Pewnie. Artykułu nie opłaca się czytać bo nie jest szczuciem na prezydenta w stylu Gibały, więc na pewno jest bzdurny. Jebudu! O tym pokonaniu smogu to jest zdanie jego żony, i w gruncie rzeczy trochę racji ma, bo Majchrowski zrobił co mógł w kwestii zaprowadzania zakazu palenia węglem w 2019 roku, co znacznie przyczyni się do ograniczenia smogu, no a potem pozostanie walka z zanieczyszczeniami komunikacyjnymi, czyli przede wszystkim dokończenie tej przeklętej III obwodnicy - trasa Łagiewnicka w budowie, Pychowicka w planach bodaj do 2025, a Zwierzyniecka do 2030; może się uda, bo to na pewno przyczyni się do oczyszczenia Alej z dużej części ruchu i zaprowadzenia tam bardziej radykalnych rozwiązań w stosunku do komunikacji indywidualnej. Tymczasem w kwestii tras Bagrowej i Ciepłowniczej głucho, a to też są ważne odcinki. Te wszystkie również i inne niewymienione inwestycje drogowe są oczywiście podstawą do ograniczenia ruchu samochodowego w centrum i tym samym zanieczyszczeń komunikacyjnych w atmosferze na obszarze Krakowa.
Osobiście uważam, że artykuł jest dobrze napisany bez gloryfikacji dla prezydenta, ale też a może przede wszystkim bez szczucia. Cieszy mnie też to, że ma w planach namaszczenie kogoś na swojego następcę (w sensie, że nie jak w Kimów czy Łukaszenki, ale wystawienie ze swojego środowiska kandydata na prezydenta, któremu oficjalnie udzieliłby swojego poparcia). Daje to jakieś nadzieje na utrzymanie bezpartyjności we władzach Krakowa i utrzymanie takich Panów jak Gibała bardzo daleko od fotela prezydenta Dietla.

Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!