście pozytywnie - wygląda na to, że zabawa w porównywanie numeru blocka do tripId (uwzględniając offset/shift) to na razie chyba jedyny sensowny sposób pozwalający uzyskać numery taborowe.etred pisze:Przed chwilą skończyłem klepać właściwie to samo:
...i przy okazji aktualizację GTFS_KRK_A.zip - spakowany plik ciągle zawiera dane z 19.01.2019 r., mimo to został ponownie wgrany dzisiaj o godz. 01:59. Dla przykładu, brakuje w nim danych dotyczących kursu wariantowego linii 248 na trasie Zelków Pętla - Zabierzów Rynek (wg kmkrakow.pl od 29.01.2019 r.). Z kolei plik GTFS_KRK_T.zip został zmodyfikowany o godz. 01:14, natomiast dane w nim zawarte są już aktualne (z 01.02.2019 r.).Nie pozostaje nic innego jak czekać na analogiczne dane dla tramwajów
Ciekawostka - VehiclePositions_A.pb (oraz dwa pozostałe pliki .pb) odświeżają się teraz co 5-6 sekund (wcześniej było chyba co minutę).