TAXI

Sprawy polityczne, działalność spółek miejskich, tematy niezwiązane z komunikacją i transportem

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 8024
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

TAXI

#466 Post autor: Locutus » 27 kwie 2019, o 08:18

Dla porządku dodam, że zgadzam się z Cukrem i z Kotem Feliksem…

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Castaway
Dyspozytor
Posty: 689
Rejestracja: 27 mar 2012, o 13:11
Lokalizacja: Małopolska

TAXI

#467 Post autor: Castaway » 27 kwie 2019, o 09:34

W pokoleniu <30 lat w Krakowie już chyba nikt nie dzwoni po taksówki. To taki przeżytek jak wysyłanie tradycyjnego listu.
Tylko Uber/Taxify i myTaxi także, bo mają często kody rabatowe i ostatnio wdrożyli usługę Lite, która de facto zrównuje ceny do tych uberowskich.
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

TAXI

#468 Post autor: Kaszmir » 8 lis 2019, o 10:37

Koniec z tanim i łatwo dostępnym Uberem? Dramatycznie brakuje kierowców
https://cyfrowa.rp.pl/globalne-interesy ... -kierowcow
W przewozach osobowych sytuacja stanie się jeszcze trudniejsza już od nowego roku. Wchodzi wtedy w życie nowa ustawa o transporcie, obligująca kierowców, którzy dotąd jeździli bez licencji, np. dla Ubera czy Bolta (d. Taxify), do posiadania uprawnień taksówkarskich. To wyeliminuje wielu z nich z rynku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „I. Kraków w dyskusji”