Kaszmir pisze:Przecież jeśli to wejdzie do ustawy to MPK nie będzie miało wyboru i będzie musiało się stosować.
Ale jak zawsze w sytuacjach, gdy wchodzą takie absurdalne ustawy, będą luki prawne, a MPK ma dobrych prawników to będzie potrafiło je umiejętnie wykorzystać.
Sgriffin pisze:Przecież na MPK to nie ma żadnego wpływu, a nawet byłoby korzystne bo akaruta korzystny dla siebie zapis sobie wychodzili (jeden operator na sieć komunikacji miejskiej).
Nikomu w MPK mam nadzieję nie zależy na byciu monopolistą jako przewoźnik autobusowy świadczący przewozy na rzecz KMK. Przecież kiedyś być może dla przykładu te zawielickie linie R1, D1, B1 itd. staną się częścią KMK, zresztą razem z całą SKA mam nadzieję. Trzeba będzie zwiększyć częstotliwości na dowozówkach by miały one sens na przedmieściach i uruchomić nowe linie w mieście i pod miastem, takie typowe dowozówki, linie peryferyjne. A przecież będzie mnóstwo takich kierunków dla podobnych linii. Kto to obsłuży? Miasto nie ma taboru i mieć nie będzie, bo byłoby go za dużo na stanie, nie byłoby go gdzie garażować i tym podobne niuanse. Wniosek - przy realizacji tych wszystkich ambitnych zadań na autobusach nie ujedziemy bez zaprzęgnięcia przewoźników prywatnych.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!