Zdjęcia warte polecenia
Moderator: Moderatorzy
Zdjęcia warte polecenia
Piękna seria:
http://open.phototrans.pl/14,742747,0,J ... 21014.html
http://open.phototrans.pl/14,742746,0,K ... a_286.html
http://open.phototrans.pl/14,742745,0,J ... 27007.html
http://open.phototrans.pl/14,742744,0,I ... 24526.html
http://open.phototrans.pl/14,742743,0,I ... 24572.html
I jak dla mnie największy skarb:
http://open.phototrans.pl/14,742748,0,I ... BK578.html
Pamiętam jak 238 kończyło w Krzeszowicach, tylko wtedy chyba startowało z Głównego... I też pamiętam na niej IK280 oraz jakie niesamowite wrażenie robił na młodym chłopaku taki wielki autobus w jego mieścinie A potem włodarze gminy stwierdzili, że komunikacja publiczna jest niepotrzebna, po co do niej dokładać, jak przecież komunikacja prywatna się rozwija i skończyło się 238, PKS i zostaliśmy skazani na busy... I raczej w tej kwestii nic się już nie zmieni, bo nawet 278 jeździ do nas tylko dlatego, że Zabierzów za to płaci...
http://open.phototrans.pl/14,742747,0,J ... 21014.html
http://open.phototrans.pl/14,742746,0,K ... a_286.html
http://open.phototrans.pl/14,742745,0,J ... 27007.html
http://open.phototrans.pl/14,742744,0,I ... 24526.html
http://open.phototrans.pl/14,742743,0,I ... 24572.html
I jak dla mnie największy skarb:
http://open.phototrans.pl/14,742748,0,I ... BK578.html
Pamiętam jak 238 kończyło w Krzeszowicach, tylko wtedy chyba startowało z Głównego... I też pamiętam na niej IK280 oraz jakie niesamowite wrażenie robił na młodym chłopaku taki wielki autobus w jego mieścinie A potem włodarze gminy stwierdzili, że komunikacja publiczna jest niepotrzebna, po co do niej dokładać, jak przecież komunikacja prywatna się rozwija i skończyło się 238, PKS i zostaliśmy skazani na busy... I raczej w tej kwestii nic się już nie zmieni, bo nawet 278 jeździ do nas tylko dlatego, że Zabierzów za to płaci...
-
- Moderator fb pkk
- Posty: 3543
- Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
- Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Zdjęcia warte polecenia
Pamiętasz może z jakiej okazji na "238" pojawił się przegubowiec?
Zdjęcia warte polecenia
Niestety nie Za młody byłem, żeby się interesować szczegółami, ale do Krzeszowic przegub dość regularnie docierał jak dobrze pamiętam.
-
- Specjalista
- Posty: 278
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 11:47
- Lokalizacja: Kraków, górny koniec Na Kozłówce
Zdjęcia warte polecenia
Ale chodzi Ci o trawę i krzaczki na/przy torowisku zastąpione przez PAT, czy o krzaki i drzewa za chodnikami?Krakowiak2013 pisze:Moim zdaniem zdjęcie warte polecenia. Zobaczcie ile zieleni było na APW w 1995 roku, a ile z tego teraz zostało.
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=50183
Pozdrawiam,
PA
PA
-
- Dyrektor
- Posty: 1485
- Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
- Lokalizacja: WDZ
Zdjęcia warte polecenia
Spora część tej zieleni dalej tam jest tylko zasłonięta ekranami więc nie widać...
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")
("Zakazana magia")
-
- Specjalista
- Posty: 278
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 11:47
- Lokalizacja: Kraków, górny koniec Na Kozłówce
Zdjęcia warte polecenia
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3 ... ,id,t.html Coś GK pro-tramwajowa się robi ostatnio, konkurs ze schematami tras, teraz te zdjęcia.
Pozdrawiam,
PA
PA
Zdjęcia warte polecenia
To były ostatnie dni, kiedy linie 238,248,258 kursowały z Nowego Kleparza, bo już od 1.01.1998 skrócono je do ówczesnych Bronowic Nowych(obecnie Bronowice Małe).yosujiro pisze:I jak dla mnie największy skarb:
http://open.phototrans.pl/14,742748,0,I ... BK578.html
Do Krzeszowic 238 wykonywało tylko wariantowe kursy, nie wszystkie.
Zdjęcia warte polecenia
Wszystko wiem, trochę z pamięci trochę z kmk.krakow, ale i tak dziękitomek_m pisze:To były ostatnie dni, kiedy linie 238,248,258 kursowały z Nowego Kleparza, bo już od 1.01.1998 skrócono je do ówczesnych Bronowic Nowych(obecnie Bronowice Małe).yosujiro pisze:I jak dla mnie największy skarb:
http://open.phototrans.pl/14,742748,0,I ... BK578.html
Do Krzeszowic 238 wykonywało tylko wariantowe kursy, nie wszystkie.
Zdjęcia warte polecenia
Tory tramwajowe w rejonie Barbakanu i Bramy Floriańskiej - lata 30-40 XX w.:
https://www.facebook.com/krakow.ciekawo ... permPage=1
https://www.facebook.com/krakow.ciekawo ... permPage=1
https://www.facebook.com/krakow.ciekawo ... permPage=1
https://www.facebook.com/krakow.ciekawo ... permPage=1
Zdjęcia warte polecenia
Absolutny unikat. Zdjęcie Rafała Kurtyki przestawiające wagon tramwajowy typu 105Na... w Niepołomicach.
http://pojazdy.moontech.pl/wp-content/g ... 05n_hm.jpg
Zdjęcie szczególne - tego wagonu już nie ma (bogata historia: produkcja 1979, w 1985 przebudowany na tyrystor, w 1995 na holownik, kasacja 2007), podobnie jak nie ma stacji w Niepołomicach jak również całej linii kolejowej z Niepołomic do Podłęża.
A zdjęcie w 100% autentyczne i ma związek z prowadzonymi w 1998r. badaniami na temat współdzielenia torów kolejowych przez pociągi i tramwaje. Więcej o samych badaniach można przeczytać tutaj: http://pojazdy.moontech.pl/tramwaj-105n ... olejowych/
http://pojazdy.moontech.pl/wp-content/g ... 05n_hm.jpg
Zdjęcie szczególne - tego wagonu już nie ma (bogata historia: produkcja 1979, w 1985 przebudowany na tyrystor, w 1995 na holownik, kasacja 2007), podobnie jak nie ma stacji w Niepołomicach jak również całej linii kolejowej z Niepołomic do Podłęża.
A zdjęcie w 100% autentyczne i ma związek z prowadzonymi w 1998r. badaniami na temat współdzielenia torów kolejowych przez pociągi i tramwaje. Więcej o samych badaniach można przeczytać tutaj: http://pojazdy.moontech.pl/tramwaj-105n ... olejowych/
Zdjęcia warte polecenia
Następna perełka. Tak wyglądała pętla Nowa Huta (zlokalizowana w miejscu obecnego parkingu przychodni "Ujastek"):
http://ct.mhk.pl/wps/portal/mhmk/main/s ... 09473D18DA (mirror)
http://ct.mhk.pl/wps/portal/mhmk/main/s ... 09473D18DA (mirror)
Zdjęcia warte polecenia
NGT8 nocą na tle teatru Bagatela
https://www.facebook.com/PKKinfo/photos ... =3&theater
https://www.facebook.com/PKKinfo/photos ... =3&theater